Κώστα.
Εφόσον έχεις λάστιχα, και αναρτήσεις.
Εγώ θα έλεγα πρίν να πάς σε μπλοκέ πίσω και τα λοιπά να προτιμήσεις ένα εργάτη μπροστα.
Το μπλοκέ θα σε βοηθήσει σε trial & άγριες καταστάσεις (και αν συμμετέχεις σε τέτοιου είδους αγώνες) και οπωσδήποτε
δεν θα το χρειαστείς απαραίτητα σε όλους τους αγώνες ΕΦΟΣΟΝ οδηγείς συνετά και προβλέπεις τα
περάσματα σου. Εξάλλου μικρό είναι το ποσοστό αμαξιών που έχουν μπλοκέ (άρα σχεδιάζεται και ανάλογα ο αγωνας).
Θα περάσει το κάθε suv και θα μείνεις εσύ πίσω με mud λάστιχα
Δεεεεεν νομίζω...
Αντίθετα ο εργάτης σου λύνει τα χερια σε καταστάσεις που κάνεις την χαζάδα και δεν σε σώνει το μπλοκέ, συνεχίζεις την πορεία σου
έστω με την καθυστέρηση και κοστολογικά κυμαίνεται απο 800-1200 ευρά.
Επίσης για τα βραδυα (τουλάχιστον σε αγώνες απαραίτητο) έχω πάρει μια μπάρα απο πάνω, έβαλα δύο
προβολείς (διασποράς + καρφί) και είδα το φώς μου γιατί όταν τρέχεις και γεμίζει λάσπη μπροστα
τα κάτω φώτα είναι ψιλοχοντροάχρηστα (εάν δεν τα καιθαρίζεις απο τις λάσπες)
Κοστολόγιο επέμβασης με προσωπική τοποθέτηση περίπου 140 ευρά.
Αν θές σου αγοράζω τους προβολείς απο αθήνα και στους στέλνω πακετάκι.
Οσο για τοποθέτηση είναι εύκολη και ελπίζω να μην με αναγκάσεις να κάνω την τεχνική περιγραφή
που έκανες για το υγραέριο