Λοιπον εχουμε και λεμε:
SJ410 -> Hi:1,58 Low:2,51
SJ413 -> Hi:1,41 Low:2,27
Jimny -> Hi:1,32 Low:2,145
Trialjimny -> Hi:1,63 Low:2,65
αυτο σημαινει οτι το τρανσφερ του σαμι ειναι στα hi 6,8% κοντυτερο απ του jimny
αρα ο μειωτηρας της calmini που μειωνει το τρανσφερ του σαμι 12,2% οταν μπει σε jimny μειωνει τα Hi κατα 19%
που σημαινει οτι κανει για τοποθετηση ελαστικου 16-17% (να χει και λιγο δυναμη παραπανω) μεγαλυτερης περιπου ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ και ΟΧΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ (εχει διαφορα και στο calculator του 1010tires φαινεται ειναι αυτο που λεει Speedometer Difference).
το 215/75/15 ειναι 5,3% μεγαλυτερο σε περιμετρο απ το 205/70/15 αρα μπορει καποιος να βαλει μονο το τρανσφερ του σαμι και οταν αποφασισει να τοποθετησει μεγαλυτερους τροχους να βαλει και μειωτηρα! ενδεικτικα, το 225/75/15 ειναι 7,6% μεγαλυτερο σε περιμετρο, το 205R16 10%, το 30x9.5x15 14% και το 235/85/16 21%
αφου τα 215/75 ειναι 5,3% μεγαλυτερα και το 4,16 σε jimny 19% κοντυτερο τοτε τελικα θα κοντυνεις 13,7% που σημαινει οτι εκει που ειχες 100 km/h με x rpm τωρα στις ιδιες rpm θα χεις 86,6 km/h !!
αξιζει να αναφερουμε οτι η σχεση hi-low ειναι: σε jimny: 1.625:1, με μειωτηρα 4.16 ειναι 2,6:1 και με 5.14 ειναι 3,08:1 . (στα jeep ειναι συνηθως 2,72:1)
σημειωση: μη βαλει κανεις πανω απο 32αρια!!!