Αποστολέας Θέμα: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4  (Αναγνώστηκε 13929 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 05, 2008, 13:42 »
Δεν έχω δοκιμάσει την ΟΜΕ αλλά όσοι την έχουν βάλει έχουν να λένε μόνο καλά λόγια, αντίθετα την ProComp 2" (υποθέτω ότι και η 3" θα είναι ίδια) την είχα και την έδωσα μετά από λίγο, χάλια ποιότητα κατασκευής αμορτισέρ και ελατηρίων (σκούριασαν μετά από λίγο καιρό), τα μπροστινά ελατήρια ήταν αρκετά μαλακά και τερμάτιζε, ενώ τα πίσω ήταν πολύ σκληρά, ειδικά τα πίσω αμορτισέρ+ελατήρια ήταν κούτσουρο.
Αν δεν έχεις σκοπό να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, βάλε την ΟΜΕ, δε θα το μετανιώσεις... ;) ;)
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 05, 2008, 16:05 »
Στην ολοκληρωμενη αναρτηση της procomp αυτο που φταιει κ την κανει τοσο σκληρη κ ξερη στις αντιδρασεις της

ειναι τα ελατηρια.Ναι μεν τα αμορτισερ ειναι πιο σκληρα απο τα ΟΜΕ αλλα οχι τραγικα.

Το ιδιο πιστευα κ εγω μεχρι που οδηγησα jimny k vitara με αμορτισερ procomp es9000 κ ελατηρια mad κ αυτο που

καταλαβα ηταν οτι αντιδρουσαν κ τα 2 λιγο πιο αποτομα σε σχεσι με την δικη μου αναρτηση ΟΜΕ με MAD+6.

Τα επομενα αμορτισερ μου θα ειναι procomp es9000 η rancho rs5000.

Προσωπικη μου αποψη πλεον,να μην ακουτε τι λενε οι αλλοι,βρειτε τροπο να δοκιμασετε κ να βγαλετε μονοι σας συμπερασματα.
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 18:39 »
Καλησπέρα σας. Πριν από λίγο τοποθέτησα την ΟΜΕ +4 στο Jimny. Πριν τη τοποθέτηση, είχα μετρήσει την απόσταση από το κάτω μέρος της ζάντας των τροχών μέχρι το φτερό. Σε όλους τους τροχούς η απόσταση αυτή ήταν 62,5cm. Αμέσως μετά τη τοποθέτηση μετρήσαμε 67,5cm στους μπροστινούς τροχούς και 68,5cm στους πίσω, δηλαδή +5cm αύξηση ύψους μπροστά και +6cm πίσω. Τα νούμερα αυτά είναι χωρίς να έχει κάνει το αυτοκίνητο ούτε μέτρο με τη νέα ανάρτηση. Πιστεύω ότι αφού δουλευτούν & "καθίσουν" τα ελατήρια, το ύψος που θα έχω κερδίσει θα είναι 3,5-4cm. Μετά από ένα εύλογο διάστημα και αφού κινηθεί το αυτοκίνητο θα σας πω και τις τελικές μετρήσεις.
Η ανάρτηση τώρα στην αρχή μου φάνηκε πολύ μαλακή. Πιστεύω με το χρόνο θα αποκτήσει τη τελική της μορφή και απόκριση και θα τη συνηθίσω κι εγώ. Μέσα στο αυτοκίνητο νοιώθεις ότι είσαι λίιιιιγο ψηλότερα χωρίς όμως να σου φαίνεται τεράστια η διαφορά. Με το που κατεβάσαμε το αυτοκίνητο το βάλαμε σε ένα χωράφι εκεί κοντά και το οδήγησα. Σε σχέση με το χτυπητήρι του καφέ που ήταν πριν, η διαφορά ήταν μεγάλη. Πολύ πιο άνετη παρά το ότι τα ελατήρια είναι τελείως απάτητα. Στις λακκούβες της πόλης επίσης ήταν πολύ πιο ωραίο στη συμπεριφορά του το αυτοκίνητο. Βέβαια ο συνδυασμός ύψους και μαλακής συμπεριφοράς (και "απάτητων" ελατηρίων), δημιουργεί έντονα παλαντζαρίσματα, που όμως δε τρομάζουν σε φυσιολογικές ταχύτητες. Δεν έτρεξα ακόμα πάνω από τα 70χλμ/ώρα να δω τη συμπεριφορά του. Αισθητικά τώρα, όταν το αυτοκίνητο πρωτοπάτησε έδαφος με τη νέα ανάρτηση ξετρελάθηκα! Πολύ πιο όμορφο και άγριο λόγω του παραπάνω ύψους, με τις ενισχυμένες κόκκινες δέστρες του JiNi να τονίζουν ακόμα περισσότερο το σύνολο! Περισσότερα θα σας μεταφέρω στη πορεία.

Θα ήθελα τη γνώμη σας όμως σχετικά με κάτι άλλο. Αφού έφυγα από το συνεργείο που έκανα τη τοποθέτηση, σταμάτησα σε ένα άλλο για μια άλλη υπόθεση. Είδε λοιπόν ο μηχανικός τη νέα ανάρτηση και μου έκανε κάποιες παρατηρήσεις που θα ήθελα να μου πείτε αν ευσταθούν. Μου είπε λοιπόν ότι τώρα που μου τοποθέτησαν τη νέα ανάρτηση, έπρεπε στη συνέχεια να μου ξεβιδώσουν και να ξαναβιδώσουν ΟΛΕΣ τις βίδες της ανάρτησης για να δουλέψει σωστά το νέο σύνολο. Εννοούσε τις βίδες που στηρίζουν Πανάρ, αντιστρεπτικές, τις βίδες των μπράτσων της ανάρτησης κτλ. Μάλιστα μου είπε ότι υπάρχει κίνδυνος επειδή δε ξεσφίχτηκαν οι υπόλοιπες βίδες (εκτός από αυτές των αμορτισέρ) να κόψουν οι βάσεις των παραπάνω εξαρτημάτων. Προσωπικά αυτό μου φάνηκε εξόφθαλμη προσπάθεια αλίευσης πελάτη, αλλά είπα να σας ρωτήσω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Στο τέλος μου είπε να περάσω μια μέρα να μου ξεβίδώσει-ξαναβιδώσει όλες τις βίδες των εξαρτημάτων της ανάρτησης. Επίσης μου επέδειξε ως λάθος το ότι στο συνεργείο που έκανα τη τοποθέτηση δε μου έβαλαν ροδέλα στις βίδες που βιδώθηκαν στις βάσεις των αμορτισέρ. Αφού τα εργοστασιακά δεν είχα ροδέλα, και ούτε το σετ της ΟΜΕ είχε μέσα τιποτα ροδέλες για εκείνο το σημείο, υπάρχει περίπτωση να έχει δίκιο, ή με παέι να τρομοκρατήσει επίτηδες για να πάω εκεί "Να Σωθώ"? (που μου φαίνεται και το πιθανότερο)

Στα συνεργεία μου είπαν για ένα σετ 4 πεντάμπρατσες εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου (χωρίς ελαστικά) που πουλάει ένα παιδί που τις φόρεσε μόνο 3 μήνες και τις άλλαξε με 16αρες. Τι τιμή είναι φυσιολογική για την αγορά τους? Τι θα πρέπει να προσέξω για να είμαι σίγουρος ότι δε τις πουλάει επειδή είναι ελαττωματικές? 200? είναι καλά, ακριβά ή λίγα?

Συνοψίζοντας λοιπόν για να σας υπενθυμίσω την ουσία:

1. Εντυπώσεις για τη λειτουργία της  ανάρτησης.
2. Πραγματικότητα ή κινδυνολογία?
3. Τιμή μεταχειρισμένων πεντάμπρατσων ζαντών αλουμινίου?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 09, 2008, 18:48 από JPat »

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 20:33 »
1.Η αναρτηση που εβαλες ειναι μια απο τις καλυτερες σαν σετ για το τουτου μας,ασυζητητι... yah yah
2.Για τις βιδες που σου ειπε να τις ξεβιδωσεις και να τις ξαναβιδωσεις,δε ξερω να σου πω κατι,αυτο που ξερω ειναι οτι εγω προσωπικα δεν το εχω κανει αυτο και το σετ εχει δουλεψει μια χαρα ακομα κ εκτος.Δε θελω να σε παρω στο λαιμο μου απλα σου λεω την προσωπικη μου εμπειρια.Οσο για τις ροδελες τωρα,καλο ειναι να τις βαλεις γιατι μπορει καποια στιγμη να φθαρουν οι τσιμουχες στη βαση των αμορτισερ και να σου ξεκουμπωσει το αμορτισερ με επικινδυνα αποτελεσματα.
3.Εγω προσωπικα δε θα επαιρνα μεταχειρισμενες ζαντες,ειδικα αν ξερω οτι εχουν δουλευτει εκτος δρομου.Οσο για την τιμη ειναι νορμαλ πιστευω αν σκεφτεις οτι οι καινουριες εχουν γυρω στα 400-500 ευρω...

Αποσυνδεδεμένος LEYTERIS-RENA

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 21:30 »
θα συμφωνησω με τον φιλο ευθυμη για τα παραπανω που αναφερε σου ευχομαι καλες χωματινες βολτες με την καινουργια σου αναρτηση  a105 a105 a105 a105οσο για το σφιξιμο που αναφερεις καλο ειναι λιαν συντομος να τισ ξανατσεκαρεις να δεις αν ειναι ο.κ ολες τις βιδες δηλ ραβδους στηρηξης, την ζαπφορ [αν εχεις] ,αμορτισερ εμπρος πισω και για τις ζαντες ποτε δεν θα περνα μεταχειρισμενες   ::) ::)
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΙΟΣ SUZUKI JIMNY http://shropshire-suzuki.co.uk/forum/index.php?sid=408a565938744e619d03613f425acee0PROJECT                                                                                    [IMG]http://i307.photobucket.com/albums/nn286/renaleft

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 22:38 »
να μου ξεβιδώσουν και να ξαναβιδώσουν βίδες των μπράτσων της ανάρτησης
Αυτό κάντο!
Εγώ άργησα να το κάνω και παρατηρώ μικροσκισήματα στα λάστχα των silent block

Αποσυνδεδεμένος SAV

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 942
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 22:42 »
. Επίσης μου επέδειξε ως λάθος το ότι στο συνεργείο που έκανα τη τοποθέτηση δε μου έβαλαν ροδέλα στις βίδες που βιδώθηκαν στις βάσεις των αμορτισέρ.

http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2472.0.html

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 23:42 »
SAV σ' ευχαριστώ για την υπενθύμιση. Ο μηχανικός βέβαια δεν εννοούσε να μπει εκεί η ροδέλα, αλλά στην έξω μεριά που με καλύπτει το σχήμα της βίδας.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 00:44 »
Jpat... στην αρχή που θα χρησιμοποιήσεις την ανάρτηση να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός στα μπαλατζαρίσματα που ανέφερες....

Βασικά μέχρι να "κάτσει" η ανάρτηση... σουστάρει απότομα και θέλει αρκετή προσοχή..... !!!!

Οταν θα έρθει στα ίσα της δεν έχει κανένα πρόβλημα..και οι αντιδράσεις είναι πολύ σωστές..!!!

Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 21:06 »
Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τη βοήθεια και τις συμβουλές σας. Majestix αλλά και όσα άλλα παιδιά με προτρέψατε να προσέξω το σουστάρισμα στην αρχή, μπορείτε να μου πείτε πόσα περίπου χιλιόμετρα πρέπει να κάνω μέχρι να "καθίσουν" τα ελατήρια?

Από την εως τώρα προσωπική μου εμπειρία, κρίνω τη συμπεριφορά της ανάρτησης στην αρχή, έως και αρκετά επικίνδυνη. Με λίγο σχετικά φρένο πάνω σε στροφή, λόγω της αλλαγής στη γεωμετρία (γωνία caster κ.α.) το τιμόνι, σε συνδυασμό με τα μαλακά και απάτητα ελατήρια, έκανε στιγμιαία επαναφορά προς τα έξω (αντί να πάει να κεντράρει προς την ευθεία πορεία)!
Επίσης, σε ασφάλτινη κατηφόρα μεγάλης κλίσης που είχε πάνω στο οδόστρωμα λίγο τσαΐλι (ψιλό χαλικάκι), κινούμενος ευτυχώς με χαμηλή ταχύτητα, φρέναρα για να σταματήσω μπροστά από μη μόνιμο εμπόδιο (που δε περίμενα ότι θα είναι εκεί δηλαδή, αφού από το δρόμο περνάω τακτικά) και το αμάξι έφυγε φέτα κάτω! Η αίσθηση μου ήταν ότι δε συμπιέζονταν τα μπροστινά ελατήρια για να έχουμε την απαραίτητη μεταφορά βάρους που χρειάζεται το σύστημα φρένων για να σταματήσει το αμάξι επιτυχώς. Το σετ που μου έστειλε το κατάστημα από όπου τα παρήγγειλα είναι αυτό με τα ενισχυμένα ελατήρια μπροστά. (ΟΜΕ 965 μπροστά & ΟΜΕ 967 πίσω). Θα στρωθούν τα ελατήρια για να αρχίσουν να δουλεύουν όπως πρέπει, ή μήπως πρέπει να τα χτυπήσω στο κεφάλι εκείνου που επέμενε ότι αυτά βάζουν πλέον σε όλα τα Jimny και ότι τα 963 (μαλακά) έχουν σχεδόν καταργηθεί? Τρέμω στη σκέψη ότι μπορεί να πήγαινα λίιιγο πιο γρήγορα και στη θέση του προστατευτικού πλέγματος να ήταν ένα παιδάκι!!
Όσον αφορά τη πρόσφυση στο διαμήκη άξονα (επιτάχυνση και φρενάρισμα) παρατηρώ γενικά σημαντική χειροτέρευση. Το αμάξι σπινάρει πολύ εύκολα στην εκκίνηση, ακόμα και χωρίς πολύ γκάζι, και αντίστοιχα μπλοκάρει τροχούς πολύ πιο εύκολα απ' ότι πριν (δεν έχω ABS)! Αυτή τη συμπεριφορά της παρατηρήσατε κι εσείς στην αρχή, ή πρέπει να αρχίσω να φοβάμαι? ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2008, 21:08 από JPat »

Αποσυνδεδεμένος VaL

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 106
  • Φύλο: Άντρας
  • Ανήκω παντού και πουθενά.....
    • F.B.
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 13:00 »
3. Τιμή μεταχειρισμένων πεντάμπρατσων ζαντών αλουμινίου?
Aν σου φένονται καλές στο μάτι κ στην τιμή, βάλτες για ζυγοστάθμιση κ θα δείς αν αξίζουν ή οχι.
>-= Seriously Playful =-<

Δεν εχω να σου δόσω ARB διαφορικά,
εσύ αν έχεις Jimny εγώ έχω καρδιά........ :D

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 13:45 »
Φίλε μου καλοκρέμαστη η ανάρτηση!!!! Όλα είναι θέμα συνήθειας!!!! Όπως σου ξαναείπα το αμορτισέρ τιμονιού περιορίζει την αστάθεια... Περισσότερο πάντως ειναί ο δικός σου ο φόβος παρά ο πραγματικός κίνδυνος  ;)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος warhol

  • Jimny
  • Μηνύματα: 28
  • WWW.IERODOULES.COM
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 15:42 »
j pat ποσο ηταν το κοστος για την τοποθετηση της αναρτησης?
WWW.IERODOULES.COM

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 18:27 »
j pat ποσο ηταν το κοστος για την τοποθετηση της αναρτησης?

Warhol έκανα και κάποια άλλη ψιλοεργασία και μου πήρε σύνολο 70? τα οποία και θεώρησα πολλά, χωρίς βέβαια να το πω εκείνη τη στιγμή.


Φίλε μου καλοκρέμαστη η ανάρτηση!!!! Όλα είναι θέμα συνήθειας!!!! Όπως σου ξαναείπα το αμορτισέρ τιμονιού περιορίζει την αστάθεια... Περισσότερο πάντως ειναί ο δικός σου ο φόβος παρά ο πραγματικός κίνδυνος  ;)

Ευχαριστώ πολύ verse! Ελπίζω να στρώσει με το καιρό και να τη συνηθίσω κι εγώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2008, 20:55 από JPat »

Αποσυνδεδεμένος warhol

  • Jimny
  • Μηνύματα: 28
  • WWW.IERODOULES.COM
Απ: Τοποθέτηση Ανάρτησης ΟΜΕ +4
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 12, 2008, 03:18 »
j pat ποσο ηταν το κοστος για την τοποθετηση της αναρτησης?

Warhol έκανα και κάποια άλλη ψιλοεργασία και μου πήρε σύνολο 70? τα οποία και θεώρησα πολλά, χωρίς βέβαια να το πω εκείνη τη στιγμή.


Φίλε μου καλοκρέμαστη η ανάρτηση!!!! Όλα είναι θέμα συνήθειας!!!! Όπως σου ξαναείπα το αμορτισέρ τιμονιού περιορίζει την αστάθεια... Περισσότερο πάντως ειναί ο δικός σου ο φόβος παρά ο πραγματικός κίνδυνος  ;)
η αναρτηση μαζι με την τοποθετηση και την αλλη ψιλοεργασια που εκανες,σου πηγε συνολικα 70 ευρω?εμεινες ευχαριστημενος απο τη δουλεια που σου καναν?ρωταω γιατι πλησιαζει ο καιρος που θα βαλω το τζιμνυ μου στο συνεργειο για αλλαγη προφυλακτηρα και επ ευκαιριας θα τοποθετησω εργατη και θα αλλαξω αναρτηση!

Ευχαριστώ πολύ verse! Ελπίζω να στρώσει με το καιρό και να τη συνηθίσω κι εγώ.
WWW.IERODOULES.COM