Αποστολέας Θέμα: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?  (Αναγνώστηκε 28300 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 07, 2009, 00:01 »
1, 1,5 εκατοστό διαφορά είσαι μια χαρά...   ;)

Το μέτρησα πίσω είμαι 4,5 εκατοστά ψηλότερος απο μπροστα ...

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 19, 2009, 17:26 »
θα βαλω ome+4cm.θελω να μου πειτε ποσα mm προσθηκη χρειαζεται στην βαση της ανιστρεπτικης?μετα την τοποθετηση πρεπει να κανω ευθυγραμμηση στο αυτοκινητο?ποσα χλμ θελουν τα ελατηρια μερχι να στρωσουν? t4

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 19, 2009, 17:49 »
δεν χρειαζεται καποια μετατροπη απο οσο ξερω
πρεπει να γινει ευθυγραμμηση
περιπου 2 μηνες θελουν για να κατσουν τα ελατηρια, οταν τα βαζεις εισαι περιπου +6cm μετα καθονται σιγα σιγα

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 18:04 »
διαβαζω διαφορα και μπερδρευτικα.οταν γινει τοποθετηση θελουν ξεβιδωμα και βιδωμα ολες οι βιδες?ελεγχος μετα απο 500χλμ?και τι ροδελες πρεπει να βαλω και που? γιατι εχω μπερδρευτει. t4

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 20:24 »
οχι ξεβιδωμα, έλεγχο και σφιξιμο στα 500 χλμ
για τις ροδελες δεν ξερω εγω δεν εβαλα κατι παραπανω...

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 21:29 »
το λεω γιατι πολυ βαζουν 1 ροδελα κατω στα πισω αμορτισερ.χρειαζεται?

Αποσυνδεδεμένος JM

  • Jimny
  • Μηνύματα: 799
  • Φύλο: Άντρας
  • η αλλιως johnmlrs...!
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 22:44 »
υπαρχουν κατι ροδελες να τις πω καμπουρωτες η κουφωτες,οι οποιες πανε και καθονται στα σινεμπλοκ.κατοπιν μπορεις να βαλεις και επιπλεον απλες ροδελες απο την πισω πλευρα της βιδας καθως και απο την μπροστινη.δηλαδη παει ροδελα-συνεμπλοκ-αμορτισερ-συνεμπλοκ-ροδελα-βιδα.αυτο ειναι για τα πισω αμορτισερ και στο κατω μερος.προσοχη οι ροδελες πρεπει να ειναι μεγαλυτερες σε διαμετρο απο τα συνεμπλοκ ωστε αν ζοριστει το αμορτισερ να μην μετακινηθει προς τα πισω και βγει. ;)

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 20, 2009, 23:01 »
ευχαριστω πολυ.

Αποσυνδεδεμένος Majestix

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1712
  • Φύλο: Άντρας
  • Les Gaulois..
    • www.gaulois4x4.com
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 00:49 »
θα βαλω ome+4cm.θελω να μου πειτε ποσα mm προσθηκη χρειαζεται στην βαση της ανιστρεπτικης?μετα την τοποθετηση πρεπει να κανω ευθυγραμμηση στο αυτοκινητο?ποσα χλμ θελουν τα ελατηρια μερχι να στρωσουν? t4

1. Κανονικά χρειάζεται προσθήκη στην αντιστρεπτική όσο σηκωθεί το αμάξι μπροστά... πολλοί βέβαια δεν βάζουν αν και είναι πολύ ευκολο...

2. Ναι...Χρειάζεται ευθυγράμμιση

3. Να είσαι επιφυλακτικός στην αρχή εγώ παρατήρησα πολύ περίεργες αντιδράσεις...
μέχρι που έλεγα να την βγάλω... (έχει την τάση να σουστάρει....)
μετά απο μερικά km, δεν ξέρω ακριβώς πόσα... τα ελατήρια έστρωσαν και το αυτοκίνητο δεν τιναζόταν...

Majestix

Better 2 be Proactive... than Reactive....

http://www.gaulois4x4.com

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #84 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 01:50 »
Majestix οταν φοραγες την ome ποσα cm προσθηκη ειχες στην αντιστερτικη?στην αρχη αν κινουμε προσεκτικα μεχρι να στρωσει δεν θα εχω προβλημα στο θεμα της ασφαλειας?απλα πρεπει να κινουμε με χαμηλοτερες ταχυτητες και να προσεχω περισσοτερο στις στροφες?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2009, 01:55 από thanasoulas »

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #85 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 15:05 »
εχει παρει κανεις την ome+4cm απο τον κοκολακη(autocontrol)?εχει τη πιο φθηνη τιμη απο τα μαγαζια που ρωτησα.να προτημισω την xtreme4x4 ας ειναι και πιο ακριβη?ενδιαφερομαι μονο για αγορα.ας απαντησουν οποιοι φορανε την αναρτηση η εχουν κανει αγορες απο τα ενλογο μαγαζια.

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #86 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 15:21 »
Δηλαδή, τι διαφορά έχουν στην τιμή ?
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος thanasoulas

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #87 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 15:24 »
η διαφορα ειναι 50Ε

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #88 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 15:33 »
Αν σε καλύπτουν και οι δύο με εγγύηση ,παρότι δεν θα κάνεις σε αυτους την τοποθέτηση  ;) , η γνώμη μου είναι να τα παρεις απο τον πιο φτηνό.
Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #89 στις: Σεπτέμβριος 21, 2009, 22:29 »

...Κανονικά χρειάζεται προσθήκη στην αντιστρεπτική όσο σηκωθεί το αμάξι μπροστά... πολλοί βέβαια δεν βάζουν αν και είναι πολύ ευκολο...


Σημερα που το ειδα λιγο δυσκολο ειναι ο προφυλακτηρας ακριβως απο κατω.
Το εχει κανει κανενας σε VVT;