Το sub δεν παιζει καλυτερα σε οσο μεγαλυτερο κουτι το βάλεις.Το καθε sub έχει ενα ιδανικο αριθμο λιτρων που μπορεί να αποδώσει το καλυτερο δυνατό.
Κι αυτό συμβαίνει γιατι το μπάσο που βγάζει προκαλείται απο την συμπίεση του αέρα που προκαλείται μέσα στην κούτα.
Συγκεκριμένα στο δικό σου αν το αγορασες με την εργοστασιακή του κούτα κατα 90% ήταν και το ιδανικό.Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις!
Επίσης,η ποιότητα μουσικής στο αυτοκίνητο δεν είναι κάτι που γίνεται εύκολα.Πρέπει να ψαχτείς ΠΑΡΑ πολύ σε σημείο που θα αλλάζεις μέχρι και τις κλίσεις των ηχείων!
Εγώ πάντως πήγα στην λύση της πολυεστερικής κατασκευής του γνωστού door panel οπου και τοποθετήθηκαν 2 8ιντσα ηχέια της cadence και μία κόρνα της ίδιας μάρκας στην κάθε πόρτα έτσι κάλυψα τις ψιλές και μεσαίες συχνότητες απο τις πόρτες μου και συμπλήρωσα τις χαμήλες με ένα 12αρι subακι της magnat.Και αυτά χωρίς να θυσιάζω τον χώρο αποσκευών ιδιαίτερα αφού το sub πιάνει το μισό και όταν χρειάστει χώρος αφαιρείται απλά βγάζοντας τα καλώδια απο πάνω.
Και γυρνάω στο θέμα της ποιότητας.Και το δικό σου αυτοκίνητο και το δικό μου καλύπτουν όλες τις συχνότητες οπότε σε διαβεβαιώνω διαφορά ποιότητας δεν υπάρχει.
Η λύση του διαιρούμενου για μένα ειναι καλή για αυτοκίνητα που δυσκολέυσαι να θυσιασεις πλαστικά για κατασκευή στην πόρτα μετά καταντάει και καγκουριά
και για αυτοκίνητα που παίζουν με την πηγή και όχι ενισχυτή.
Τελείως φιλικά
Υ.Γ. Και προς θεού κανείς δεν σε πιασε κοροιδο!Ο καθένας θέλει διαφορετικά πράγματα στο αυτοκίνητο του...