Αποστολέας Θέμα: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?  (Αναγνώστηκε 27807 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 10:42 »
Χαιρετώ όλη την παρέα!!!

Επαναφέρω ένα πολυσυζητημένο θέμα για μία και πολύ απλή αιτία: διαβάζοντας τα post, έχω κατά – μπερδευτεί!!! 

Το αυτοκίνητο έχει κάνει 105000km σε 4 χρόνια. Δεν έχουν αλλαχτεί ούτε αμορτισέρ ούτε ελατήρια. Μάλλον θέλουν αλλαγή… Και λέω μάλλον διότι δεν θυμάμαι καθόλου πως ήταν στην αρχή!!!!

Για λάστιχα έχω τα BF All Terrain 215/75/15 για περίπου 40000km αλλά δεν μοιάζουν φθαρμένα ούτε στην όψη ούτε στην συμπεριφορά. Τα λάστιχα θέλουν αλλαγή μετά από τόσα km;

Με αυτήν την ανάρτηση λοιπόν και αυτά τα λάστιχα, υποθέτω ότι θα έπρεπε να είμαι λίιιιγο ψηλότερος από τα υπόλοιπα jimny μιας και τα BF είναι λίιιιγο μεγαλύτερα από τα εργοστασίου. Νομίζω όμως ότι είμαι πιο χαμηλά από όλα τα υπόλοιπα!!! Αλλά αυτό είναι μάλλον λογικό, ε? ε? ε? καλοί μου συμ-forum-ιτες; Επίσης να αναφέρω πως τα BF έβρισκαν από την πρώτη στιγμή λίγο στους θόλους και όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο.

Επομένως ήρθε η ώρα για αλλαγή ανάρτησης. Και το ερώτημα είναι τι; Και για να προλάβω τις πολύ σωστές αλλά και πολύ διπλωματικές απαντήσεις όπως εξαρτάται τι θέλεις κτλ κτλ, θα σας τα γράψω από μόνος μου.

Το αυτοκίνητο κινείται κυρίως σε άσφαλτο λόγω έλλειψης χρόνου για εξορμήσεις. Επειδή όμως κατάγομαι από το Καρπενisland, πάω που και που, και όλο και σκονίζεται. Θέλω λοιπόν να το ψηλώσω χωρίς όμως να κάνω δραματικές θυσίες στην άσφαλτο και χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω άλλα πράγματα, άντε σωληνάκια το πολύ… Η λύση που καταλαβαίνω ότι συστήνεται είναι της OME +4. Όπως κατάλαβα σε αυτά τα cm δεν χρειάζεται να αλλαχτεί κάτι άλλο. Η απορία που έχω είναι η εξής. Σε αυτό το ύψος, οι αποστάτες χρειάζονται? Συνιστώνται? Αποκλείονται? Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να βάλω, και για λόγους αισθητικής, αλλά δεν γνωρίζω αν τα BF θα βρίσκουν πάλι. Δηλ, +4cm ύψος και +1in φάρδος είναι οκ για την ρόδα να κάνει την ελλειπτική διαδρομή και να μπει στον θόλο; Την γνώμη σας παρακαλώ!!!!

Μέχρι πόσα cm δεν χρειάζονται άλλες αλλαγές; Ρωτάω γιατί σε κάποια ποστ αναφέρονται οριακά τα +4 και αλλού τα +6…

Αντιλαμβάνομαι πως οι υπόλοιποι συνδυασμοί αμορτισέρ – ελατήρια, δεν είναι έτοιμα κιτάκια. Πολλοί από εσάς τα δοκιμάζετε όμως, με θετικές εντυπώσεις. Ο λόγος που πάτε σε άλλες λύσεις είναι η τιμή των OME, το ότι αναφέρετε πως είναι πολύ μαλακά, κάποιος άλλος λόγος?

Κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πόσο μαλακά είναι τα ΟΜΕ? Πιο μαλακά από ότι μπορεί να είναι η μαμίσια στα 105000km? Και μήπως μπορεί να μου πει κάποιος αν έχει ΟΜΕ +4 και έχει και μια photo στο gallery? Αν είναι και με αποστάτες ακόμα καλύτερα!!!

Τέλος, πόσα km βγάζουν τα ΟΜΕ με μια normal χρήση?

ΥΓ: Ironman όπως σου υποσχέθηκα ξεκινάει το “ζάλισμα” !!!!!   ;D ::) :-* ;D :D ;) :)
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 11:26 »
Εγώ φοράω ομε +4
Ελαστικα bf at 215/75/15
Είναι τέλεια στο χώμα και λίγο μαλακά στην άσφαλτο. (γνώμη μου)
Αποστάτες δεν έχω βάλει γιατί δεν έχει πρόβλημα στις κλίσεις.
Για να μάθω που τουμπάρει πήγα 2 3 φορές σε μια μεγάλη κλίση
με κρατούσαν καμιά 10αριά μαντράχαλοι  lol και έμαθα σιγά σιγά
τα όρια του. (πάντα με χαμηλή ταχ.)
Τώρα αν οι αποστάτες δίνουν κράτημα παραπάνω στην άσφαλτο
δεν ξέρω, φαντάζομαι πως ναι.
Αλλά τρώνε τα ρουλεμάν πιο γρήγορα.


Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 11:32 »
Φίλε verse,

μόλις πριν 5 μέρες έβγαλα την ΟΜΕ +4 που φορούσα 8 μήνες και πήγα σε MAD-OME +6.
Η ανάρτηση ήταν ποίημα τόσο σε άσφαλτο όσο και σε βόλτες εκτός. Με Mud Macho 195 R15 και χωρίς αποστάτες δεν έβρισκα πουθενά. Μόλις έβαλα αποστάτες έβρισκα παντού. Να φανταστείς ότι και με την 6άρα πάλι βρίσκω καμιά φορά.

Γνώμη μου είναι να βάλεις την ΟΜΕ +4 και να του πιείς το αίμα. Μην κάνεις τίποτα παραπάνω (προς το παρόν...χεχε)

Το Jimny σου θα κωλώνει πολύυυυυ αργότερα από σένα....οπότε πάνε για shoping therapy.

Φιλικά Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 11:54 »
Χαιρετώ...
...
Το αυτοκίνητο έχει κάνει 105000km σε 4 χρόνια. Δεν έχουν αλλαχτεί ούτε αμορτισέρ ούτε ελατήρια. Μάλλον θέλουν αλλαγή… Και λέω μάλλον διότι δεν θυμάμαι καθόλου πως ήταν στην αρχή!!!!

Για λάστιχα έχω τα BF All Terrain 215/75/15 για περίπου 40000km αλλά δεν μοιάζουν φθαρμένα ούτε στην όψη ούτε στην συμπεριφορά. Τα λάστιχα θέλουν αλλαγή μετά από τόσα km;

Με αυτήν την ανάρτηση λοιπόν και αυτά τα λάστιχα, υποθέτω ότι θα έπρεπε να είμαι λίιιιγο ψηλότερος από τα υπόλοιπα jimny μιας και τα BF είναι λίιιιγο μεγαλύτερα από τα εργοστασίου. Νομίζω όμως ότι είμαι πιο χαμηλά από όλα τα υπόλοιπα!!! Αλλά αυτό είναι μάλλον λογικό, ε? ε? ε? καλοί μου συμ-forum-ιτες; Επίσης να αναφέρω πως τα BF έβρισκαν από την πρώτη στιγμή λίγο στους θόλους και όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερο.
...
Σε αυτό το ύψος, οι αποστάτες χρειάζονται? Συνιστώνται? Αποκλείονται? Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να βάλω, και για λόγους αισθητικής, αλλά δεν γνωρίζω αν τα BF θα βρίσκουν πάλι. Δηλ, +4cm ύψος και +1in φάρδος είναι οκ για την ρόδα να κάνει την ελλειπτική διαδρομή και να μπει στον θόλο; Την γνώμη σας παρακαλώ!!!!

Μέχρι πόσα cm δεν χρειάζονται άλλες αλλαγές; Ρωτάω γιατί σε κάποια ποστ αναφέρονται οριακά τα +4 και αλλού τα +6…

...
Τέλος, πόσα km βγάζουν τα ΟΜΕ με μια normal χρήση?
...



To μαλλον διεγραψε το και καντο σιγουρα!  Ειναι αρκετα τα χλμ για να τα βγαλεις με τη μαμισια αναρτηση...

Απο τη στιγμη που λες εσυ ο ιδιος οτι δεν εχουν προβλημα ή οτι δεν εχουν "σκασει" ή "ανοιξει" απο τον ηλιο και συμπεριφερονται καλα, δε θα εβλεπα το λογο να τα αλλαξεις...

Ειναι πολυ λογικο το να σου βρισκουν τα 215 καποιες στιγμες, ακομη και με καινουρια αναρτηση, ποσο μαλλον τωρα που ειναι και τοσο δουλεμενη... 
Απο τη normal διασταση (205) μεχρι το 215, εστω και το ενα νουμερο φαρδυτερα λαστιχα, παιζει δυστυχως το ρολο του...  Λεω δυστυχως γιατι θα μπορουσε να ειχε προβλεφθει μια τετοια συνηθισμενη αλλαγη, απο τη suzuki...  Ειναι φυσιολογικο λοιπον...


Κοιτα... Η λογικη λεει οτι την απωλεια ευσταθειας που θα εχεις ψηλωνοντας το οποιοδηποτε αυτοκινητο, θα πρεπει να την κερδισεις, "φαρδαινοντας" το...
Στη πραξη ομως και επειδη το ψηλωμα που σκεπτεσαι να κανεις ειναι μικρο, μαλλον δε θα εχεις και καμμια ιδιαιτερη απωλεια ευσταθειας... Βεβαια, καλυτερα θα ηταν να τους εβαζες, αλλα δε σημαινει οτι και χωρις αυτους γινεται επικινδυνο το αυτοκινητο σου!!! Οσο για την αισθητικη, σαφως θα ειναι πιο "αγριο"...
Ισως χρειαστει να κοψεις ελαχιστα το μαυρο πλαστικο που ειναι μεσα στο θολο, αν βρει εκει το λαστιχο σου... Ισως...


Στο υψος που θελεις να πας, δεν χρειαζεται να αλλαξεις σωληνακια... Ομως, ακομη και 2 cm να σηκωθει το αυτοκινητο, αλλαζουν οι γωνιες που δουλευουν οι αξονες, τα διαφορικα κλπ κλπ.  Επομενως, καλο θα ηταν να αλλαζες και τις panhards σου, για πιο σωστη λειτουργια...

Η λεξη normal ειναι σχετικη...  Δε νομιζω να εχει καποιος τετοιου ειδους μετρηση ή στατιστικη για να απαντησει σε μια τετοια απορια/ερωτηση...

Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος dimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 12:16 »
Επειδη τα υπολοιπα παιδια νομιζω οτι σε καλυψαν οσον αφορα τις αποριες κλπ,κλπ...Εγω θα σου προτεινα-απανταω στην ερωτηση του θεματος-να βαλεις τα Mad-monroe +3,5cm.Αρκετα καλο για αυτο που πληρωνεις,χωρις να γινεται επικινδυνο σε λογικη χρηση...Σιγουρα δεν ειναι τα καλυτερα αλλα...το καλυτερο ειναι παντα σχετικο!!Φιλικα Δημητρης...
Γεια χαραδραααααααα!!!

Αποσυνδεδεμένος manolito

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 13:25 »
Φαρδαίνοντας το, στην ασφαλτο, θα τείνει να κανει τετακε πιο ευκολα απο πριν...και πιθανότατα θα βρίσκουν τα λαστιχα...

φιλικά
brat . . .

... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 15:37 »
Για τα λάστιχα που αναφέρεις, δεν έχει σημασία τα χλμ που έχεις κάνει αλλά ο χρόνος που έχει περάσει απο την παραγωγή τους μέχρι τώρα. Κοίτα το τριψήφιο νούμερο μετά το DOT , τα δύο πρώτα ψηφία είναι η εβδομάδα του έτους και το τελευταίο ψηφίο το έτος παραγωγής, δηλ. εαν γράφει 163 το ελαστικό σου έχει παραχθεί την 16η εβδομάδα του 2003.
Προσωπική μου εμπειρία και τίποτα περισσότερο είναι ότι απο τα δύο χρόνια και μετά πέφτει δραματικά η απόδοση , ειδικά εκτός. Επίσης έχει μεγάλη σημασία εαν το αυτοκίνητο φυλάσεται σε γκαράζ η όχι , οπότε τα ελαστικά είναι εκτεθειμένα στον καταστροφικό (για το καουτσούκ-πολυμερή συνθετικά) μεσογειακό ήλιο.
Πολύ απλά λοιπόν , ένα ελαστικό που έχει κάνει 3000 χλμ αλλά είναι παραγωγής 5ετίας και παρκάρει στο πεζοδρόμιο, είναι μόνο για την χωματερή κι ας έχει τακούνια άφθαρτα και τα αυλάκια του είναι βαθύτερα απο 2 χιλιοστά ,όπως ορίζει ο ανεκδιήγητος ελληνικός κανονισμός.
Και κάτι τελευταίο: εαν η ρεζέρβα σου δεν έχει κάλυμα , τότε η απλή λογική λέει ότι θέλεις 5 λάστιχα και όχι 4. Δεν είναι περιτό έξοδο , είναι σεβασμός προς τον εαυτό σου , την οικογένειά σου και κατ επέκταση προς τους συνταξιδώτες σου.

Για την ανάρτηση που ρώτησες , κατ αρχήν είσαι ήρωας που έχεις κάνει 105000 χλμ με την μαμά ανάρτηση. Συμφωνώ με ότι έγραψαν τα παιδιά παραπάνω , την Δευτέρα πρωί -πρωί πήγαινε πέτα την και βάλε την ΟΜΕ (+4cm) -ίσως η ιδανικότερη επιλογή για τις ανάγκες σου- η το σετ MONROE+MAD (+3.5cm) που έχει ανάλογη συμπεριφορά, λίγο πιο μαλακό,κατώτερης ποιότητας αλλά και σημαντικά πιο φθηνό.Θα ξανανιώσεις άνθρωπος  lol
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 16:05 »
Το +6 να το σκεφτώ ή θα πρέπει να αλλάξω και σωλινάκια και ... και...?

fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 16:17 »
Εαν εννοείς MONROE+MAD (+6cm), θα γέρνει στις στροφές και δεν θα σου αρέσει, αφού -όπως έγραψες -δίνεις προτεραιότητα στην άσφαλτο.
Για τους συνδυασμούς ΟΜΕ+MAD(+6cm) και κιτ ΟΜΕ (+6cm) , το δεύτερο δεν ξέρω εαν υπάρχει , δεν θα σου απαντήσω γιατί δεν έχω προσωπική εμπειρία και δεν θέλω να μεταφέρω ότι έχω "ακούσει" απο άλλους.
Ταπεινή μου γνώμη είναι πάντως , αφού -επαναλαμβάνω- θες να είσαι ασφάλτινος, μην ανεβαίνεις πάνω απο τους 4 πόντους.
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος verse

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1657
  • Φύλο: Άντρας
    • Web Applications & Information Systems
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 16:43 »
Έχεις δίκιο, αλλά αυτό που παθαίνω, και φαντάζομαι το έχουν πάθει και άλλοι, είναι ότι δεν έχω αίσθηση του +4 και του +6. Και γι'αυτο ζήτησα αν υπάρχει καμιά photo  ;)  ;D

Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις σας... Θα περιμένω λίγο ακόμα μήπως κάποιος φίλος θέλει να συμπληρώσει κάτι και μετα θα γράψω τα συμπεράσματα και τις μελλοντικές ενέργειες.

ΥΓ:Ironman σε εσένα υποσχέθηκα το "ζάλισμα" όλοι οι υπόλοιποι το έφαγαν....  ;D ;D ;D
fanis
www.b2bweb.gr - Web Applications & Information Systems

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 18:14 »
Verse μην μασάς....όλοι όσοι γράφουμε, ειμαστε εδώ για να γράφουμε την άποψη μας καλοπροέρετα πάντα, βοηθώντας ανθρώπους-φίλους με την ίδια τρέλα...

Η Mad monroe είναι καλή σε σχέση τιμής απόδοσης, δέν πέρνεις το +3,5 αλλά +2.5το πολύ, μιας και τα Μονροε είναι μαμίσια.(η πρώτη που φόρεθηκε..)
Το mad ειναι μαλακό ελατήριο, φορτίζει λόγω μήκους αμορτισέρ, και δίνει πολύ καλή αισθηση στην άσφαλτο, με το λίγο λιφτ των 2.5 εκ να βοηθάει σε σχέση με το μαμά εκτός.
Αρθρωση η ίδια με την μαμίσια..

Mad με bielstein μην την βάλεις(το δεύτερο)
Mad ΜΕ ΟΜΕ φωτό θα δείς στο gallery μου, αρκετά μαλακή ανάρτηση, +3,5 μετην άρθρωση της ΟΜΕ αλλά καλύτερο βύθισμα λόγω πιο μικρού και μαλακότερου ελατηρίου

http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=4461

http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=4463

Και όχι το 195 δεν έβρισκε με ξεφώρτοτο jimny...

ΟΜΕ κιτ...
Πολύ καλό στην άσφαλτο....
Και εκτός...

http://i191.photobucket.com/albums/z229/tetrakinisimag/jimnymega/jimnymega534.jpg

Φωτό με διάφορα είδη αναρτήσεων απο μαμά μέχρι +10 μπορείς να δείς εδώ...

http://www.tetrakinisimag.gr/new_page_12.htm

Αν θέλεις και την κριτική περί των αναρτήσεων απο τον Γ. Αθανασίου που ήταν συνοδηγός και μπήκε σε όλες, σου σκανάρω το περιοδικό και στο στέλνω...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 22, 2008, 19:11 »

Η ανάρτηση ήταν ποίημα τόσο σε άσφαλτο όσο και σε βόλτες εκτός. Με Mud Macho 195 R15 και χωρίς αποστάτες δεν έβρισκα πουθενά. Μόλις έβαλα αποστάτες έβρισκα παντού. Να φανταστείς ότι και με την 6άρα πάλι βρίσκω καμιά φορά.
Αντρεα,τι αποστατες εβαλες κ εβρισκες ρε συ?
Σε ρωταω γτ σκεφτομαι να βαλω κ εγω που ειμαι στους +4 με το 195 R 15 αλλα με 1'' αποστατες,πιστευω οτι δε θα βρισκω!Για δωστε φωτα!

Αποσυνδεδεμένος panosd

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 23, 2008, 06:39 »
Πολυ καλη λυση mad +3.5cm με ΟΜΕ τα πισω Ν59.Την εχω 10000χλμ κ εχω κανει αρκετα μεγαλα ταξιδια(Σερρες-Ναυπλιο Σερρες-Αλεξ. κ.α.).Στο δρομο με 110-120χλμ ειναι καλα.Δεν σε πολυκουραζει αν την συνηθησεις.Κ εκτος δρομου παρα πολυ καλα.Με αποστατες στους τροχους για καλυτερο πατημα στο δρομο. a105
Το βαζω στα τεσσερα (4χ4) και αργα (LOW) για να μην κολλαω πουθενα.

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 23, 2008, 15:40 »
OME +4εκ. μια χαρά και χωρίς να πειράξεις τίποτα... :) :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: OME +4 ή κάποια άλλη λύση?
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 23, 2008, 16:42 »
Ευθύμη, όπως τα έγραψα είναι.....αν πάς πολύ σιγά και προσεκτικά δεν βρίσκεις...αλλά με λίγη παραπάνω συμπίεση και απότομη τότε θα δείς του θόλους σου να γεμίζουν γραμμές από το ελλαστικό. ¶κου τι σου λέω....εγώ πήγα στους +6 και πάλι βρίσκω σε γρήγορα περάσματα.


Υ.Γ. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ότι έχω κάμπριο.

Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana