Να και μια ενδιαφέρουσα απορία
.....η ώρα της
σκυλοσοφίας γαρ
Λοιπόν σαν ετυμολογία της λέξης μπορούμε να πούμε ότι είναι "μέρος διακίνησης ιδεών" ενώ συναφείς σημασίες είναι "Ρωμαική αγορά" (λατινική λέξη γαρ...) ή "Δικαστήριο". Μια Ελληνική παρερμηνία του "θα στα βγάλω όλα στη(στα) φόρα, σήμενε ότι θα δημοσιοποιήσω πράγματα "κακά" για σένα.
Φορουμ ανα τον κόσμο, άλλα ενημερωτικά, πικάντικα, ποικίλης ύλης, φόρουμ θαυμαστών καλιτεχνών, ιατρικά, ναυτικά κτλ κτλ κτλ
Μάλλον έχει γίνει το νέο μέσο μαζικής ενημέρωσης, ψυχαγωγίας, σε άλλες περιπτώσεις μόρφωσης, ανάπτυξης σχέσεων.
Μια κοινωνία τελικά, μικρή ή μεγάλη.
Ποιο συγκεκριμένα τα Ελληνικά φόρα τετρακίνησης ξεκίνησαν την δραστηριοτητα τους τέλη Ιούλη του 2002 με το off-road.gr καί μέχρι τον Δεκέμβρη του ίδιου έτους δεν είχε ιδιαίτερη δραστηριότητα έχωντας γραφτεί μόνο 43 μέλη περίπου, και η βόλτες στο βουνό ήταν ελάχιστες και κυρίως μοναχικές ή παρέα με μεγαλύτερα 4χ4 του φόρουμ.
Κομβική χρονιά το 2003 όπου άρχισε η άνθηση του φόρουμ του off-road.gr. Στο δεύτερο 6άμηνο είχαμε μαζευτεί κάμποσα jimny και ίσως περισσότερα Niva, κόντρες και πειράγματα που έδειναν και έπερναν ανάμεσα στο "ρώσικο χρέπι"
και το "γιαπωνέζικο κουβαδάκι" ή "καροτσάκι του SuperMarket"
Aνθρωποι που είχαν άλλωστε τότε Niva, τώρα έχουν jimny(και εξελιγμένο με μεράκι-ασπρο είναι
γκουχ γκουχ). Η πρώτη φαγούρα ήρθε, για κάτι φωτογραφίες στην gallery(αστειο θέμα δηλαδή, αλλά Ελληνες είμαστε) και δεν άργησε να διμιουργηθεί το δεύτερο φορουμ το to4x4 τέλη Γενάρη του 2004. Παράλληλα τα Jimny που είχαν μαζευτεί άλλωστε, μιας και τα Niva απειλούσαν, έφτιαξαν το φόρουμ του gr 25 Γενάρη του 2004,
το πρώτο φόρουμ ενιαιων αυτοκινήτων 4χ4, και στην συνέχεια τον πρώτο Σύλλογο. Παράλληλα γενήθηκε και η ιδέα Brat , με πρώτο όνομα"οι φίλοι των παχουλών"
διμιουργήθηκε άλλο ένα φόρουμ, το offroadclub.gr. Ιούλη του 2004 ξεκίνησε και το φόρουμ των Niva, ¨ηρθαν δεύτεροι τελικά..
Το 2004 κυλάει με αρκετές εκδρομές, όπως και το 2005 για πολύ κόσμο, και η Πάρνηθα τις Κυριακές είναι πήχτρα, ενώ το να δείς κονβόι με τετρακίνητα σε ραντεβού στις αρχές τις εθνικής έχει αρχίσει να γίνεται συνιθισμένο, όπως και οι ταβέρνες στις μετά. Μια παραλλία χάλασε τα σχέδια, και άνοιξε το φόρουμ του brat.gr Οκτώβρη του 2005, και διάφοροι άλλοι λόγοι άνοιξαν το .com τον Δεκέμβρη του 2005. Παράλληλα έγινε και άλλο φόρουμ για τα Rav, φόρουμ για τα Terios, Ιούλης του 2007 το Brat έκλεισε, έγινε το Braters, έγινε το Penteliclub, ξανάνοιξε το Brat ...με τελευταίο το forum των Patrol αν θυμάμε καλά, και στα σπάργανα ακόμα..το tataclub.gr
(τους 4 τροχούς δεν τους ανέφερα, έχουν τομέα εκτός δρόμου, αλλά δεν είναι αμοιγώς τετρακίνητο..).
Πάραλληλα τα φορουμ των αυτοκινήτων δρόμου...άπειρα, με κάποια αυτοκίνητα να έχουν μέχρι και 3-4 φόρουμ
Τι συμπέρασμα μπορεί να βγάλει κανείς άραγε απο την ομαδοποίηση των χρηστών?
Συχνωτισμός μπορεί να πει κάποιος, εκπομπή σε ίδιο μήκος κύματος -κάποιος ηλεκτρονικός-, ταύτιση απόψεων, διάσταση απόψεων, γιατί τα σπάνε οι χρήστες, και πως γίνεται κάποιος να αλλάζει κατά 180 μοιρες τις αποψεις του με το πέρασμα του χρόνου άραγε? Τι θέλει ο Ελληνας τετρακίνητος των φόρουμ, και κατ επέκταση ο Ελληνας φορουμίστας άραγε
Μαθαίνουμε, γνωρίζουμε ανθρώπους που χάνονται, άλλοι κυριολεκτικά(όπως ο von4x4, και όχι μόνο δυστηχώς ), γενικά είμαστε μια κοινωνία με ανθρώπους που πάνε και έρχονται, προσφέρουν ή πέρνουν..και περνούν. Δεν είναι και άσχημα όμως, εμπειρία είναι όσο κρατήσει, και γινόμαστε καλύτεροι...
Ο καθένας, που δεν κουράστηκε να διαβάσει όλο αυτό το σεντονάκι
...γιατί είσαι μέλος σε φόρουμ?
ΥΓ. Τυχόν ιστορικές διορθώσεις ευπρόσδεκτες...