Αποστολέας Θέμα: rakuten  (Αναγνώστηκε 12666 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DinDin

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 765
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny4ever
Απ: rakuten
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 18, 2008, 12:39 »
¶ν όντως είναι μείωση 58% ΜΟΝΟ στα κοντά που ήδη υπάρχουν, τότε είναι απίστευτο.
¶σε που θα ξεκινάμε με δευτέρα. ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩ yah yah yah
Κάντε οικονομία στο νερό, πλυθείτε με μία φίλη...

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 18, 2008, 12:43 »
¶ν όντως είναι μείωση 58% ΜΟΝΟ στα κοντά που ήδη υπάρχουν, τότε είναι απίστευτο.
¶σε που θα ξεκινάμε με δευτέρα. ΤΟ ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩ yah yah yah

Ετσι είναι...το αρνητικό είναι η τιμή που δεν είναι ιδιαίτερα δελεαστική....
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 18, 2008, 14:09 »
Η τιμή του με σημερινή ισοτιμία είναι περίπου 1228 ευρώ χωρίς μεταφορικά και τελωνείο, δηλαδή ο κούκος αηδόνι με λίγα λόγια, δε νομίζω ότι συμφέρει κάτι τέτοιο με τίποτα... :) :) :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 18, 2008, 14:32 »
Οπότε αναμένουμε τον Amorgiano να κάνει το θαύμα του...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: rakuten
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 18, 2008, 19:20 »
το τρανσφερ του vvt  ειναι πιο μακρυ η πιο κοντο απο του παλιου ; μηπως μπορουμε να κανουμε αλλαγη με ενα απο vvt κ να κερδισουμε ενα μικρο σχετικα ποσοστο αλλα ικανοποιητικο ;

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: rakuten
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 18, 2008, 19:37 »
Kαι να εκανε βρε Θωμα, δυστυχως δεν ειναι αρκετο...  ουτε για πλακα...  ;)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: rakuten
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 18, 2008, 21:39 »
Απλα τρεφω ελπιδες ...  a105

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 19, 2008, 21:14 »
Απλα τρεφω ελπιδες ...  a105


Θωμά γύρω στο 10% ειναι καλύτερο το vvt ... τίποτα παραπάνω... δυστηχώς...

Απ'οτι έμαθα...η σχεδιάση των γραναζιών μέσα στο transfer είναι σχετικά ευκολη διαδικασια..
Μπορώ να το ψάξω άμεσα με δικό μου άτομο πολύ εμπιστο... το πρόβλημα απ'οτι εμαθα απο τον ίδιο είναι να βρούμε κατάληλα (επεξεργασμένα) γρανάζια.. στις κατάληλες διαστάσεις....

Θα έρθω σε επαφή με amorgiano να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε....

Το θέμα με ενδιαφέρει άμεσα και ελπιζω να βρούμε λύση... αλλιώς θα πάω σε κλασσικές λύσεις που θα ήθελα να αποφύγω... γιατί μειώνουν αρκετά τα μακρια με τα λάστιχα που έχω...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Tomasjimny

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 270
  • μονο ''jimny'' τα υπολοιπα υστερουν χα χα χα
Απ: rakuten
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 20, 2008, 12:45 »
Αναμενουμε εξελιξεις χρηστο...  roc2

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 24, 2008, 01:25 »
Η τιμή του με σημερινή ισοτιμία είναι περίπου 1228 ευρώ χωρίς μεταφορικά και τελωνείο, δηλαδή ο κούκος αηδόνι με λίγα λόγια, δε νομίζω ότι συμφέρει κάτι τέτοιο με τίποτα... :) :) :)


169,000.00 JPY = 1,028.19 EUR

Εχω την εντύπωση πως 169000jpy είναι η τιμή του...

Δεν έχω μιλήσει ακόμα με amorgiano.. Εκανα αρκετές συζητήσεις με μηχανολόγους  - μηχανικούς... και όλοι προτείνουν την λύση της apio παρόλο που είναι σχετικά ακριβή...
Απ'οτι έμαθα ειδικά για το κομμάτι του transfer.. ακόμα και αντιγραφή να γίνει απο οποιονδήποτε(θα πρέπει να γίνουν χημικές αναλύσεις στα γρανάζια), δεν είναι σίγουρο οτι θα πετύχουν σωστό αποτέλεσμα... φαντάζομαι οτι οι ιάπωνες το έχουν μελετήσει....

Βρήκα μια ακρή μέσω της ναυτιλιακής που δουλεύω και θα κοιτάξω να φέρω ένα κομμάτι.... (αν όλα πάνε καλά και ενδιαφέρει κάποιον άλλον ίσως μπορώ να βοηθήσω στο να έρθει σχετικά ευκολα Ελλάδα)

Θα σας ενημερώσω...

Προς το παρόν έχει κανείς κάποιο contact  να μιλήσω με apio ?? ή να πάρω στα γενικά τηλέφωνα τους?
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 24, 2008, 01:31 »
Επίσης απ'οτι έμαθα πάλι απο εγκυρη πηγή πληροφόρησης  :)... η τοποθέτηση του δεν είναι και ίδιαίτερα έυκολη διαδικασία.. θέλει αρκετή προσοχή...

Εδώ έχει πληροφορίες για την μείωση που κάνει... http://www.apio.jp/02PARTS/021JIMNY/021TE0001/021TE0097.html
ουσιαστικά η τωρινή πρώτη γίνεται δευτέρα.. :) :)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 24, 2008, 01:36 από Majestix »
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: rakuten
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 24, 2008, 01:39 »
Που θα βρούμε έναν Γιαπονέζο για μετάφραση?  bhe


Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: rakuten
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 24, 2008, 01:53 »
Χοντρικά η μεταφραση απο το babelfish είναι η παρακάτω:
Transfer down gear 58STAR (planetary gear) Part No.6020-01 XXYEN 169,000 This commodity makes outside application of 7% discount of Internet mail order. Please order the request from the famous professional shop of entire country. Installation payment is not included in quotation for fimished goods. Being knowledge of professional mechanic class, and to need technology the installation with general one is not possible. -------------------------------------------------------------------------------- Adaptation model: Gym knee JB23/33/43JB23/33/43 when it compares with JA11 and the like, for high-speed type gear ratio and the high-speed type engine was said that clo can efficiency is inferior. In order to solve this problem, only the LOW range to approximately 58% ローダウン the transfer gear which is converted is 58STAR. -------------------------------------------------------------------------------- * The gear ratio of 58STAR 3.382 to ローダウン has been converted also approximately 58% vis-a-vis genuine gear ratio 2.145. Because of this, just in the clo can crawling travelling of ideal becomes possible. For example, in case of 1st gear of the low range, when engine rpm is 1000rpm, when speed per hour approximately 1.7km engine rpm is 3000rpm, speed per hour approximately 5.1km, with it is possible to run at considerable low speed. By the way, approximately 7% than even 1st gear of the normal car it has knocked down even with 2nd gear of the low range. * The crawling speed calculation methodological entire gear ratio (low range 1st gear) with the below-mentioned crawling speed calculation method 73.27: The tire approximately 13.7 turns with 11000rpm. Diameter of the normal tire to be approximately 67cm, because circumference = it is π D 3.14×67=210.38cm13.7 revolution ×210=2877cm, approximately 28.77m (in 1 hour approximately 1726m) it advances in 1 minutes. Depending, speed per hour in this case becomes approximately 1.7km. In addition, speed per hour becomes approximately 5.1km with 3000rpm, this is the speed which is equal to the quick time of the person. * The number of pinion gears vis-a-vis genuine 3 strength is raised with 58STAR by making 4. * 58STAR is the vehicle inspection corresponding item. * Method of installation exchanges the planetary gear with ASSY just. Installation job is volt/bolt on, but being knowledge of professional mechanic class, and to need technology the installation with general one is not possible. -------------------------------------------------------------------------------- Installing effect of wonder! * トツゲキ such as log exceeding ロックステージ without doing, because it exceeds, you lighten the damage of the machine and the driver. In case of the normal car in order to avoid engine failure, increasing speed by any means, you must approach. With this kind of case the big damage is given to the car. * Because モーグル hill climb and the like it can run slowly, the secure line taking is possible. Because engine power 58% it is the same as to raise, it can enjoy the running of room very easily. * Braking tech in case of the simple open diff., when unbalanced raced, it becomes travelling impossible. In this kind of case, if using the brake a little, you can obtain the LSD effect, power depends on both wheels and becomes travelling possible, but there is a problem that with normal it is easy to stall. If 58STAR is installed, it reaches the point where you can use that kind of technique easily. * Because semi- clutch use frequency decreases, the burning of the clutch decreases. * If you use for the AT car, furthermore it is effective. * Because is down conversion only of the low range, with general travelling of high range use there are no many problems. * Because excessive power than normal is applied in the transfer gear, width of the pinion gear was modified largely in the paragraph 4 pinion. With that, big power increasing, it is relief. Standard of the installing tire 195-16 please use the tire of class. Note: When you use for the vehicle which installs the substantial power rise vehicle and the enormous tire, it becomes cause of damage such as drive shaft and propeller shaft and transfer. G-TRAC L.S.D. If with it jointly uses, a higher travelling efficiency is shown. Gear oil gym knee exclusive use G-TRAC75 W -90 gear oil use. Note: In order increase and the gear of the pinion gear to turn at full speed, volume at the time of low range use becomes large. Please use with only low-speed travelling with cross country travelling and the like. When high-speed travelling is done, it becomes cause of damage. This commodity makes outside application of 7% discount of Internet mail order. Please order the request from the famous professional shop of entire country. Installation payment is not included  ;)
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: rakuten
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 24, 2008, 02:18 »
Απ'οτι έμαθα ειδικά για το κομμάτι του transfer.. ακόμα και αντιγραφή να γίνει απο οποιονδήποτε(θα πρέπει να γίνουν χημικές αναλύσεις στα γρανάζια), δεν είναι σίγουρο οτι θα πετύχουν σωστό αποτέλεσμα... φαντάζομαι οτι οι ιάπωνες το έχουν μελετήσει....

Xημικές αναλύσεις?
Να χρησημοποιηθεί το ίδιο μέταλο ενοείς?
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: rakuten
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 24, 2008, 09:34 »
Απ'οτι έμαθα ειδικά για το κομμάτι του transfer.. ακόμα και αντιγραφή να γίνει απο οποιονδήποτε(θα πρέπει να γίνουν χημικές αναλύσεις στα γρανάζια), δεν είναι σίγουρο οτι θα πετύχουν σωστό αποτέλεσμα... φαντάζομαι οτι οι ιάπωνες το έχουν μελετήσει....

Xημικές αναλύσεις?
Να χρησημοποιηθεί το ίδιο μέταλο ενοείς?

Σωστά και να έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά...
Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com