Στο ασημι Jimnaki μου λοιπον, το μονο πραγμα που εχω βαλει, ειναι:
ΛΑΣΤΙΧΑ / ΖΑΝΤΕΣ: 1 τετράδα λάστιχα BF GOODRICH AT 215, πλήρωση με άζωτο,
1 τετράδα λάστιχα ΜΤ SAHARA 195, πλήρωση με άζωτο,
1 τετράδα ζάντες αλουμινένιες ("μαμά") ανθρακί σκούρο,
1 τετράδα ζάντες αμουμινένιες ("μαμά") μαύρες,
1 set αποστάτες 2,5 cm στους τροχούς.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Ελατήρια Κillen +6cm,
Αμορτισέρ Monroe Adventure (κίτρινα).
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: CB Alan Mindland 42 multi (4 watt),
Ενισχυτής CTE 100watt,
Kεραία Wilson 1000,
VHF Kenwood (συχν:138.000-174.995) με μαγνητική εξωτερική κεραία CTE,
2 PMR Cobra,
GPSMAP GARMIN 276C, με εξωτερική κεραία & διάφορα... παρελκόμενα (χαρτες κλπ.).
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ: Mπαταρία ΟPTIMA blue,
Γενικός διακόπτης ρεύματος,
2 προβολείς HELLA 560 καρφιά & flood στη μπάρα οροφής,
2 προβολείς καρφιά στη μπάρα οροφής,
1 προβολέας μαγνητικος flood (μπροστά),
1 προβολέας (εργασίας) μαγνητικος flood (πίσω),
2 προβολάκια (μαμα, SUZUKI) στις ειδικές θέσεις στο προφυλακτήρα,
Λάμπες 100watt & ενισχυτή φώτων.
ΚΙΝΗΣΗ / ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Compressor ARB,
Πίσω air locker ARB,
Εμπρός air locker ARB.
ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ: Eργάτης WARΝ M8000 lbs,
Super γάντζος WARN (μπροστά),
Kοτσαδόρος (by Savvas) με 2 κρίκους ρυμούλκησης.
ΔΙΑΦΟΡΑ: Ενισχυμενες ανοξείδωτες ρυθμιζόμενες πανάρ εμπρός - πίσω DG Tuning,
Aμορτισέρ τιμονιού OLD MAN EMU
Σωληνάκια φρένων (αλλαγή) με άλλα, υψηλής πίεσης +10cm
1 set ράγες (σκάλες) εδάφους για "δύσκολα" κολλήματα-ξεκολλήματα,
Πετάλια SPARCO,
Σχάρα KING RACK 1.40 x 1.00 m,
Μεμβράνες ΜΑDICO (2ο στάδιο του γκρι σε όλα τα τζάμια & στο μπροστινό παρμπρίζ, το 1ο στάδιο)
Full inox εξάτμιση (απο καταλύτη & πίσω) με ημι-ελεύθερο καζανάκι,
Χειρόγκαζο RUBICON (στο λεβιέ ταχυτήτων),
Κάθισμα bucket (FIA 2009),
Ζώνες ασφαλείας SPARCO 4 σημείων (FIA 2010),
Λασπωτήρες MOMO εμπρός - πίσω (type) JAOS,
Φιλτρο αερα Κ & Ν,
Snorkel TJM.
Αυτα τα... ψιλα, ενω επεται... συνεχεια:
http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,480.0.html