1. Τελικά πόσο ύψος κερδίζει το αυτοκίνητο εμπρός και πόσο πίσω ? Εκ των πραγμάτων το αυτοκίνητο πίσω δεν πρέπει να είναι λίγο πιο ψηλό ώστε όταν φορτώνεται να έρχεται και να "ισοφαρίζει" με το εμπρόσθιο σύστημα ?
Γύρω στα 4 εκατοστά με μία ελαφρά κλίση εμπρός..
2. Εαν δεν θέλω να τοποθετήσω εργάτη υπάρχει λόγος να επιλέξω το σκληρό εμπρόσθιο σετ ?
Αν δεν βάλεις εργάτη καλύτερα να βάλεις το μαλακό set..
3. Ποιο είναι οι σωστοί κωδικοί για εμπρός - πίσω (δεν έχω πρόθεση για εργάτη) ? Πρέπει να προσέξω κάτι (π.χ. να αναγράφει made in Australia, υπάρχει περίπτωση να πέσω θύμα κάποιας "κακής προμήθειας") ?
Τους κωδικούς δεν τους ξέρω, δεν έχω ακούσει και πολλά θύματα κακής προμήθειας αλλά κοίταξε να σου κάνουν σωστή τοποθέτηση...
4. Η διάσταση mud terrain ελαστικού 195/80/15 (π.χ. KUMHO KL 71 ή INZA TURBO με πέλμα BF) είναι ενδεικνυόμενη ? (Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται σαν δεύτερο και θα κάνει και κάποια χιλιόμετρα στην πόλη καθημερινά)
Απολύτος
5. Για "απόλυτα σωστή δουλειά" μπορώ ή πρέπει να αλλάξω και silent block και panhard ώστε οι γωνίες αξόνων, διαφορικών κτλ να είναι αυτές που πρέπει ? Που μπορώ να κάνω αυτές τις εργασίες ?
Δεν απαιτήται καμμία αλλαγή... είναι όλα εντός ορίων..
6. Τελικά η άρθρωση βελτιώνεται με τη συγκεκριμένη επέμβαση του σετ ΟΜΕ +4 cm με ελαστικά mud 195/80/15 ? (δηλαδή ... κερδίζω κάτι ?)
Σίγουρα.. θα δείς διαφορά και σε άρθρωση και σε πάτημα..
7. Είναι χρήσιμο η αντιστρεπτική να γίνει αποσυνδεόμενη ? Μόνο εμπρός ή και πίσω ?
Εχεις καλύτερα μακρά κρεμάσματα - πατήματα αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να γίνει επικύνδυνο..
8. Σε αμορτισέρ τιμονιού τι προτείνει η εμπειρία σας ? ΟΜΕ ή PROCOMP ?
Δεν έχω βάλει αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα ome...