Το ξερω οτι παρομοια θέματα εχουν συζητηθει επανηλημενα αλλα εχω ακομα μερικες αποριες. Πρωτα απ' ολα πρεπει να πω πως παρολο που ειναι η πρωτη φορα που γραφω παρακολουθω το forum εδω και πολυ καιρο και ειμαι κατοχος ενος jimny εδω και 8 χρονια! το αυτοκινητο μεχρι στιγμης δεν εχει καμμια μετατροπη (εκτος απο dueler a/t) κ αυτο γιατι το χρησιμοποιουσαν πολλα διαφορετικα ατομα. Εφτασε λοιπον η στιγμη μετα απο σχεδον 150.000 km να γινουν οι απαραιτητες (να δουμε αν θα τελειωσουν κ ποτε) μετατροπες.
1) Διαβαζω απο πολλους πως η καλυτερη επιλογη για καποιον που δε θελει να προβει σε μεγαλες μετατροπες (οχι ακομα δλδ...) αλλα και να διατηρησει τη χρηστικοτητα του αυτοκινήτου του ειναι το κιτ της ΟΜΕ (ειναι το μοναδικο εξαλλου φτιαγμενο για jimny χωρις αυτο να σημαινει κατι απαραιτητα).
2) Διαβαζοντας (πολυ διαβασμα....
) ομως σημερα το θεμα "Σωστό ψήλωμα" σκεφτικα και τη λυση που προτεινεται σαν η πιο ολοκληρωμενη. Σιγουρα η μετατροπη ειναι πιο εκτεταμενη και εχει πολυ (πολυ ομως) υψηλοτερο κοστος και δεν ειμαι σιγουρος αμα αξιζει (πρ. αποψη) γιατι τελικα η μεγιστη διασταση ελαστικων που θα χρησιμοποιουνται ειναι 195R15 η παρομοιας διαμετρου (εξαλλου για μεγαλυτερη χρειαζεται transfer) και η αναρτηση αν και ειναι περιπου +8 εκ. προσφερει παρομοια αρθρωση με μια MAD+OME (+6cm) ή ισως και μιας απλης ΟΜΕ παντα φυσικα με αποσυνδεδεμενη τη μπροστα αντιστρεπτικη. Αναρωτιεμαι λοιπον γιατι να δωσει καποιος πολλες φορες περισσοτερα λεφτα και να εχει τελικα ενα jimny με παρομοια ανεση, ψηλοτερο κεντρο βαρους, παρομοιες διαδρομες (αμα διαφωνει καποιος δεν υπαρχει προβλημα αρκει να παρουσιασει στοιχεια-διαδρομες,κλισεις κτλ- ), να αλλαξει ενα σωρο πραματα και πιθανως να εχει και χειροτερη αξιοπιστια λογω της μεγαλυτερης εκτασης των μετατροπων?
3) metalaxe εξακολουθεις να προτεινεις τα ΟΜΕ αλλα δε μας ειπες για τα fox τα αμορτισερ (αληθεια, ποια ειναι? με ποσο travel δλδ?)
4) γιατι να μην επιλεξει καποιος το "κιτ" του Βελγου? εστω και με τα ελατηρια της Calmini gia vitara? (τελικα ποια ελατηρια ειναι καλυτερα? μηπως dg εμπρος κ calmini πισω?)
5) ισχυει τελικα οτι το body lift ειναι μονο για εκτος δρομου χρηση και ειναι επικινδυνο για καποιον που χρησιμοποιει το αυτοκινητο του καθημερινα? (υπαρχει και ενα ακριβοτερο στο e-bay με τακους απο αλουμινιο, παλι ειναι επικινδυνο???)
Αξιζει να αναφερω πως δεν εχω προβλημα να δωσω καποια χρηματα παραπανω για την αναρτηση (κατα την αποψη μου ο σημαντικοτερος τομεας) αλλα πιστευω πως πρεπει να υπαρχει και καποιος λογος!
Φιλικα παντα ολα τα παραπανω και αν καπου φανει επιθετικο το υφος μου δεν ηταν εσκεμενο