Αντώνη φαουλ Το κύκλωμα φρένων του Jimny είναι αυστηρά για DOT3 όπως γράφει και το καπάκι στο δοχείο "USE ONLY DOT 3" Τα πολύ καλά RBF 600 είναι όμως DOT4 που θεωρούνται καλύτερα και αναβάθμιση των DOT3, έχουν όμως διαφορετική σύσταση. Θα προκληθούν βλάβες στα τσιμουχάκια της τρόμπας όπως και σε αυτά στα κυλινδράκια της δαγκάνας.
Παλαιότερα είχα τσακωθεί με πολλούς μάστορες γιατί είτε δεν έβρισκαν "3άρια" είτε έλεγαν ότι και "4άρια" να βάλεις δεν παθαίνει τίποτα...παθαίνει και πολύ μάλιστα!!!!
Θα πρότεινα να ξαναβάλεις DOT3 και όπως προβλέπει ο κατασκευαστής να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια.
Μιχάλη το βιβλίο του Jimny λέει DOT3 ή SAE J1703, το Motul rbf 600 είναι SAEJ1703. Εκτός αυτού σε όσα σχετικά άρθρα έχω διαβάσει, η μόνη διαφορά των DOT3, DOT4, DOT5.1 (μη σιλικονούχα) είναι το boiling point και τουλάχιστον τα DOT3 & DOT4 είναι αναμιγνυόμενα χωρίς πρόβλημα, μόνο τα DOT5 δεν πρέπει να αναμιγνύονται με άλλα γιατί προκαλούν βλάβες. Σωστά πάντως λες ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε 2 χρόνια, ό,τι και να είναι, αυτό το τηρώ...
και συμφωνώ με τα λεγόμενά σου για τις δισκόπλακες, δεν πρέπει να παίζουμε με θέματα ασφαλείας...