Η πιο ελεύθερη "αναπνοή" του κινητήρα είναι σίγουρα ευεργετική.Για να δεις αποτέλεσμα θέλεις ένα καλά σχεδιασμένο χταπόδι και πιο ελεύθερο καταλύτη + το φίλτρο που ήδη έχεις. Το κέρδος σου όμως θα είναι το πολύ 3-4 άλογα και με το ζόρι 1 kgm ροπή .Αναλογικά με τα χρήματα που θα δώσεις δεν αξίζει σε καμμία περίπτωση. Μην ακούς τον κόσμο που λέει "κέρδισα", "ακούει καλύτερα","τώρα τραβάει απο χαμηλά" γιατί κανένας δεν έχει μετρήσει πραγματικά στο δυναμόμετρο αλλά εντυπωσιάζονται απο τον θόρυβο μιας πιο ελεύθερης εξάτμισης.Πραγματική απόδοση μιας τέτοιας κατασκευής έχουμε όταν το αυτοκίνητο είναι "πειραγμένο" όπως του Νίκου, που σου απάντησε παραπάνω, όπου έχει κομπρέσορα.
Δεν θα σου αρέσει αυτό που θα γράψω αλλά είναι η πραγματικότητα: με ένα κόστος 600-1000 ευρώ βρίσκεις μηχανή vitara είτε 8ν είτε 16ν και ... "αφήστε τους άλλους να αναρωτιούνται".