Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Μηχανολογικά

Κοντύματα!!!!

<< < (10/56) > >>

LEYTERIS-RENA:

--- Παράθεση από: SAV στις Οκτώβριος 27, 2008, 22:33 ---Τελικά εύκολο είναι ρε παιδιά!!!!
http://www.trail-gear.com/tech/zuk65gears/index.html

106 βήματα και κοντύναμε 0_21                                                                                                                                                                                     

--- Τέλος παράθεσης ---
                                                                                                                                                      σου αναλυει πως θα περασεις τον 6,5 μειωτηρα μες το βοηθητικο στον 6,5 αλλαζεις και το μεγαλο γραναζι ενω στις μικροτερες μειωσεις αλλαζεις μονο τα 3 εκτος το μεγαλο αυτο φοραω στο δικο μου

SAV:
Αγαπητοί φίλοι
στο transfer υπάρχει μια μετάδοση κίνησης με αλυσίδα.

Γνωρίζει κανείς τον αριθμό δοντιών των δύο γραναζιών (1&3 στο σχέδιο)?
Η που θα μπορούσα να τα βρώ?
Η κανένα transfer για πέταμα?

Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.

Majestix:

--- Παράθεση από: SAV στις Νοέμβριος 02, 2008, 19:45 ---Αγαπητοί φίλοι
στο transfer υπάρχει μια μετάδοση κίνησης με αλυσίδα.

Γνωρίζει κανείς τον αριθμό δοντιών των δύο γραναζιών (1&3 στο σχέδιο)?
Η που θα μπορούσα να τα βρώ?
Η κανένα transfer για πέταμα?

Καθε βοήθεια ευπρόσδεκτη, ευχαριστώ.


--- Τέλος παράθεσης ---

Σπύρο φοράμε το ίδιο transfer ???

SAV:
Ναι, το ίδιο φοράει και το μη VVT και το VVT.
Η διαφορά είναι στο λόγο μετάδοσης.
Θεωρώ ότι το VVT έχει ίδιο αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια, άρα λόγο μετάδοσης 1.
Το μη VVT έχει διαφορετικό αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια (η φωτό είναι απο το manual του παλιού) και ο λόγος μετάδοσης πρεπει να είναι 1:1,32.

Majestix:

--- Παράθεση από: SAV στις Νοέμβριος 03, 2008, 14:53 ---Ναι, το ίδιο φοράει και το μη VVT και το VVT.
Η διαφορά είναι στο λόγο μετάδοσης.
Θεωρώ ότι το VVT έχει ίδιο αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια, άρα λόγο μετάδοσης 1.
Το μη VVT έχει διαφορετικό αριθμό δοντιών στα δύο γρανάζια (η φωτό είναι απο το manual του παλιού) και ο λόγος μετάδοσης πρεπει να είναι 1:1,32.

--- Τέλος παράθεσης ---

Τελος του μήνα... μπορώ να σου δώσω το δικο μου, για ανοιγμα και πειραματισμό... αρκει να μου το κλεισεις πάλι μετά το πέρας των εργασιών..  lol lol lol

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση