Αποστολέας Θέμα: Κοτσαδορος ?  (Αναγνώστηκε 45507 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 18:32 »
Φίλε μου το δικό μου βιβλιαράκι γράφει αυτά που έγραψα και γι αυτό μου έκανε εντύπωση...Όταν λες να βάλω φρένα τι εννοείς? Στο τρέιλερ? Δεν έχω ακόμα αλλά ελπίζω σύντομα να έχω  :) Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως είναι πως και ο Σάββας δίνει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης για τον κοτσαδόρο γύρω στον 1000 κιλά... Τι να πω....

το καταλαβαίνω απόλυτα κ εμένα μου προξενεί εντύπωση. Ίσως να είναι λάθος, ίσως πάλι λόγω κάμπριο (αν και με τις λίγες γνώσεις που έχω δεν νομίζω πως η διαφορά ακαμψίας δικαιολογεί τέτοια διαφορά σε φορτίο). Επειδή όμως δεν είμαι μηχανολόγος μηχανικός καλύτερα να κάνεις το κόπο να περάσεις από τη suzuki να σου δώσουν το έγγραφο (πιστοποίηση?) για τα επιτρεπόμενα ρυμουλκούμενα φορτία μιας και τελικά είναι η μόνη αξιόπιστη λύση.
Ναι αναφερόμουν σε τρέιλερ με φρένα μολονότι είναι μεγάλες οι διαφορές ακόμα κ από τρέιλερ σε τρέιλερ. Για το κοτσαδόρα του savva το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι πως ο περιορισμός έγκειται στο σημείο έδρασης του κοτσαδόρου κ όχι στα υλικά-αντοχή μετάλλων κοκ

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 19:38 »
Εμένα λέει 450 και 350...Μήπως επειδή είναι το κάμπριο?

Παίζει και αυτό το σενάριο

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 19:43 »
Λόγω διαφορετικότητας στο γύμνι ή νομοθεσίας στην Ισπανία?
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #63 στις: Οκτώβριος 20, 2008, 21:08 »
To Cabrio έχει ακριβώς το ίδιο ανεξάρτητο σασί σκάλας με το κλειστό JB43(νέο VVT) και JB33(παλιό με τον  ένα εκκεντροφόρο). Η καμπίνα εφόσον βιδώνει στο σασί και δεν αποτελεί συμπαγές κομμάτι του(αυτοφερόμενο) ελάχιστα προσδίδει στην ακαμψία.
Αρα η διαφορά στα βάρη ρυμούλκησης με το κλειστό δεν προκύπτει απο αυτό.
Τα manuals αναφέρουν τα στοιχεία ασφαλούς χρήσης του οχήματος και δεν εμπίμπτουν στις νομοθεσίες των κρατών. Αν υπάρχει ειδικό καθεστώς σε ορισμένα θέματα αυτά αναγράφονται στο τέλος του Manual αναφέροντας συγκεκριμένα την χώρα (π.χ U.K, Italy κ.τ.λ.) με σχετικές ξεχωριστές οδηγίες.
Η αντοχή του κοτσαδόρου όπως και της οποιασδήποτε δέστρας απο την στιγμή που ξεπερνάει τις μέγιστες δυνατότητες του οχήματος κατά πολύ ολίγον μας ενδιαφέρει. Δεν θα σπάσει ο κοτσαδόρος ή η δέστρα απλά θα κάνουμε το σασί οχτάρι,κόμπο ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε!
Τα μέγιστα βάρη ρυμούλκησης οχήματος αναφέρονται για κοτσαδόρους με πιστοποίηση για το συγκεκριμένο όχημα απο επίσημους φορείς (π.χ. ο Γερμανικός TUV)
Δηλ. ο κοτσαδόρος έχει ειδικές προδιαγραφές και βιδώνει με συγκεκριμένο τρόπο στα προβλεπόμενα σημεία του σασί.
Αυτό ισχύει όσον αφορά το στατικό κομμάτι. Στα κινούμενα μέρη (μετάδοση,φρένα) πάλι ισχύουν τα μέγιστα όρια αντοχής και καταπόνισης. Δεν σημαίνει ότι άν δέσουμε 2000KG στο Jimny επειδή χαροπαλεύοντας καπνίζοντας την μετάδοση κάποια στιγμή θα ξεκινήσει ότι θα μπορέσουμε μετά να φρενάρουμε.
Χρειαζόμαστε λοιπόν τον πιστοποιημένο κοτσαδόρο,φρένα σε άψογη κατάσταση και πρακτική για απόκτηση εμπειρίας με το συγκεκριμένο ρυμουλκούμενο. Ασχέτως των δυνατοτήτων του οχήματος θα πρέπει μετά να προσαρμόσουμε την οδήγησή μας διότι αν δεν σεβαστούμε τους νόμους της φυσικής θα χάσουμε σίγουρα.
Μακριά απο μη πιστοποιημένα υλικά και μαιμούδες.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #64 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 12:29 »
Επαναφέρω το θέμα με νέες πληροφορίες και νέες ερωτήσεις...

Στην Suzuki τον κοτσαδόρο με μηχανισμό για το "τσουτσούνι" έχει σαν ανταλλακτικό 251 ευρά + γύρω στα 15 ευρά την πρίζα...

Οι υπόλοιποι στην αγορά (Σάββας ή τύπου Σάββας) δεν έχω ρωτήσει αλλά σύμφωνα με γραφόμενα και λεγόμενα είναι γύρω στα 150+ (δεν ξέρω αν η πρίζα είναι μέσα).

Οι μεγάλες διαφορές είναι:
1) τιμή γύρω στα 100+ ο Suzuki
2) Αν θέλουμε να κρατήσουμε την διαφορά τιμής, ο μηχανισμός της Suzuki είναι πιο εύχρηστος για συχνά βάλε - βγάλε
3) Αυτοί που ξεβιδώνει το "τσουτσούνι" έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν στο ίδιο σημείο άλλη custom made μεταλλική πλάκα με κρίκο, ειδάλλως πάμε σε τρύπες δεξιά και αριστερά του κέντρου και βάζουμε κρίκους
4) Ο Suzuki δεν τρίζει στην εξάτμιση και δεν χρειάζεται αλλαγή σε κάποιο καουτσούκ ή κάτι τέτοιο

Η χρήση που θα κάνω είναι μικτή...Το καλοκαίρι προβλέπεται συχνή ρυμούλκηση treiler ενώ ταυτόχρονα και ιδίως το χειμώνα , μια πίσω δέστρα είναι αν όχι αναγκαία, επιθυμητή...

Τι προτείνετε?

ΥΓ: Δεν ξέρω τι παίζει καθόλου με την τελική θέση του κοταδόρου, δηλαδή κατά πόσο ο ένας ή ο άλλος είναι πιο χαμηλά κτλ κτλ...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 19, 2008, 12:31 από verse »
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος draikos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 311
  • Φύλο: Άντρας
  • adventure animal!
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #65 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 14:28 »
εχεις λαβει υποψιν οτι η μαμα Suzuki χρεωνει επιπροσθετα 134 ευρω για τοποθετηση?  a105

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #66 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 14:30 »
εχεις λαβει υποψιν οτι η μαμα Suzuki χρεωνει επιπροσθετα 134 ευρω για τοποθετηση?  a105

Δεν μπήκα καν στον κόπο να ρωτήσω... 5 βίδες και καμιά 10αριά καλώδια τα βάζω και μόνος μου... ¶σε που το προτιμώ για να μπει η πρίζα εκεί που θέλω και με ανάλογη στεγανοποίηση των καλωδιώσεων...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #67 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 15:41 »
Επαναφέρω το θέμα με νέες πληροφορίες και νέες ερωτήσεις...

Στην Suzuki τον κοτσαδόρο με μηχανισμό για το "τσουτσούνι" έχει σαν ανταλλακτικό 251 ευρά + γύρω στα 15 ευρά την πρίζα...

Οι υπόλοιποι στην αγορά (Σάββας ή τύπου Σάββας) δεν έχω ρωτήσει αλλά σύμφωνα με γραφόμενα και λεγόμενα είναι γύρω στα 150+ (δεν ξέρω αν η πρίζα είναι μέσα).

Οι μεγάλες διαφορές είναι:
1) τιμή γύρω στα 100+ ο Suzuki
2) Αν θέλουμε να κρατήσουμε την διαφορά τιμής, ο μηχανισμός της Suzuki είναι πιο εύχρηστος για συχνά βάλε - βγάλε
3) Αυτοί που ξεβιδώνει το "τσουτσούνι" έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν στο ίδιο σημείο άλλη custom made μεταλλική πλάκα με κρίκο, ειδάλλως πάμε σε τρύπες δεξιά και αριστερά του κέντρου και βάζουμε κρίκους
4) Ο Suzuki δεν τρίζει στην εξάτμιση και δεν χρειάζεται αλλαγή σε κάποιο καουτσούκ ή κάτι τέτοιο

Η χρήση που θα κάνω είναι μικτή...Το καλοκαίρι προβλέπεται συχνή ρυμούλκηση treiler ενώ ταυτόχρονα και ιδίως το χειμώνα , μια πίσω δέστρα είναι αν όχι αναγκαία, επιθυμητή...

Τι προτείνετε?

ΥΓ: Δεν ξέρω τι παίζει καθόλου με την τελική θέση του κοταδόρου, δηλαδή κατά πόσο ο ένας ή ο άλλος είναι πιο χαμηλά κτλ κτλ...


Θα προσπαθήσω να βοηθήσω -όσο μπορώ- με βάση την εμπειρία μου από τον κοτσαδόρο της σουζουκι, αν και χρειάζεσαι τη γνώμη κάποιου που έχει δοκιμάσει και της suzuki και κάποιας άλλη εταιρείας.
Στο θέμα λοιπόν:
1) Δυστυχώς δεν έχω σύγκριση (ειδικά μακροχρόνια) για να σου πω αν τα αξίζει. Πάντως δεν με έχει αφήσει καθόλου παραπονεμένο ίσα-ισα. Επίσης ίσως θα πρεπε να ψάξεις πόσο έχει ο ίδιος κοτσαδόρος (της AL-KO είναι) για να έχεις μια ακόμα καλύτερη άποψη.
2) Όντως είναι απίστευτα βολικός (βοηθά να είσαι νομοταγής συνέχεια ;D) και στιβαρός συνάμα.
3) Αν και καταλαβαίνω πως το εννοείς παρ` όλα αυτά άμα έχεις κοτσαδόρο χρειάζεσαι τα κλειδιά ή το κρίκο? Μπορεί να κόβει κάποιες μοίρες (αν κ δεν το χω ψάξει) αλλά και πάλι δεν παύει να είναι το πιο γερό σημείο ρυμούλκησης κ έτσι προσωπικά πιστεύω πως εκτός ελαχίστων περιπτώσεων οι κρίκοι/κλειδιά θα περιττεύουν (συν το γεγονός πως είναι αφαιρούμενος αν και άμα κολλήσεις σε λάσπες μπορεί και να μην τον βλέπεις . Επίσης ακόμα και χωρίς τον κοτσαδόρο υπάρχει ένα κρικάκι που μπορεί να δεχτεί ναυτικό κλειδί βέβαια όχι πολύ μεγάλο κ πιθανώς όχι αρκετά γερό, δεν το χω δοκιμάσει όμως και δεν ξέρω αν είναι αρκετά γερό. Εγώ το χρησιμοποιώ για ασφάλεια της ρυμούλκας και ευτυχώς δεν έχω διαπιστώσει αν αντέχει. Τέλος δεν αποκλείεται να βγάζει η εταιρεία κρίκο αφαιρούμενο
Υ.Γ.) Όσον αφορά τη θέση της suzuki είναι φίλερ με τη πινακίδα κυκλοφορίας, δλδ όσο ψηλότερα γίνεται.

Ελπίζω να βοήθησα άμα δεν έγινε κάτι κατανοητό να βγάλω καμιά φωτογραφία.

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #68 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 15:45 »


Ελπίζω να βοήθησα άμα δεν έγινε κάτι κατανοητό να βγάλω καμιά φωτογραφία.
Βάλε ,βάλε  _thank>
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #69 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 16:25 »
Φίλε Potge, το σημείο 2 δεν το κατάλαβα καθόλου, και μάλλον ούτε εσύ κατάλαβες τι είχα πει και ίσως ούτε εγώ στην αρχή τα είπα σωστά γιατί μπορεί να μην έχω καταλάβει τι θέλω lol lol lol

Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Όταν δεν ρυμουλκώ το "τσουτσούνι" θα είναι βγαλμένο, οπότε χρειάζομαι κάποιο / α σημείο / α για να δένω ιμάντα αν χρειαστεί. Αυτό που έχω δει είναι δύο. Τρύπες εκατέρωθεν του κέντρου και βιδώνουμε κρίκους, ή σε αυτούς που ο αποσπόμενος είναι με βίδες, αντίστοιχο λαμάκι στις τρύπες στο κέντρο. Αν υπάρχει τρόπος χωρίς τρύπες και με τον μηχανισμό θα είναι καλύτερα...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #70 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 17:18 »
Χεχε έχω την αίσθηση πως στην αρχή τα είχες διατυπώσει αλλιώς αλλά δεν έχει σημασία.

Λοιπόν θα βγάλω μια φωτογραφία  αύριο γιατί τώρα δεν φαίνεται αυτό που θέλω για να γίνω απόλυτα κατανοητός.
Αυτό που ήθελα να πω είναι, είναι πως για μη-extreme off-road χρήση δεν θεωρώ πως χρειάζονται κρίκοι η τρύπες. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που διευκολύνουν (ή και να είναι αναγκαίοι?), αλλά όπως το σκέφτομαι:
1) Λόγο της ευκολίας χρήσης μπορείς να έχεις τον κοτσαδόρο πάντα μαζί και στην αρχή κ στο τέλος του οff road να τον βάζεις κ βγάζεις αντίστοιχα. Με αυτό τον τρόπο μπορείς είτε να χρησιμοποιήσεις τον ιμάντα με αρχή κ τέλος το ίδιο αμάξι ή αν έχει θηλιά απλά περαστό στον κοτσαδόρο.
2) Μπορείς να τον βάλεις όταν κ άμα χρειαστεί (πχ κόλλημα) αλλά αυτό μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να μην είναι εφικτό (πχ λάσπες).

Ανεξάρτητα από το προηγούμενα, ανέφερα πως στο σταθερό τμήμα του κοτσαδόρου της suzuki υπάρχει ένα κρίκος-θηλιά (ηλεκτροσυγκολλημένος σε αυτό το κομμάτι) από όπου ΠΙΘΑΝΩΣ (γιατί δεν είναι πολύ χοντρό το μέταλλο και δεν ξέρω την αντοχή του) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σημείο ρυμούλκησης.

Για το 2) εννοούσα πως είναι τόσο βολικό, γρήγορο κ άνευ εργαλείων το σύστημα αφαίρεσης του κοτσαδόρου που δεν μπαίνεις καν στη διαδικασία άσε τον βγάζω αύριο κοκ ώστε να έχεις τίποτα προβλήματα με την αστυνομία ή με άλλα νομικά ζητήματα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #71 στις: Δεκέμβριος 19, 2008, 17:31 »
ΟΚ Τώρα βγάλαμε άκρη... Λοιπόν μου άρεσε αυτό που είπες αν και δεν το έχω δει στην πράξη, δηλαδή πως μπορεί να περάσει η θηλιά στο "τσουτσούνι", αλλά αν το έχεις κάνει και λειτουργεί τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να το μπαίνω- βγάζω...

Ο κρίκος που ανέφερες θεωρητικά κρατάει το τρέιλερ σε περίπτωση που φύγει από την χούφτα...Τώρα τι αντοχές έχει, να σου πω την αλήθεια μακάρι να μην τις μάθω ποτέ!!!!!!!!!!!!

Μάλλον με βλέπω για τον Al-Ko... Στην Ελλάδα τον μόνο που έχω βρει εκτός της Suzuki είναι ο Ζαμπέτας στην Θεσσαλονίκη... Αναμένω τιμή και από εκεί... Ελπίζω μόνο να έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο με της Suzuki γιατί αυτό που βρίσκει στην εξάτμιση πολύ θα με εκνευρίζει στο μέλλον...

Ο μηχανισμός του βάλε βγάλε είναι αξιόπιστος? Θέλει πουθενά προσοχή? Κάποια συντήρηση?

Σε ευχαριστώ για την διάθεση πληροφοριών!!!
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #72 στις: Δεκέμβριος 20, 2008, 19:11 »
Εγω πέρυσι οταν πηρα το αυτοκινητο ειπα απο την αρχη στον αντιπρόσωπο οτι το θέλω με κοτσαδορο.
Μου τον χρεωσε 70 ευρω (savas λεει πανω) με τα περαστικα.

Μου ειχε πει αμα επαιρνα καινουριο αυτοκινητο θα μου εβαζε δωρεαν τον γνησιο.

Παντως εγω τον εβαλα ποιο πολυ για προστασια οταν παω βουνο.
Ειναι το πρωτο πραγμα που χτυπαει πισω, την πριζα την εχω στραβωσει ποσες φορες, αλλα σώνει το πισω μερος του αυτοκινητου
και ειναι καλο σημειο προσδεσης.

Αποσυνδεδεμένος potge

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 98
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #73 στις: Δεκέμβριος 21, 2008, 00:12 »
ΟΚ Τώρα βγάλαμε άκρη... Λοιπόν μου άρεσε αυτό που είπες αν και δεν το έχω δει στην πράξη, δηλαδή πως μπορεί να περάσει η θηλιά στο "τσουτσούνι", αλλά αν το έχεις κάνει και λειτουργεί τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να το μπαίνω- βγάζω...

Ο κρίκος που ανέφερες θεωρητικά κρατάει το τρέιλερ σε περίπτωση που φύγει από την χούφτα...Τώρα τι αντοχές έχει, να σου πω την αλήθεια μακάρι να μην τις μάθω ποτέ!!!!!!!!!!!!

Μάλλον με βλέπω για τον Al-Ko... Στην Ελλάδα τον μόνο που έχω βρει εκτός της Suzuki είναι ο Ζαμπέτας στην Θεσσαλονίκη... Αναμένω τιμή και από εκεί... Ελπίζω μόνο να έχει ακριβώς το ίδιο μοντέλο με της Suzuki γιατί αυτό που βρίσκει στην εξάτμιση πολύ θα με εκνευρίζει στο μέλλον...

Ο μηχανισμός του βάλε βγάλε είναι αξιόπιστος? Θέλει πουθενά προσοχή? Κάποια συντήρηση?

Σε ευχαριστώ για την διάθεση πληροφοριών!!!

Παρακαλώ μη το συζητάς γι αυτό είναι τα fora.
Στο θέμα.
Σήμερα κατά τη διάρκεια μιας εκδρομούλας είδα λίγο καλύτερα το κοτσαδόρο και έβγαλα και τη  φωτογραφία που σου είπα χωρίς το "τσουτσούνι). Δυστυχώς μιας αν και υπήρξε ένα κόλλημα δεν δοκίμασα να τραβήξω από το κρίκο χρησιμοποίησα την όπισθεν. Ίσως το δοκιμάσω αυτές τις μέρες γιατί μου μπήκε κ εμένα η περιέργεια.

Επιπλέον η αριστερή πίσω δέστρα έχει αρκετό χώρο από τη μπάρα του πλαισίου έδρασης του κοτσαδόρου, σε αντίθεση με την αριστερή που έχει σαφώς λιγότερο (θα κάνω τροποποίηση αύριο το ποστ να βάλω μια φώτο και γι αυτό). Στην αριστερή μπαίνει άνετα ναυτικό κλειδί, στην δεξιά ΠΙΣΤΕΥΩ επίσης αλλά με πιθανούς περιορισμούς μεγέθους.

Να κοιτάξω αν γράφει το μοντέλο (κάπου θα το γράφει), μολονότι δεν ξέρω αν το μοντέλο αναφέρεται στην απόληξη ή στο πλαίσιο που έχει για να στηριχτεί.

Ο μηχανισμός ναι πιστεύω πως είναι (και λέω πιστεύω γιατί αυτό μόνο στατιστικά μπορείς να το επαληθεύσεις κ όχι από μια μεμονωμένη άποψη). Σε μένα πάντως 2+ χρόνια κανένα πρόβλημα και κάνει και μπανάκια ενίοτε στη θάλασσα (μετά βέβαια το ξεπλένω και το ψεκάζω wd40). Για συντήρηση απλά πράγματα. Όταν δεις πως αρχίζει να χρειάζεται περισσότερη δύναμη για την απεμπλοκή, αντισκωριακό και φύσημα (ή πινελάκι) να καθαρίσει, μετά λίγη λίπανση και είσαι έτοιμος.

Προσοχή δεν μου έρχεται κάτι (ίσως επειδή το κάνω τελείως μηχανικά πλέον).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 21, 2008, 00:14 από potge »

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: Κοτσαδορος ?
« Απάντηση #74 στις: Δεκέμβριος 21, 2008, 12:03 »
Γιώργο  :-* Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Η φώτο μου έλυσε και την απορία για το τι γίνεται με τα νερά και την πρίζα...  lol lol lol lol

Θα δω και που αλλού θα μπορούσα να βρω AL-KO για να συγκρίνω τιμές...
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems