Τεχνικά θέματα - Bάση πληροφοριών, Προβλημάτων, Μετατροπών και Βελτιώσεων > Μηχανολογικά

Κοντύματα!!!!

<< < (8/56) > >>

JPat:
Majestix αν το 4.16 σου δίνει τη μείωση που αναφέρεις, τότε πιστεύω θα κοντύνεις πολύ. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα τα 100χλμ/ώρα να στα βγάζει η 5η σε ακόμα παραπάνω Σ.Α.Λ. από τις ήδη υψηλές που τις βγάζει εργοστασιακά, με ότι σημαίνει αυτό σε επίπεδο κατανάλωσης και φθορών.
Για τους υπολογισμούς σου σχετικά με τα ελαστικά και τις διαφορές στις διαστάσεις τους, ένας καταπληκτικός calculator υπάρχει ΕΔΩ. Παρατηρεί κανείς ότι με 4,16 και 215/75/15 κονταίνουν τα "μακρυά" σου κατά ~7% ενώ με 225/75/15 κονταίνουν κατά ~5%.
Πάντως για μείωση βήματος ενδιαφέρομαι και εγώ αν βρεθεί μια σωστή και αξιόπιστη λύση.

thestavros007:
Λοιπον εχουμε και λεμε:
SJ410 -> Hi:1,58 Low:2,51
SJ413 -> Hi:1,41 Low:2,27
Jimny -> Hi:1,32 Low:2,145
Trialjimny -> Hi:1,63 Low:2,65

αυτο σημαινει οτι το τρανσφερ του σαμι ειναι στα hi 6,8% κοντυτερο απ του jimny
αρα ο μειωτηρας της calmini που μειωνει το τρανσφερ του σαμι 12,2% οταν μπει σε jimny μειωνει τα Hi κατα 19%
που σημαινει οτι κανει για τοποθετηση ελαστικου 16-17% (να χει και λιγο δυναμη παραπανω) μεγαλυτερης περιπου ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ και ΟΧΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ (εχει διαφορα και στο calculator του 1010tires φαινεται ειναι αυτο που λεει Speedometer Difference).

το 215/75/15 ειναι 5,3% μεγαλυτερο σε περιμετρο απ το 205/70/15 αρα μπορει καποιος να βαλει μονο το τρανσφερ του σαμι και οταν αποφασισει να τοποθετησει μεγαλυτερους τροχους να βαλει και μειωτηρα! ενδεικτικα, το 225/75/15 ειναι 7,6% μεγαλυτερο σε περιμετρο, το 205R16 10%, το 30x9.5x15 14% και το 235/85/16 21%

αφου τα 215/75 ειναι 5,3% μεγαλυτερα και το 4,16 σε jimny 19% κοντυτερο τοτε τελικα θα κοντυνεις 13,7% που σημαινει οτι  εκει που ειχες 100 km/h με x rpm τωρα στις ιδιες rpm θα χεις 86,6 km/h !!

αξιζει να αναφερουμε οτι η σχεση hi-low ειναι: σε jimny: 1.625:1, με μειωτηρα 4.16 ειναι 2,6:1 και με 5.14 ειναι 3,08:1 .   (στα jeep ειναι συνηθως 2,72:1)

σημειωση: μη βαλει κανεις πανω απο 32αρια!!!   lol ha ::) ;) ;D

γιάννης:
Δηλαδή με 4,16 μέχρι τι διάσταση μπορούμε πιστεύετε να βάλουμε?
Το επόμενο απο το 4,16 πιό είναι?
Majestix εσύ βρήκες βοηθητικό?
Μου είχε πει ο Αμοργιανός ότι προμηθεύεται γρανάζια απο μια εταιρεία και είναι ίδια με τα calmini με 500€
Γνωρίζετε τίποτα?

Χάρης:
4.16 -> 30-31"
4.9 -> 31-32"
5.14 -> 32-33"
6.15 -> 33-35"

Μπορείς να βάλεις και 6.15 σε 30" αλλά το αμάξι θα έχει τελική 80-90 χλμ, και θα ξεκινάς στα αργά με 5η (άχρηστο)

Με το 4.9 που έχω και λάστιχα 30", ξεκινάω με αργά με 2α ή 3η. 1η L βάζω μόνο όταν θέλω να περάσω εμπόδιο με μηδενική ταχύτητα....



thestavros007:

--- Παράθεση από: Χάρης στις Οκτώβριος 16, 2008, 11:24 ---4.16 -> 30-31"
4.9 -> 31-32"
5.14 -> 32-33"
6.15 -> 33-35"

Μπορείς να βάλεις και 6.15 σε 30" αλλά το αμάξι θα έχει τελική 80-90 χλμ, και θα ξεκινάς στα αργά με 5η (άχρηστο)

Με το 4.9 που έχω και λάστιχα 30", ξεκινάω με αργά με 2α ή 3η. 1η L βάζω μόνο όταν θέλω να περάσω εμπόδιο με μηδενική ταχύτητα....


σε σαμι ναι αλλα το jimny και μονο με το τρανσφερ του σαμι κονταινει 7% !
με 4.16 σε jimny βαζεις και 31" ανετα


--- Τέλος παράθεσης ---

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση