Αποστολέας Θέμα: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ  (Αναγνώστηκε 18506 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος darisg

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 11:07 »
Συμφωνα με τη suzuki οι πιέσεις των ελαστικών πρέπει να είναι 23-26/29psi

σήμερα πήγα και έβαλα τα 694 Α/Τ και ο λαστιχάς τα τσίτωσε στα 30psi μπρος-πίσω

σε ερώτηση γιατί δεν βάζει αυτό που συστήνει η εταιρεία, μου απάντησε ότι την πίεση θα την ρυθμίζω μόνος μου, όπως με βολεύει.....   ::)

τι κάνουμε τελικά? t4
Γρηγόρης Γ. Δάρης

Αποσυνδεδεμένος Menia

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 728
  • Φύλο: Γυναίκα
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 11:11 »
Όταν έβαλα κ εγώ τα Cooper ATR (205/70/15) ο λαστιχάς μου είπε να βάζω την πίεση που συστήνει ο κατασκευαστής, δηλ. 23 μπρος κ 26 πίσω.
Νομίζω πως αυτό είναι το καλύτερο, εκτός αν αλλάξει η διάσταση των ελαστικών από αυτήν των μαμίσιων, οπότε τότε φαντάζομαι θα θέλει διαφορετική πίεση..
Τα πράγματα είναι απλά..

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 11:15 »
Eν μέρη έχει δίκιο ο λαστιχάς darisg...
Το καλοκαίρι πχ εγώ αυξάνω την πίεση, μιας και οι τριβές είναι μεγαλύτερες(πολύ πιο ζεστή άσφαλτος, πιο ζεστα τα ελαστικά...) μειώνοντας τις φθορές του πέλματος και κάνοντας και οικονομία στο καύσιμο συνάμα(γίνεται πιο σκληρή η ανάρτηση φυσικά).
Το χειμώνα ελατώνο για καλύτερη πρόσφυση(στις εργοστασιακές τιμές), σε χιόνι κατεβάζω ακόμα πιο κάτω την πίεση.
Αυτό όμως είναι υποκειμενικό, ο κάθες οδηγός οδηγεί με τον δικό του τρόπο, και να σου πω εγώ τον χειμέωνα θα βάζεις τόσο, το καλοκαιρι τόσο, στο χιόνι τόσο, για μένα δεν ευσταθεί....
Ξεκίνα με την εργοστασική πίεση(γνώμη μου) και στην πορεία θα δεις......
Ζήτα γνώμες και απο άλλα παιδιά....
Γιάννης Δημητρέλης

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 12:00 »
Συμφωνα με τη suzuki οι πιέσεις των ελαστικών πρέπει να είναι 23-26/29psi

σήμερα πήγα και έβαλα τα 694 Α/Τ και ο λαστιχάς τα τσίτωσε στα 30psi μπρος-πίσω

σε ερώτηση γιατί δεν βάζει αυτό που συστήνει η εταιρεία, μου απάντησε ότι την πίεση θα την ρυθμίζω μόνος μου, όπως με βολεύει.....   ::)

τι κάνουμε τελικά? t4

Είχα ακούσει κάποτε ένα πετυχημένο για τα παιδιά που δεν παίρναν τα γράμματα και γίνανε μηχανικοί αυτοκινήτων, ανοίξαν βουλκανιζατέρ κλπ.

Σε εμένα 12 χρόνια που τους επισκέφτομαι είχαν δημιουργήσει την άποψη ότι οι πιέσεις ήταν για όλα τα λάστιχα και όλα τα αυτοκίνητα 28-30. Ούτε κατασκευαστές αυτοκινήτων ούτε ελαστικών ξέρουν παραπάνω από αυτούς.

Έτσι πορευόμουν γεμάτος αέρα , μέχρι που έβαλα τα mud BF. Τότε διαπίστωσα μια απίστευτη ασάφια στο τιμόνι που δεν δικαιολογούνταν από τα mud μόνο. Αποφάσισα μετά να πιστέψω τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου για αρχή, μια και δεν έβρισκα τις ρυθμίσεις του κατασκευαστή ελαστικών. Και έγινε το θαύμα, λες και άλλαξα αυτοκίνητο. Από τότε παίζω μόνο με τις πιέσεις του κατασκευαστή. Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε.   

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 12:15 »
Οι πιέσεις των εργοστασιακών ελαστικών πρέπει να είναι πάνω κάτω σε αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής...ΑΛΛΑ...


Απο την στιγμή που εμείς αλλάζουμε ελστικά είτε αυτή η αλλαγή είναι σε διάμετρο, φάρδος, τύπο, αυτομάτως σημαίνει ότι πρέπει να βρούμε και τις σωστές πιέσεις για τα συγκεκριμένα ελστικά πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Π.Χ. τα εργοστασιακά ελστικά Bridgestone του Jimny είναι στα 24-26 psi απο τον κατασκευαστή, όταν όμως πάμε σε BFG AT's 215/75 R15 τότε εκτός του ότι το ελαστικό έχει πολύ πιο ανθεκτικά λινά (είναι το μαμίσιο του Cherokee) άρα δομικά είναι πιο σκληρό, ή γόμα του είναι πολύ πιο μαλακή απο το Bridgestone άρα ζεσταίνεται πιο εύκολα έχει δείκτη ταχύτητας μέχρι 180 Χλμ. και το άγριο πέλμα του δημιουργεί μεγαλύτερη τριβή με το έδαφος άρα αυξάνεται και με αυτό τον τρόπο η θερμοκρασία του. Συνεπώς τα BFG's πρέπει να τα δουλεύουμε σε χαμηλότερη πίεση απο τα εργοστασιακά 21-23 psi για να έχουμε καλή εφαρμογή του "οφέλιμου" πέλματος με το έδαφος. Για παράδειγμα να αναφέρω ότι τα MTR's που φοράω στο Jimny σε 30χ9,5 R15 δουελύουν με 20 psi στην άσφαλτο, 5-6 psi στην άμμο και μαλακό χιόνι...

Αυτά απο εμένα και ελπίζω να βοήθησα...!
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος darisg

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 121
  • Φύλο: Άντρας
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 12:33 »
Επικοινώνησα με το τεχνικό τμήμα της Elastrak αντιπροσώπου της Bridgestone, και δια στόματος κ.Δημάκη (210 8196936) προέκυψαν τα εξής:

Η Suzuki (και άλλες εταιρίες ) προκειμένου να παρουσιάσουν πιο άνετες αναρτήσεις δίνουν χαμηλότερες πιέσεις π.χ. 23-26/29psi , κατά τα λεγόμενα του, δεν νοείτε (για το jimny –βαρος 1060kgr + 2 άτομα = 1200kgr) πίεση μικρότερη από  30-32psi μπροστά και 30psi πίσω.
Όπότε και προτείνει να  αγνοήσουμε τις τιμές του κατασκευαστή. (κάτω από 26psi θεωρεί ότι μπορεί να ξεζαντάρει το λάστιχο).

Τις απόψεις σας, κύριοι/κυρίες……
Γρηγόρης Γ. Δάρης

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 12:56 »
Αυτό μου αναφέρει ο κύριος Δημάκης είναι απλά η άποψη του και δεν μας τεκμηριώνει ΤΙΠΟΤΑ...Αν εγώ βάλω τις πιέσει που μοθυ λέει και το αμάξι κάνει πιρουέτες στον δρόμο (μιλάμε για Ελληνικό ασφαλτοτάπητα και όχι Γερμανίας) θα μου πληρώσει αυτός τα σπασμένα ???

Που το στηρίζει αυτό που αναφέρει ?
Σε ποιό συγκεκριμένο τύπο/ μάρκα / μοντέλο ελαστικού αναφέρεται ?
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 14:10 »
Θεωρώ οτι 30-32 psi που σου είπαν είναι υπερβολή, εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ 24 εμπρός-πίσω και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος σε όλους τους τομείς. Φυσικά εννοείται οτι αν π.χ. ταξιδέψεις με 4-5 άτομα με μπαγκάζια και σχετικά υψηλές ταχύτητες θα χρειαστεί να βάλεις παραπάνω (το πόσο εξαρτάται από το φορτίο, τις εξωτερικές θερμοκρασίες, την ταχύτητα κλπ), όπως είπαν και άλλοι φίλοι πειραματίσου με διαφορετικές πιέσεις και γρήγορα θα δεις ποιά σου ταιριάζει καλύτερα ;) ;)
 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος chriska

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 538
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 14:55 »
Οι πιέσεις που δίνει η Suzuki για τα εργοστασιακά ελαστικά είναι για πλήρες φορτίο στο jimny.
Εάν είναι μόνο ο οδηγός και βάλεις 23 μπροστά και 29 πίσω δεν θα προλαβαίνεις την ουρά του......
Εάν έχεις mud και βάλεις τις πιο πάνω πιέσεις τότε στέκεσαι πάνω σε μπαλόνι lol
Εγώ μετά απο πολλές μετρήσεις και διάφορα οδοστρώματα, trail raids, σε διάσταση 215/75/15 και προτροπή της επίσημης αντιπροσωπείας Bridgestone έχω 22/23 μπροστά και 21/22 πίσω και πάλι την ουρά του δεν την ελέγχω απόλυτα lol lol lol 
“ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ”
Christoforo Caneli

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 15:11 »
Σωστός ο chriska...

Για τα δικά μου Atacama 195R15 πιεση στα 21-22 αλλιως μιλάμε για πολύ χορό.....
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος george kehaidis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 120
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 15:18 »
Εγώ λόγο ανάρτησης τους βάζω 20 μπρος πίσω για να είναι πιο μαλακό.

Αλλά όταν βγω εκτός και τα κατεβάσω 17-18 το ξεχνάω και τα αφήνω όπως είναι.....στην άσφαλτο δεν βλέπω καμία διαφορά!

Αποσυνδεδεμένος freskos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 374
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 15:41 »
Εγώ βάζω 23 παντόύ.

Giorgos

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 16:44 »
Για δειτε αυτο      http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3473.html    ειναι ενδιαφερον,αναφερεται και ο εν λογω κυριος.(Δημακης της BRIDGESTONE.)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2006, 16:47 από Giorgos »

Αποσυνδεδεμένος savvoul

  • Jimny
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Άντρας
  • barbarians! Πτολεμαϊδα
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 16:57 »
με 205/75/15 ΑΤ μετά απο λίγες δοκιμές έμεινα ικανοποιημένος με 24 μπρος-πίσω
ο λαστιχάς μου είχε βάλει γύρω στο 30. Όλο το αμάξι κοπανούσε
To nickname άλλαξε......
Η παρέα μεγαλώνει..........(άσχετο)

kostas katsenos

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 01, 2006, 18:10 »
Αναρωτιέμαι ξανά, τί φταίμε εμεις που δεν τα παίρνανε τα γράμματα....