Το θέμα με τις πατέντες έχει ξανασυζητηθεί και στο παρελθόν...
www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,989.15.html(Θυμάμε, για αυτό και με πληρώνει ο gc
)
Eιναι ατέρμονο....
Για τα όρια ασφαλείας, και τις ασφαλείς συνθήκες χρήσης του off road εξοππλισμού, πολλά θα μπορούσε να πεί κάποιος.
Αλλωστε πατέντα, επώνυμη ή ανώνημη(και ο ARB προφυλακτήρας πατέντα είναι με μηδενική για τους πεζούς ασφάλεια), βελτιώνει τα αυτοκίνητα μας, γράφει την ένδειξη
off road use only και φυσικά γνωρίζοντας τον ασφαλή τρόπο χρήσης της.
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να τηρούνται τα όρια αφφαλείας, τόσο για εμάς όσο και για τους γύρω μας, αναλογιστήτε όμως.....
Ολοι όσοι ασχολούμαστε με το 4x4 έχωντας τροποποιήσει τα αυτοκίνητα(και δεν μιλάω για αλλαγή ελαστικώ μόνο...), τηρούμε τα όρια ασφαλείας για εμάς και τους
γύρω μας κυρίως??
Αν χρησημοποιείς ενα ράουλο ιδιοκατασκευή, έχεις την γνώση και να βάλεις ένα μεγαλύτερο βάρος στο συρματόσχοινο, και ίσως αυτό που θα στο φτιάξει, ή εσύ που θα το μελετήσεις να πεις ότι κάνει μέχρι τόσο πάχος(Γιάννης πολύτιμα τα τεχνικά που ανέφερες...), και να βάλει μια απλή κουβέρτα απο πάνω, και όχι της ARB.
Το παν είναι και στο παιχνίδι της κατακσευής, τέλειο το snatch της ARB μελετημένο, ασφαλές και με φινίρσμα άψογο.
Ο εργάτης και το συρματόσχοινο, άψογα επίσης και ασφαλή για ιδία χρήση, ιδίως και αν θυμόμαστε να κρεμάμε βάρος πάνω στο συρματοσχοινο κατα την έλξη....
Η ανάρτηση της ΟΜΕ για το jimny κρίνεται ασφαλής απο την ΟΜΕ...
Το παραπάνω lift απο τα 4 εκ??
Ο προφυλακτήρας της ARB δίνει άπλετη ασφάλεια στο αυτοκίνητο, και δυνατότητες και φυσικά την πιστοποίηση καλής κατασκευής του οικου.
Γενικά τα επώνυμα προιόντα είναι ασφαλεί κατά την κατασκευή τους για ιδία χρήση, πόσο ασφαλές κρίνεται όμως ένα όχημα όταν φέρει αρκετό off road εξοπλισμό στην καθημερινή κίνηση στον δρόμο για τους γύρω μας?
Αναλογιστήτε το , μιας και γενικεύτηκε το θέμα, γιατί διαφορετικό αποτέλεσμα θα έχει να χτυπήσει άνθρωπο ή αυτοκίνητο,(κούφια η ώρα, χτύπα ξύλο , και τα συναφεί...) μαμίσιο jimny, jimny φηλωμένο καμια 15αριά πόντους, jimny με εργάτη και προεξέχουσα ραουλιέρα, ή jimny με προφυλακτήρα ARB και τα λοιπά συναφεί....
Ο προφυλακτήρας της Arb είναι καταπληκτηκή πατένα για το Jimny....μοιραία όμως για αυτό που θα τον νιώσει πάνω του...
Το ίδιο ισχύει για όλα τα τροποποιημένα αυτοκίνητα φυσικά, ας μην σταθούμε στο Jimny μόνο...
Μεγάλη η κουβέντα για τα όρια ασφαλείας των κατασκευών και την χρήση τους απο τους χρήστες.
Αλλωστε όλος ο off road εξοπλισμός, γράφουν οι κατασκευαστές οτι χρησημποιείτε για εκτός δρόμου χρήση, παρόλα αυτά τον χρησημοποιούμε και εντώς όμως...
¶κόμα και τα ελαστικά , τα macho πχ που φοράω είναι 80%
ακατάλληλα για εντός δρόμου κίνηση(το λέει ο κατασκευαστής δίνωντας τα σαν 20% on road και σέικτη ταχύτητας Μ=130χλμ max), αρα πρέπει να ξέρω πως οδηγώ, μεχρι πόσο τρέχω, και αν τρέχω ότι φρενάρω δυσκολότερα.....αν δεν φρενάρω έγκαιρα πάντως...θα φταίω εγώ.
Ατελείωτο το θέμα, ποστάρετε τις απόψεις σας έχωντας θετική διάθεση πάντα