Καλησπέρα σε όλους παιδιά.
Θα ήθελα τις γνώσης σας και τις εμπιριες σας σχετικά με καλύτερο και ποιοτικότερο φωτισμό στο Jimnaki μας? Τι λάμπες χρησιμοποιείτε στα μπροστινά φανάρια και αν ξέρετε αν αξίζουν να μπουν Xenon στο θηρίο μας. Ενοειτε ότι δεν μιλάμε για θέμα εμφάνισης αλλά για καλύτερο και δυνατότερο φωτισμό στην εξοχή.
η διαφορά ειναι τεραστια με τα xenon. Αλλα πρεπει να τα εχεις ρυθμισμενα σωστα διοτι θαμπωνουν αρκετα τους απεναντι. Σε δασος μεσα, κανει τη νυχτα μερα. Επισης σε καταιγιδα, η αποδοση τους δεν ειναι η αναμενομενη. Εκει ισως τα φωτα ομιχλης να κανουν καλυτερη δουλεια, ή απλα χαμηλωνεις τα xenon αρκετα χαμηλα.. στην 4η σκαλα. Αν και στην αρχη νομιζα οτι ηταν η ιδεα μου, τελικα το διαβασα και αλλου.
Επισης θα πρεπει να ψαξεις λιγο τη θερμοκρασια λευκου. Απο 6000Κ εως 8000Κ ειναι η συνηθης, με το 6000 να ειναι το λευκο και το 8000 ναι μπλε-ζιζει.... πανω απο τα 8000 μωβιζει. Αυτο ειναι καθαρα θεμα "γουστου" πια...
Κανενα προβλημα δεν μου παρουσιαστηκε ειτε καταστευαστικα ειτε τοποθετησης... αλλα....................
α) πολυ παρασιτο στο ραδιο
β) πολυ gain(?) στο cb (οχι παρασιτα ομως). Με το vhf δεν ειχα προβληματα.
Πρεπει να προσεξεις να μπουν ψηλα οι μετασχηματιστες (ballasts). Ειναι στα 20+Κ volts. Δεν θες να ερθουν σε επαφη με το νερο. Η μονωση τους ειναι για τις πιτσιλιες απο το δρομο, οχι για υποβρυχιες καταδυσεις
Επισης δεν θες να μπουν οι λαμπες στο νερο, σε περιπτωση που θα εχεις εισαγωγη νερου στα φαναρια αν ασχολεισαι με περασματα απο ποταμια κτλ...
Οι λαμπες ειναι bi-h4. Αυτο σημαινει, πορειας-μεγαλα με μια λαμπα, και αλλαζει ο καθρεφτης γωνια. Γι αυτο το λογο και δεν συνισταται να παιζεις τα φωτα αρκετα..
Τελος, το να κανεις σημα σε καποιον τη μερα, δεν ειναι πολυ εμφανες... ο λογος ειναι οτι χρειαζεται περιπου 20" να ζεσταθει σωστα το αεριο μεσα. Το αρχικο αναμμα, ισα που φαινεται.
Προτιμησε καποιον σωστο ηλεκτρολογο που θα σου κανει σωστη εγκατασταση. Δεν παιζεις με 20.000+ volts
Ελπιζω να βοηθησα.