Αποστολέας Θέμα: καγιαμπα  (Αναγνώστηκε 2667 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΣΤΕΛΙΟΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
καγιαμπα
« στις: Αύγουστος 21, 2008, 21:47 »
γειασας μεχρι σημερα το πρωι ειχα ενα jimny πολυ καλο και αποφασισα να αλαξω αμορτησερ
βγαζω τα μαμησια και βαζω καγιαμπα η καπως ετσι ε λοιπον απο τα 72 μεχρι τα 78 αρχισε να τρεμει το τιμονι δεν ειχα τρεμουλο λετε να φυγει;και τι γνωμη εχεται για καγιαμπα δε παω πολυ χωμα το εχω πρωτο αυτοκινητο

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 22, 2008, 10:23 »
Καγιαμπα (KYB) ειναι και τα εργοστασιακα.
το τρεμουλο δεν εχει σχεση με τα αμορτισερ. Ειναι γενικο το κακο στο 99,99999% των Jimny
δοκιμασε να κανεις ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι , Δηλαδη χωρις να βγαλουν τροχους.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 22, 2008, 11:22 »
Διάβασε το παρακάτω Θέμα. Πιστεύω θα σε βοηθήσει. Τα αμορτισέρ δεν έχουν να κάνουν με το τρέμουλο.

http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,3061.0.html

Αποσυνδεδεμένος evripos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 22, 2008, 12:49 »
Με ένα αμορτισέρ τιμονιού το τρέμουλο φεύγει. Έχω βάλει της procomp (130 ευρώ περίπου) και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Βέβαια να ξέρεις ότι θα σου βαρύνει λίγο το τιμόνι, κυρίως στην επαναφορά.   >sol/

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 22, 2008, 13:20 »
εφοσον δεν πας πολυ στο χωμα τα καγιαμπα ειναι οκ. Εχουν αξιοπρεπη κρατηματα στην ασφαλτο.
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος ΣΤΕΛΙΟΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 24, 2008, 13:30 »
ευχαριστω πολυ ολους αλλα ακομη δεν καταλαβα γιατι ηρθε το τρεμουλο ενω δε το ειχα απο την αλλαγη και μετα ηρθε επισης για χωμα,λακουβες λασπες δεν κανουν τα καγιαμπα;

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 24, 2008, 13:45 »
κανουν... απλα θα κοπαναει λιγο παραπανω το αυτοκινητο σε συγκριση με άλλα αμορτισερ, τα οποια σε συνδυασμό με ελατηρια κανουν το σετ πιο μαλακό. Θέμα αναγκων και προτεραιοτητων ειναι αγαπητε ;)

Εαν η χρηση πχ ειναι να τρεχεις σε αγωνες με γνωμονα την ταχυτητα, τοτε θες κατι σκληρο. Εαν θες trial, θες ψηλωμα αρκετο με πολυ κρεμασμα τροχου κτλ κτλ κτλ.

Εαν θες ασφαλτο στο 80-90% τοτε θες κρατηματα ;) Εαν θες μικτη χρηση τοτε βαζεις κατι πιο μαλακό και ριχνεις την ταχυτητα στην ασφαλτο...

Τα καγιαμπα ειναι καλα αμορτισερ. Εαν δε θες κατι παραπανω σε εκτος δρομου χρηση... κρατα τα :)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: καγιαμπα
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 24, 2008, 13:46 »
α.. ξεχασα... αν θες λασπες, χωμα κτλ, τοτε αναγκαστικα θα χρειαστεις λαστιχο ;)
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...