φιλε μου η +4ΟΜΕ με μια 6ποντη εχουν διαφορα κ μεγαλη.
Πολυ απλα θα αναφερω πως εκει που με την 6ποντη περνας αερα με την 4ποντη θες μπλοκε η πολυ πολυ φορα...
Αυτο το ειδαν κ τα παδια στην τελευταια νυχτερινη στη σταματα.
φιλικα Θωμας
Έλα τώρα βρε Θωμά, υπερβάλλεις, δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση οι 2 έξτρα πόντοι να κάνουν τόση διαφορά για τους εξής δύο λόγους:
α) Όσον αφορά το ύψος, μιλάμε για 2 παραπάνω πόντους στο σασί, τα διαφορικά παραμένουν το ίδιο, δε νομίζω ότι με 2 παραπάνω πόντους ύψος βλέπεις καμία διαφορά παρα μόνο αν μιλάμε για ένα εντελώς οριακό εμπόδιο όπου με +6 εκ. θα περάσεις ενώ με + 4 εκ. θα βρεις, δηλαδή 1 φορά στις 50 ? στην περίπτωση αυτή δε, το μπλοκέ δεν έχει καμία σχέση και βοήθεια.
β) Αν εννοείς ότι με + 6 εκ. θα έχεις πολύ μεγαλύτερες διαδρομές (και μιλάμε για πίσω γιατί μπροστά με τη ζαμφόρ δε γίνεται τίποτα, εκτός αν την κάνεις αποσπώμενη και πάλι χωρίς μεγάλη διαφορά) οπότε θα περάσεις αέρα όπως λες, σου θυμίζω το συγκριτικό τεστ του TetrakinisiMag όπου το μαμίσιο Jimny είχε σχεδόν ίδια ή και μεγαλύτερη διαδρομή από ΟΜΕ (+4) και MAD (+6), οπότε δεν υπάρχει ούτε εκεί ουσιαστικό πλεονέκτημα.
Το ότι τώρα σε μια συγκεκριμένη βόλτα έτυχε (όπως λες γιατί δεν είδα όλα τα αυτοκίνητα) να περάσουν όλα τα + 6 αέρα ενώ τα +4 ζορίστηκαν, πρέπει να λάβεις υπόψη σου και α) τα ελαστικά, β) την εμπειρία, γ) το βάρος, δ) την ταχύτητα και φυσικά τα πατήματα του καθενός για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα (πράγμα πολύ δύσκολο), αλλά ακόμα και τότε δε λέει τίποτα, ίσως η συγκεκριμένη διαδρομή είναι οριακή για +6 εκ. και πάνω...