Το θέμα είναι να μάθεις πια μοτέρ μπαίνουν πάνω χωρίς πολλές πολλές μετατροπές άρα και με τα λιγότερα έξοδα εργασίας.
Αυτό που εμπαινε έυκολα ήταν το vitara 1600 και το baleno 1600 αν δεν κάνω λάθος. Όλα αυτά όμως για το παλίο μοντέλο και όχι το vvt.
Εγώ ήθελα να βάλω μοτέρ αλλά δεν μου είπε κανείς κάτι για στάνταρ μετατροπή που να μπαίνει κουτί. Ακομα και γνωστός βελτιωτής suzuki που πήρα τηλέφωνο και που έχει φτιάξει άλλο jimny αλλά παλιότερο μοντέλο μου είπε οτι για vvt δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Μόνο πρόγραμμα φίλτρο εξάτμιση και θα πήγαινε ένα κάρο λεφτά για το τίποτα!
Το όλο θέμα είναι να ψάξεισ να βρεις κάποιον που έχει κάνει κάποια παρόμοια μετατροπή και να σου πει σίγουρα πράγματα γιατί όπως μου είπε και ο μηχανικός μου οτι μοτέρ θέλεις μπαίνει αρκεί να υπάρχουν τα ανάλογα χρήματα και ο ανάλογος χρόνος. Μοτέρ σαν του ignis ή swift καινούριου δεν ξέρω κατά πόσο θα σε συμφέρουν λόγω του οτι θα τα βρείς ακριβά.
Ασε που μετά το αυτοκίνητου σου μένει για πάντα!
Πιστευω πως πρέπει να σκεφτείς να βάλεις ενα βοηθητικό και εναν μειωτήρα απο σαμουράι για αρχή.
Δεν έχω καταλάβει αν το έχεις βελτιώσει καθόλου πάντος αν δεν του έχεις κάνει τιποτα περίεργο και έχεις παράπονο πούλα το και παρε κατι άλλο.