Παιδια το αυτοκινητο ειναι <<ελατωματικο>> ,δηλαδη ειναι η κατασκευη του τετοια και δεν αλλαζει.
Ο εξουσιοδοτημενος επισκευαστης της suzuki που πηγαινω το αυτοκινητο μου ειπε οτι εβαλε αμορτισερ σε ενα jimny και του εκανε παρατηρηση η suzuki , εκτος αυτου μπορω να σας πω οτι οδηγησα και εγω ενα jimny με αμορτισερ και ετρεμε αλλα λιγοτερο.
Και κατι αλλο...
Σημερα μιλησα τηλεφωνικα με τον γενικο διευθυντη στης suzuki στην Ελλαδα(ητανε πληρως ενημερωμενος για το προβλημα μου μετα απο τοσες φορες που εχω επισκευτει το συνεργειο) και μου ειπε χαρακτηριστηκα: εεεεεε αυτα τα αυτοκινητα τα εχουμε για χρησεις εκτος δρομου, και εκτος αυτου καβαλαμε και τα πεζοδρομια, ολα αυτα τα αυτοκινητα θα εχουνε εστω και ενα μικρο τρεμουλο ειναι η γεωμετρια τους τετοια, και ειπαμε και αλλα πολλα που..............................μου ανεβασε την πιεση!!!
Οταν τους ερθει η μηνυσουλα τι θα κανουνε?
Αυτη ητανε η απαντηση του ΚΥΡΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
Μαλλον δεν ξερουνε τι τους περιμενει αν δεν μου φτιαξουνε.............και μιλαω σοβαρα.
Υ.Γ Σας το ξαναλεω οτι ειμαι αποφασισμενος για ολα ,δεν θα τους αφησω σε χλωρο κλαρι οσο και να διαρκεσει αυτο.....................
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ
Γεια χαρά,
Παρακολουθώ τη συζήτηση με προσοχή και θέλω να σε ρωτήσω το εξής. Καταρχάς, πήγες να ζητήσεις διόρθωση του προβλήματος και σου την αρνήθηκαν ; Δηλαδή, να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Εμένα μου το παρουσίασε στο αυτοκίνητο μετά από αλλαγή ελαστικών (εννοείται πως έγινε ζυγοστάθμιση
απλή και όχι επί του αυτοκινήτου 3 φορές - και τις 3 φορές έδειχνε 0 και στα 4 ελαστικά). Το αυτοκίνητο να σημειωθεί ότι αγορασμένο τον 6ο του 2009. Κατόπιν αυτού, πήρα τηλ. στην αντιπροσωπεία απ' όπου το αγόρασα και τους εξήγησα (την γνωστότατη) κατάσταση. Δίχως δεύτερη κουβέντα, οι άνθρωποι δέχτηκαν να το φτιάξουν (έδειχναν ενήμεροι). Με το που το πήγα, ο υπεύθυνος μου είπε τα γνωστά σε όλους :"μπορεί να γίνει ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου και να είναι οκ". Μετά όμως μου λέει ότι αν γίνει αλλαγή ελαστικού ή αρχίσεις τα πάνω κάτω σε πολύ offroad διαδρομές, πάλι θα χρειαστεί. Και βέβαια καταλήξαμε στη γνωστή λύση (το είχε δηλαδή ήδη στο πρόγραμμα για την επισκευή) όπου έγινε αντικατάσταση σινεμπλοκ και προσθήκη κάποιων ροδελών στους βασιλικούς πύρους (μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου). Η λύση αυτή προφανώς και είναι
μονιμότερη της πρώτης (ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου), ακριβώς επειδή δεν επηρεάζεται από πολλά ντάπα ντούπα ή αλλαγές ελαστικών. Βέβαια, αναλώσιμα είναι και αυτά, κάποια στιγμή θα φθαρούν, αλλά και τι δεν είναι σε ένα όχημα (εκτός της λαμαρίνας) ; Εννοείται πως το πρόβλημα λύθηκε και δεν αντιμετωπίζω θέμα πια.
Θέλω να πω ότι τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση, έγινε απευθείας αντικατάσταση-προσθήκη. Στη δική σου τι ακριβώς συνέβη ;