Αποστολέας Θέμα: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα  (Αναγνώστηκε 13346 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος warhol

  • Jimny
  • Μηνύματα: 28
  • WWW.IERODOULES.COM
ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« στις: Ιούλιος 29, 2008, 13:56 »
ηρθε η ωρα να ξεκαθαριστει το θεμα!ευρωπαικα ή γιαπωνεζικα αυτοκινητα?που υπερτερει το καθενα?ποια προτιματε?
WWW.IERODOULES.COM

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 29, 2008, 14:06 »
Αυτό το θέμα πιστεύω ότι είχε νόημα πριν καμιά 10αριά χρόνια... Τώρα σαλάτα έχουν γίνει τα πράγματα... Συνεργασίες σε πολλαπλά επίπεδα (δηλ. όχι μόνο κατασκευαστικά) που πολλές φορές δεν μαθαίνονται κιόλας...

Αν παρόλο αυτά όμως θέλουμε να κάνουμε μια σύγκριση, έχει σημασία να δούμε ποια είναι τα κριτήρια που μας οδηγούν στην αγορά ενός αυτοκινήτου και τι είναι το αυτοκίνητο για εμάς  ;)

Καλή τύχη  ha ha ha lol lol lol lol lol lol
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 12, 2008, 09:07 »
Η ερώτηση είναι καθαρά ρητορική. Εχοντας την δυνατότητα να οδηγήσω μέσω της εταιρείας αλλά και ώς κάτοχος ευρωπαικά και ιαπωνικά αυτοκίνητα...διαλέγω ιαπωνικά με κλειστά μάτια. Μακράν τα πιο αξιόπιστα.
Μάλλον τόσο αξιόπιστα που τα αλλάζεις γιατί απλά τα...βαρέθηκες  87
1. Subaru 600 Deluxe '82 170.000χλμ
2. Honda Accord '94 360.000χλμ
3. Suzuki Swift '01 100.000χλμ
Δεν έπαθαν ΠΟΤΕ τίποτα...μόνο Service,μπουζί, λάδια.

1. Citroen AX GTi 1.4 '92 (στα 32.000χλμ το έδωσα)
2. Fiat Punto GT 1.4 '96 (στα 25.000χλμ το έδωσα)
3. Peugeot Rallye 1.6 16V (στα 18.000χλμ το έδωσα)
Επαθαν τόσα πολλά που θέλω 50 σελίδες να τα γράψω. Δεδομένου ότι προσέχω τα αυτοκίνητα και ΠΟΤΕ δεν τα λιώνω η αν-αξιοπιστία τους ήταν απαράδεκτη bhe

Πάμε στα εταιρικά τώρα.
1. Toyota Avensis 1.8 '03 120.000χλμ
2. Toyota Corolla 1.4 '04 160.000χλμ
3. Toyota Auris 1.6 '07 42.000χλμ (ακόμα όλα ΟΚ)
Τα παραπάνω όχι μόνον δεν έβγαλαν τίποτα αλλά δεν κουνήθηκε ούτε μια βίδα να τρίζει  yah
Να μην αναφέρω για την εγγύηση και το υποδειγματικό Service.

1. VW Golf 1.4 '05
2. Citroen C3 1.4 '04
3. Peugeot 307 1.4 '04
4. Peugeot 307 1.4 '07
ΟΛΑ επεστράφησαν πρίν συμπληρώσουν 45.000 χλμ γιατί μας @#$@$ κάθε μέρα με τις βλάβες!!!
Ευτυχώς που τα δοκίμασα και δεν πήγα σαν το σκυλί στ'αμπέλι όπως πολλοί που αγοράζουν αυτοκίνητο για το χρώμα, το σχήμα του και την διαφήμιση στην TV.
Στο Service θεωρείται αυτονόητο ότι έπρεπε να πέφτουν μπινελίκια για να στα φτιάξουν.


Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 12, 2008, 12:16 »
Θα ψηφίσω και εγώ ιαπωνικά  μακραν τα πιο αξιόπιστα 
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος JPat

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 546
  • Φύλο: Άντρας
  • ΡΕΘΥΜΝΟ-ΚΡΗΤΗ
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 12, 2008, 14:26 »
Όπως γνωρίζουμε όλοι που ασχολούμαστε στοιχειωδώς με την αυτοκίνηση, τα γιαπωνέζικα μοντέλα δεν έχουν αντίπαλο στην αξιοπιστία. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι οι άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν και αυτοί τα σημεία υπεροχής τους σε σχέση με τους Ιάπωνες, εκτός φυσικά των Αμερικανών. Αυτοί αγόρασαν τη Daewoo μήπως και ξεκινήσουν να κατασκευάζουν και να πουλάνε αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! 87
Συμπέρασμα? Κάθε μεγάλη χώρα-κατασκευαστής έχει και τη δική της "σχολή" engineering (Ειπαμε, εκτός των Η.Π.Α. Στα διαστημοπλοια καλοί είναι, τα αυτοκίνητα όμως καλύτερα να τα αφήσουν σε άλλους). Έτσι, ανάλογα με το τι κριτήριο επιλογής βαρύνει περισσότερο σε κάθε αγοραστή, βρίσκουν όλοι το μερίδιο αγοράς τους. Συγχαρητήρια φίλε Μιχάλη για την εξαιρετικά εμπεριστατωμένη απάντηση σου, όπως πάντα άλλωστε. 10806> _231;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2008, 14:29 από JPat »

Αποσυνδεδεμένος Morpheus

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 279
  • Φύλο: Άντρας
  • The future belongs to those who believe.
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 13, 2008, 00:07 »
Παιδιά μην ξεχνάμε και το οικονομικό θέμα. Τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα είναι πολύ ακριβότερα , όπως επίσης και η κατανάλωση είναι πολύ μεγαλύτερη από τα γιαπωνέζικα. Και ας το πάρουμε και πατριωτικά... γιατί να συντηρούμε και να ενισχύουμε  την αμερικανική αγορά? ενώ υπάρχουν τόσο ωραία και αξιόπιστα αυτοκίνητα από αλες χώρες όπως η Ιαπωνία ;). Ασε που ο Ιάπωνας είναι και πιο ξύπνιος από άποψη πρακτικότητας και οικονομίας ;).
Sorry Για τα ορθογραφικα.
The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

Αποσυνδεδεμένος ITALTRONIC

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 107
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 14, 2008, 22:13 »
fiat 127 με 903cc εκανε 300000km χωρις κανενα προβλημα με τα σερβις στην ωρα τους .βγηκε πραγματικα παλικαρι
οπου δεν υπαρχει δρομος τον ανοιγει ενα JIMNY

Giorgos

  • Επισκέπτης
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 14, 2008, 22:55 »
fiat 127 με 903cc εκανε 300000km χωρις κανενα προβλημα με τα σερβις στην ωρα τους .βγηκε πραγματικα παλικαρι

Σιγουρα.Η διαφορα ειναι οτι αν παρεις δεκα(10) φιατ 127 δεν θα συμβει αυτο και μετα δεκα,σε αντιθεση με τα japan,και ας μην κανουν και ολα τα service.

Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 13:17 »


[/quote]Σιγουρα.Η διαφορα ειναι οτι αν παρεις δεκα(10) φιατ 127 δεν θα συμβει αυτο και μετα δεκα,σε αντιθεση με τα japan,και ας μην κανουν και ολα τα service.
[/quote]

Σωστός.....
Mountains, seas, somewere in between...

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 11:06 »
O γείτονας είναι συνταξιούχος δάσκαλος σχολής οδηγών. Εχει ένα Starlet μοντ. 81 πισωκίνητο 1.0 DX. Μετά απο σχεδόν 30 χρόνια και 2 εκ. χλμ δουλεύει κανονικά με το ίδιο μοτέρ χωρίς ρεκτιφιέ!
Το έχει κρατήσει για να κάνει τις δουλειές του καθημερινα. Δεν έχει ξαναβαφτεί και οι σκουριές ελάχιστες κάτω απο τις πόρτες μόνο.
Ενας άλλος μπάρμπας 150 χρονών δίπλα μας έχει ένα Datsun 120Y αν τα θυμάστε (πρίν γίνουν Nissan) του '76
Ρε παιδιά απο πιτσιρικάς έχω βαρεθεί να το βλέπω και έφτασα τα 40!! Χωρίς λάδια, χωρίς ξίδια και δουλεύει ακόμα!!
Οταν δεν έχει τι να κάνει παίρνει το πινέλο και κάνει τον Πικάσο lol
Εμείς θα φύγουμε και αυτό θα είναι ακόμα εκεί...
Η διαφορά των γιαπωνέζικων είναι χαώδης με τα ευρωπαικά στην αξιοπιστία.
Τα καλύτερα Fiaτακια και παλιά Golfακια τα έχασα στις αρχές του '90....έγιναν λίπασμα απο τις σκουριές ;D
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος draikos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 311
  • Φύλο: Άντρας
  • adventure animal!
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 11:27 »
ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΑΡΛΕΤ ΜΟΝΤ. 88, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΩΡΙΣΤΟς ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΗς ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ;). ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΕΙΘΑΛΕς, ΒΛΑΒΗ ΕΩς ΤΩΡΑ (ΜΟΝΟ ΕΝΑς ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ) ΓΙΑ ΣΚΟΥΡΙΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ... ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ/ΑΠΟΣΥΡΩ.

ΕΛΠΙΖΩ Ο ΔΙΑΔΟΧΟς ΤΟΥ, ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΤΖΙΜΝΥ ΜΟΝΤ. 2008  ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΝΤΑΞΙΟ !

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 19, 2008, 14:10 »
Iαπωνία ολέ!! j12 Πριν το jimmy οδηγουσα ενα suzuki wagon R του 2001. 100.000 χλμ. Αντεξε κάθε οδηγικη μου διαστροφη, μακρινα ταξίδια, ατελείωτο χώμα και 5 φοιτητικα χρονια... Ε δεν έπαθε τίποτα ρε παιδια. Αντίθετα, ενα OPEL KADETT του 89, μας βγάζει εδω και πολλάάααααα χρονια προβλήματα...

Αποσυνδεδεμένος kbaboysis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 93
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 19, 2008, 17:48 »
Iαπωνία ολέ!! j12 Πριν το jimmy οδηγουσα ενα suzuki wagon R του 2001. 100.000 χλμ. Αντεξε κάθε οδηγικη μου διαστροφη, μακρινα ταξίδια, ατελείωτο χώμα και 5 φοιτητικα χρονια... Ε δεν έπαθε τίποτα ρε παιδια. Αντίθετα, ενα OPEL KADETT του 89, μας βγάζει εδω και πολλάάααααα χρονια προβλήματα...

και γιατι δε το ανταλλασεται με ιαπωνικο?..... lol

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 19, 2008, 18:50 »
Εγώ πριν το jimny οδηγούσα zastava 1100gt.  roc2 roc2 roc2  lol lol lol
Τρελό σκυλί. Όλα τα άλλα που λέτε για μένα δεν πιάνουν μία μπροστά στο zastava  roc2 roc2 roc2  a105 a105 a105
Το έχουμε ακόμα μετά από 28 χρόνια.  roc2 roc2 roc2

Υ.γ. Το GT σημαίνει GamwTo  j12


Αποσυνδεδεμένος 4x4er

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 868
  • Φύλο: Άντρας
  • You go Faster, I go Everywere...
Απ: ευρωπαικά vs γιαπωνέζικα
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 04, 2008, 18:22 »
Mountains, seas, somewere in between...