Μετά από κάποια χιλιόμετρα και θεωρώντας πως έχουν στρώσει πλέον έχω να παραθέσω τα εξής όσον αφορά στα kumho KL-71 195 R15.
1. Σε σχέση με τα εργοστασιακά κυμαίνονται στα ίδια περίπου περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης αν και με μεγαλύτερη ασάφεια γύρω από την ευθεία (αναμενόμενο φυσικά). Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η ασάφεια συνηθίζεται μετά από λίγα χιλιόμετρα εξοικείωσης.
2. Σε πρόσφυση πέδησης είναι ένα κλικ πάνω σε στεγνή άσφαλτο.
3. Στο βρεγμένο αν κ ακόμα περιορισμένα δοκιμασμένα είναι ανώτερα από τα απαράδεκτα εργοστασιακά.
4. Δυστυχώς σε επιταχύνσεις το αμάξι έχει πέσει αισθητά κάτι που φαίνεται ιδιαίτερα σε ανοικτούς δρόμους.
5. Η ελκτική τους πρόσφυση είναι ανώτερη επίσης.
Δυστυχώς για εκτός δρόμου έχω λίγα να πω μιας κ περιμένω την 28η για μια αντιπροσωπευτική δοκιμή (ελπίζω πάντα), σίγουρα πάντως διαχειρίζονται κάπως καλύτερα τις ανωμαλίες του δρόμου και λοιπούς κραδασμούς.
Το βάρος ζάντας(5κτιν αλουμινίου), ελαστικού όπως ανέφερα κ αλλού είναι περίπου 20kg και το πλάτος αν κ δεν το μέτρησα ακριβώς (θα το μετρήσω σύντομα) είναι κατά τι μεγαλύτερο από των εργοστασιακών και το βάθος των τακουνιών είναι 15mm.