Λοιπον , το θεμα εχει ως εξης :
Στην αρχη ηταν πολυ καλα , τους πρωτους μηνες εννοω
Αργοτερα καθε φορα που εκανα λασπολουτρα ξε-ρυθμιζοντουσαν τα ταμπουρα κ εχανα φρενα - χειροφρενο. μετα απο ψαξιμο βρηκα ελλατωματικο ρεγουλατορο που διωρθωθηκε αλλα μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια...
Για ενα διαστημα νομιζα οτι με το χειροφρενο καθαρισα αφου ελυσα τις ντιζες απο τα μπρατσα αλλα μετα απο μια βολτα την προηγουμενη βδομαδα παλι ξερυθμιστηκε...
Πλεον ρυθμιζω τα φρενα με κλειστα ματια , ενα χερι , κανοντας κουτσο κ πινω κ
Ε Λ Ε Ο Σ Ο μονος τροπος να σταματησει το αυτοκινητο ειναι με διπλο πατημα του πεταλιου. κ αν εχεις να πατησεις φρενο πανω απο κανα 2λεπτο κανε αιτηση στα ΚΕΠ καλυτερα.
Κ καταληγοντας ρωτω : Τι λετε σεβρο η τρομπα ; Η και τα δυο ;