Αποστολέας Θέμα: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71  (Αναγνώστηκε 37820 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #75 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 12:41 »
Φίλε dimis, μήπως γνωρίζεις πόση διαφορά έχουν σε διάμετρο από τα Macho?
Αν μπορείς μέτρησέ τα (τα Kumho) και πες μας τη διάμετρό τους...
Γεια σου φιλε....λοιπον.
195 επι 80%=15.6 επι 2 =31.2 οσον αφορα το ελαστικο
15 επι 2.54=38.1 οσον αφορα τη ζαντα
Οποτε 38.1+31.2=69,3cm
 Το Macho αν δεν κανω λαθος ηταν γυρω στους 71cm,λογω της αναγομωσης,αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
 Φιλικα Δημητρης

Ευχαριστώ πολύ, φίλε Δημήτρη.
Αυτά είναι μετρημένα πάνω στη ζάντα?
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος dimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #76 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 15:11 »
Φίλε dimis, μήπως γνωρίζεις πόση διαφορά έχουν σε διάμετρο από τα Macho?
Αν μπορείς μέτρησέ τα (τα Kumho) και πες μας τη διάμετρό τους...
Γεια σου φιλε....λοιπον.
195 επι 80%=15.6 επι 2 =31.2 οσον αφορα το ελαστικο
15 επι 2.54=38.1 οσον αφορα τη ζαντα
Οποτε 38.1+31.2=69,3cm
 Το Macho αν δεν κανω λαθος ηταν γυρω στους 71cm,λογω της αναγομωσης,αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
 Φιλικα Δημητρης

Ευχαριστώ πολύ, φίλε Δημήτρη.
Αυτά είναι μετρημένα πάνω στη ζάντα?

Tι εννοεις μετρημενα πανω στη ζαντα??
Γεια χαραδραααααααα!!!

Αποσυνδεδεμένος dimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #77 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 15:16 »
Στα KL71   195/15 τι πιεση βαλατε στα λαστιχα??
Στα δικα μου εχω τις εργοστασιακες(Suzuki) και ειμαι ευχαριστημενος...(23psi μπροστα-25psi πισω)...Σε ιδιαιτερα ολισθηρες επιφανειες π.χ χιονι,παγο,λασπες κλπ χρειαζεται γυρω στα 3-4psi λιγοτερο...
Γεια χαραδραααααααα!!!

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #78 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 15:34 »
Στα KL71   195/15 τι πιεση βαλατε στα λαστιχα??
Πάρα πολύ σημαντικό το ερώτημα σου Alpinist. Η Suzuki όπως γνωρίζουμε δίνει 23psi μπροστά & 26psi πίσω (29psi για πολυφορτωμένο αυτοκίνητο) για τα εργοστασιακά λάστιχα (205/70/15 95S). Οτιδήποτε διαφορετικό δε συνίσταται για χρήση στην άσφαλτο με φυσιολογικές και πάνω ταχύτητες. Τα After-market λάστιχα που βάζουμε έχουν συνήθως διαφορετικό Load Index (το νούμερο 95 στα τεχνικά χαρακτηριστικά του εργοστασιακού ελαστικού) που σημαίνει ότι διαφοροποιείται η σωστή πίεση του νέου ελαστικού! Ευτυχώς για το BFGoodrich 215/75/15 σε Jimny χωρίς μεταβολή στο βάρος του οχήματος, η σωστή τιμή της πίεσης έχει υπολογιστεί σε κάποια άλλη ιστοσελίδα και να 'ναι καλά το παιδί που έκατσε και το έβγαλε. Η σωστή λοιπόν τιμή πίεσης για το BFGoodrich MT T/A 215/75/15 100Q σε Suzuki Jimny χωρίς μεταβολές στο αρχικό βάρος του οχήματος είναι 19,5psi εμπρός και 21-22psi πίσω. Αν λοιπόν κάποιος πάει και βάλει 26psi εμπρός και 29psi πίσω στα νέα του BFG, ας μην απορήσει γιατί το αυτοκίνητο δεν έχει καλή πρόσφυση ούτε στην άσφαλτο ούτε στο χώμα.
Για το Kumho KL71 195/80/15 100Q τώρα δυστυχώς έτοιμο νούμερο για Jimny δεν υπάρχει και οι περισσότεροι λαστιχάδες δε ξέρουν να σας υπολογίσουν το σωστό. Δεδομένου όμως ότι το Load Index του KL71 είναι ίδιο με αυτό του BFGoodrich μπορούμε χωρίς να πέσουμε πολύ έξω να γενικεύσουμε λέγοντας ότι και στα Kumho KL71 195/80/15 100Q, η σωστή πίεση είναι περίπου όση και για τα BFG, δηλαδή 19,5psi εμπρός και 21-22psi πίσω. Αν δείτε ότι με τη σωστή πίεση ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση ανεβάστε λίγο τα psi αλλά σε καμία περίπτωση πολύ ψηλά (πάνω από 23/26).
Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη παρακαλώ να μας ενημερώσει γιατί με τα λάστιχα δε παίζουμε. Όσο καλοστημένο αυτοκίνητο κι αν έχουμε, αυτά είναι που μας κρατάνε σε επαφή με το δρόμο στην τελική και τίποτε άλλο.

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #79 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 16:34 »
Πραγματι, ετσι ειναι. Ηξερα οτι δεν θα ηταν ιδια η πιεση αλλα δεν περιμενα να ειναι τοσο πολυ χαμηλη.... Αν και εγω πιστευα οτι τη διαφορα των πιεσεων θα την προκαλουσε μονο η αλλαγη της διαστασης. Αν οι υπολογισμοι ειναι σωστοι, τοτε τα δικα μου ειναι παραφουσκωμενα (Στις πιεσεις της suzuki ειναι). Αλλα απο την άλλη πολυ χαμηλη η πιεση στα 21. Και δεν ειναι και οτι καλυτερο να τα περπαταμε "ξεφουσκωτα"!!(Αν τελικα αυτοι οι υπολογισμοι δεν ισχυουν).
Καποιος αλλος που ξερει ας πει και αυτος!

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #80 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 19:25 »
Μην τρελλαίνεστε με μαθηματικούς τύπους και εξισώσεις, η ένδειξη στο ταμπελάκι της πόρτας (23 - 26) είναι απλά ενδεικτική, δεν υπάρχει "σωστή" και "λάθος" πίεση (σε λογικά πλαίσια πάντα) σε κανένα αυτοκίνητο.
Η "σωστη" πίεση για τον καθένα είναι διαφορετική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως, το βάρος του οχήματος (π.χ. άδειο με τον οδηγό μόνο, φορτωμένο με 4 άτομα και μπαγκάζια), το είδος του εδάφους που θα κινηθεί (άσφαλτος στεγνή ή βρεγμένη, χώμα, λάσπη, άμμο, χιόνι, πάγο κλπ), η ταχύτητα του οχήματος (κύκλος πόλης με νορμάλ ταχύτητα ή 140 χλμ στο εθνικό δίκτυο), το είδος/στιλ  οδήγησης του καθενός (σπορ οδήγηση ή χαλαρή), τις καιρικές και θερμοκρασιακές συνθήκες (καλοκαίρι με 35 βαθμούς ή χειμώνας με 10 βαθμούς), το είδος του ελαστικού (ασφάλτινο, A/T, M/T), κλπ...
Και υποθέτουμε ότι αναφερόμαστε σε radial ελαστικά γιατί μετά έχουμε και τα bias ply και bias belted όπου εκεί αλλάζουν τελείως τα δεδομένα...
¶ρα λοιπόν, εξετάζοντας όλους τους παραπάνω παράγοντες βρείτε με trial & error τη δική σας σωστή πίεση και για τις δύσκολες περιπτώσεις (π.χ. χιόνι, άμμος, πάγος κλπ) έχετε ένα κομπρεσσεράκι αέρα στο αυτοκίνητο για να μεταβάλλετε την πίεση αναλόγως.
Ένας καλός τρόπος να δείτε αν έχετε τη σωστή πίεση στα λάστιχά σας, είναι μετά από ας πούμε 6 μήνες - 1 χρόνο χρήσης να παρατηρήσετε το πέλμα. Αν είναι ομοιόμορφα φαγωμένο τότε είστε σίγουρος ότι είστε Ο.Κ., αν έχει φαγωθεί περισσότερο στις άκρες δουλεύετε με μικρότερη της κανονικής πίεση, αν έχει φαγωθεί περισσότερο στο κέντρο δουλεύετε κυρίως με μεγαλύτερη πίεση απ΄όσο πρέπει. Ένα καλό "κόλπο" επίσης είναι να εναλλάσσετε τα λάστιχα (μπροστά - πίσω) κάθε 5,000 χιλιόμετρα γιατί τα μπροστινά φαγώνονται γρηγορότερα στα πλάγια από τις στροφές, οπότε έτσι θα έχετε ομοιόμορφη φθορά...
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #81 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 20:55 »
Μην τρελλαίνεστε με μαθηματικούς τύπους και εξισώσεις, η ένδειξη στο ταμπελάκι της πόρτας (23 - 26) είναι απλά ενδεικτική, δεν υπάρχει "σωστή" και "λάθος" πίεση (σε λογικά πλαίσια πάντα) σε κανένα αυτοκίνητο.
Η "σωστη" πίεση για τον καθένα είναι διαφορετική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως, το βάρος του οχήματος (π.χ. άδειο με τον οδηγό μόνο, φορτωμένο με 4 άτομα και μπαγκάζια), το είδος του εδάφους που θα κινηθεί (άσφαλτος στεγνή ή βρεγμένη, χώμα, λάσπη, άμμο, χιόνι, πάγο κλπ), η ταχύτητα του οχήματος (κύκλος πόλης με νορμάλ ταχύτητα ή 140 χλμ στο εθνικό δίκτυο), το είδος/στιλ  οδήγησης του καθενός (σπορ οδήγηση ή χαλαρή), τις καιρικές και θερμοκρασιακές συνθήκες (καλοκαίρι με 35 βαθμούς ή χειμώνας με 10 βαθμούς), το είδος του ελαστικού (ασφάλτινο, A/T, M/T), κλπ...
Και υποθέτουμε ότι αναφερόμαστε σε radial ελαστικά γιατί μετά έχουμε και τα bias ply και bias belted όπου εκεί αλλάζουν τελείως τα δεδομένα...
¶ρα λοιπόν, εξετάζοντας όλους τους παραπάνω παράγοντες βρείτε με trial & error τη δική σας σωστή πίεση και για τις δύσκολες περιπτώσεις (π.χ. χιόνι, άμμος, πάγος κλπ) έχετε ένα κομπρεσσεράκι αέρα στο αυτοκίνητο για να μεταβάλλετε την πίεση αναλόγως.
Ένας καλός τρόπος να δείτε αν έχετε τη σωστή πίεση στα λάστιχά σας, είναι μετά από ας πούμε 6 μήνες - 1 χρόνο χρήσης να παρατηρήσετε το πέλμα. Αν είναι ομοιόμορφα φαγωμένο τότε είστε σίγουρος ότι είστε Ο.Κ., αν έχει φαγωθεί περισσότερο στις άκρες δουλεύετε με μικρότερη της κανονικής πίεση, αν έχει φαγωθεί περισσότερο στο κέντρο δουλεύετε κυρίως με μεγαλύτερη πίεση απ΄όσο πρέπει. Ένα καλό "κόλπο" επίσης είναι να εναλλάσσετε τα λάστιχα (μπροστά - πίσω) κάθε 5,000 χιλιόμετρα γιατί τα μπροστινά φαγώνονται γρηγορότερα στα πλάγια από τις στροφές, οπότε έτσι θα έχετε ομοιόμορφη φθορά...
+1000
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #82 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 23:08 »
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit

Θυμίζω κι αυτό, για θεωρητικούς υπολογισμούς διαστάσεων

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #83 στις: Οκτώβριος 11, 2008, 14:55 »
Φίλε dimis, μήπως γνωρίζεις πόση διαφορά έχουν σε διάμετρο από τα Macho?
Αν μπορείς μέτρησέ τα (τα Kumho) και πες μας τη διάμετρό τους...
Γεια σου φιλε....λοιπον.
195 επι 80%=15.6 επι 2 =31.2 οσον αφορα το ελαστικο
15 επι 2.54=38.1 οσον αφορα τη ζαντα
Οποτε 38.1+31.2=69,3cm
 Το Macho αν δεν κανω λαθος ηταν γυρω στους 71cm,λογω της αναγομωσης,αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
 Φιλικα Δημητρης

Ευχαριστώ πολύ, φίλε Δημήτρη.
Αυτά είναι μετρημένα πάνω στη ζάντα?

Tι εννοεις μετρημενα πανω στη ζαντα??

Αν αυτή είναι η πραγματική διάμετρός τους όπως βρίσκονται ζανταρισμένα και φουσκωμένα.
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος johndentist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗ
    • My DPGR Gallery
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #84 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 14:53 »
Εχθές τα έβαλα και εγώ.... (σε διάσταση 195/80/15)  yah yah yah
Πρώτες εντυπώσεις από χρήση στην άσφαλτο άριστες... Το αμάξι δεν έχασε καθόλου σε επιτάχυνση ενώ κρατάει καλύτερα και στις στροφές από τα εργοστασιακά... Ο θόρυβος είναι πολύ λίγος (για mud λάστιχα) μετά τα 60 χιλιόμετρα και ενώ ήταν ένα σημείο ανησυχίας μου δεν ενοχλεί σε υψηλές ταχύτητες...
Μένει η δοκιμή εκτός δρόμου.....  ;D ;D
Οπτικά βέβαια το αμάξι "δεν παίζεται"  roc2 roc2 roc2
   
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2008, 15:17 από johndentist »

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #85 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 14:56 »
Καλορίζικα και Καλολάσπωτα  roc2 roc2 roc2 a105


Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #86 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 15:33 »
Καλοτάξιδα και καλολάσπωτα Γιάννη! Είθε να μη διαπεράσει ποτέ κλαδί τα ευαίσθητα πλαϊνά τους και το πέλμα τους να γραπώνει και να σε βοηθά να αναρριχάσαι στις πλέον απότομες λασπώδεις πλαγιές! lol cl j12
Το μόνο που απομένει πλέον είναι η δοκιμή, αλλά κάτι ετοιμάζουμε και γι' αυτό τη Κυριακή που μας έρχεται! :D
Περισσότερες πληροφορίες μέσα στη βδομάδα!

 >oreos< >sostos< >glentia> >laspi/ >laspi/ >laspi/

Αποσυνδεδεμένος Denise

  • Jimny
  • Μηνύματα: 965
  • Φύλο: Γυναίκα
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #87 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 16:49 »
Καλολάσποτα, καλοτάξιδα και πάντα ευχάριστες και ασφαλείς διαδρομές!
Don't be a couch potato, Live the adventure!

Είμαστε τρελλοί...είμαστε τρελλοί εμείς οι πατρινοί!!

Patrasso, and the brains on the rails!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος JiNi

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Άντρας
  • Asterix - Ελάτη Κεντρικού Ζαγορίου
    • livefreetime.blogspot.gr
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 14, 2008, 18:04 »
Εχθές τα έβαλα και εγώ.... (σε διάσταση 195/80/15)  yah yah yah
Πρώτες εντυπώσεις από χρήση στην άσφαλτο άριστες... Το αμάξι δεν έχασε καθόλου σε επιτάχυνση ενώ κρατάει καλύτερα και στις στροφές από τα εργοστασιακά... Ο θόρυβος είναι πολύ λίγος (για mud λάστιχα) μετά τα 60 χιλιόμετρα και ενώ ήταν ένα σημείο ανησυχίας μου δεν ενοχλεί σε υψηλές ταχύτητες...
Μένει η δοκιμή εκτός δρόμου.....  ;D ;D
Οπτικά βέβαια το αμάξι "δεν παίζεται"  roc2 roc2 roc2
   

Καλοτάξιδα και καλολάσπωτα Γιαννιό!!!! Πόλυ καλή επιλογή  ;)
livefreetime.blogspot.gr
- Όταν πάμε στο βουνό δεν παίρνουμε τίποτα μαζί παρά μόνο φωτογραφίες και δεν αφήνουμε τίποτα παρά μόνο τις πατημασιές μας.
-Ο άτολμος φοβάται πριν από την εμφάνιση του κινδύνου,ο δειλός κατά τη διάρκειά του και ο θαρραλέος μετά

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Αγορά ελαστικών Kumho KL-71
« Απάντηση #89 στις: Οκτώβριος 16, 2008, 15:15 »
Μην τρελλαίνεστε με μαθηματικούς τύπους και εξισώσεις, η ένδειξη στο ταμπελάκι της πόρτας (23 - 26) είναι απλά ενδεικτική, δεν υπάρχει "σωστή" και "λάθος" πίεση (σε λογικά πλαίσια πάντα) σε κανένα αυτοκίνητο.
Η "σωστη" πίεση για τον καθένα είναι διαφορετική και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως, το βάρος του οχήματος (π.χ. άδειο με τον οδηγό μόνο, φορτωμένο με 4 άτομα και μπαγκάζια), το είδος του εδάφους που θα κινηθεί (άσφαλτος στεγνή ή βρεγμένη, χώμα, λάσπη, άμμο, χιόνι, πάγο κλπ), η ταχύτητα του οχήματος (κύκλος πόλης με νορμάλ ταχύτητα ή 140 χλμ στο εθνικό δίκτυο), το είδος/στιλ  οδήγησης του καθενός (σπορ οδήγηση ή χαλαρή), τις καιρικές και θερμοκρασιακές συνθήκες (καλοκαίρι με 35 βαθμούς ή χειμώνας με 10 βαθμούς), το είδος του ελαστικού (ασφάλτινο, A/T, M/T), κλπ...
Και υποθέτουμε ότι αναφερόμαστε σε radial ελαστικά γιατί μετά έχουμε και τα bias ply και bias belted όπου εκεί αλλάζουν τελείως τα δεδομένα...
¶ρα λοιπόν, εξετάζοντας όλους τους παραπάνω παράγοντες βρείτε με trial & error τη δική σας σωστή πίεση και για τις δύσκολες περιπτώσεις (π.χ. χιόνι, άμμος, πάγος κλπ) έχετε ένα κομπρεσσεράκι αέρα στο αυτοκίνητο για να μεταβάλλετε την πίεση αναλόγως.
Ένας καλός τρόπος να δείτε αν έχετε τη σωστή πίεση στα λάστιχά σας, είναι μετά από ας πούμε 6 μήνες - 1 χρόνο χρήσης να παρατηρήσετε το πέλμα. Αν είναι ομοιόμορφα φαγωμένο τότε είστε σίγουρος ότι είστε Ο.Κ., αν έχει φαγωθεί περισσότερο στις άκρες δουλεύετε με μικρότερη της κανονικής πίεση, αν έχει φαγωθεί περισσότερο στο κέντρο δουλεύετε κυρίως με μεγαλύτερη πίεση απ΄όσο πρέπει. Ένα καλό "κόλπο" επίσης είναι να εναλλάσσετε τα λάστιχα (μπροστά - πίσω) κάθε 5,000 χιλιόμετρα γιατί τα μπροστινά φαγώνονται γρηγορότερα στα πλάγια από τις στροφές, οπότε έτσι θα έχετε ομοιόμορφη φθορά...

Αντώνη με όλο το σεβασμό στις γνώσεις και την εμπειρία σου, θα διαφωνήσω μαζί σου σε κάποια από τα παραπάνω. Το άρθρο που διάβασα παρεμπιπτόντως ονομάζεται "ΙΔΕΑΤΗ ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ" και στην άσφαλτο, στεγνή και βρεγμένη, δεν υπάρχουν πολλές σωστές πιέσεις αλλά μόνο μία. Για το εργοστασιακό ελαστικό με τις συγκεκριμένες μηχανικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά του, ο κατασκευαστής μας τις δίνει έτοιμες και μάλιστα οι αυτές οι τιμές πίεσης δεν είναι προτεινόμενες αλλά όντως "σωστές", αφού βάσει αυτών έχουν γίνει όλα τα τεστ που αφορούν την ασφάλεια, την οδική συμπεριφορά και την οικονομία του αυτοκινήτου μας. Το να κάνω εγώ τη συνειδητή επιλογή να βγάλω αέρα από τα λάστιχα για να έχω καλύτερη πρόσφυση, ή το αντίθετο, να τα φουσκώσω τέρμα για να έχω μεγαλύτερη οικονομία άλλα μηδέν φρένα και κράτημα, μπορεί να είναι δικαίωμα μου, αλλά είναι δικαίωμα στο λάθος και έτσι αναγκάζω το αυτοκίνητο να δουλεύει εκτός προδιαγραφών στον τομέα της πρόσφυσης με ότι αυτό συνεπάγεται! Επαναλαμβάνω ότι το άρθρο πολύ σωστά ξεκαθαρίζει ότι αναφέρεται σε πίεση στην άσφαλτο, αφού σε άλλες επιφάνειες όντως ισχύουν άλλοι κανόνες που επίσης οφείλουμε να γνωρίζουμε όσοι ασχολούμαστε με το offroad.