Αποστολέας Θέμα: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ CONVOY!!!  (Αναγνώστηκε 4582 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΕ CONVOY!!!
« στις: Ιανουάριος 18, 2008, 21:21 »


1. To JIMNYCLUB.com χαρακτηρίζεται από την φιλική και ενίοτε οικογενειακή ατμόσφαιρα σε όλες τις εκδηλώσεις μας.
Στις εκδρομές μας απαγορεύεται ρητώς η χρήση αλκοόλ κατά την οδήγηση ή πριν από αυτή σε ποσότητες που θα έθεταν σε κίνδυνο την ακεραιότητα των συμμετεχόντων και πάντα σύμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία. 

2. Τα οχήματα πρέπει να χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, όπου αυτό είναι δυνατό, και να μην εισέρχονται σε ξένη ιδιοκτησία όπως φυλαγμένα ή αφύλακτα οικόπεδα, καλλιέργειες κλπ.
Η οδήγηση εκτός δρόμου θα πρέπει να γίνεται με σεβασμό προς την φύση έτσι ώστε να ταλαιπωρείται όσο το δυνατόν λιγότερο το φυσικό περιβάλλον.

3. 10-20 μέτρα minimum απόσταση ανάμεσα στα οχήματα σε οδήγηση στο χώμα.
Εφόσον το convoy σταματήσει μέσα στην διαδρομή για οποιοδήποτε λόγο πλήν διαλλείματος, τα οχήματα θα πρέπει να διατηρούν τις μεταξύ τους αποστάσεις για τυχόν μανούβρες.
Στον αυτοκινητόδρομο τα οχήματα πρέπει να έχουν απόσταση ίση με 1 μήκος οχήματος ανά 10 χιλιόμετρα τουλάχιστον.
Η συνήθης ταχύτητα για το convoy, είναι 90 - 110χλ/ώρα, οπότε μια απόσταση 60 μέτρων στον αυτοκινητόδρομο σε αυτές τις ταχύτητες είναι η minimum. Προσπαθήστε να αποφύγετε μεγάλες αποστάσεις μεταξύ των αυτοκινήτων. Χαλάνε τη συνοχη του convoy και δεν παρέχουν την ασφάλεια της ομάδας.
Με συχνές συστάσεις και εξηγώντας το από την αρχή, αυξομειώστε τις αποστάσεις στα παραπάνω επίπεδα.

4. Τα οχήματα ακολουθούν πάντα την πορεία του πλοηγού και δεν βγαίνουν από την πορεία που αυτός ακολουθεί, χωρίς προηγούμενη συνεννόηση.
Όταν θέλουμε να πραγματοποιήσουμε μία στάση εκτός των προγραμματισμένων, πρέπει πρώτα να ενημερώσουμε τον πλοηγό της διαδρομής.

5. Όταν οδηγούμε σε convoy, για να μην χανόμαστε, πρέπει το κάθε προπορευόμενο όχημα να ελέγχει αν το όχημα που ακολουθεί έχει δεί την αλλαγή πορείας (να περιμένει σε κάθε στροφή)!!!

6. Αφήνουμε το κάναλι επικοινωνίας ανοιχτό για να λαμβάνουμε τις πληροφορίες που λέει ο πλοηγός και σε περίπτωση εκπομπής, αυτή δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 10 δευτερόλεπτα.

7. Για το πέρασμα κάποιου εμποδίου: Τα οχήματα θα πρέπει να το περνούν ένα-ένα κάθε φορά.
Οι οδηγοί θα πρέπει να σέβονται τις υποδείξεις του αρχηγού / πλοηγού της διαδρομής. Όταν παραστεί ανάγκη όπως εάν κολλήσει ένα όχημα, το μέλος που ηγείται της προσπάθειας απεγκλωβισμού του οχήματος είναι ο πλοηγός.
Ο πλοηγός μπορεί να αναθέσει αυτή την εργασία από την αρχή της διαδρομής ή κατά περίπτωση σε άλλον συμμετέχοντα που τίθεται αυτόματα για όσο διαρκεί η προσπάθεια επικεφαλής ολόκληρης της ομάδας και παίρνει την θέση του αρχηγού / πλοηγού για αυτόν τον χρόνο και μόνον.

8. Σε απότομες ανωφέρειες - κατωφέρειες εφόσον έχει περάσει το προπορευόμενο όχημα θα πρέπει αυτό να κάνει σήμα στο επόμενο να ξεκινήσει και αυτό που ακολουθεί δεν ξεκινάει εάν δεν πάρει το αυτό το σήμα. Αυτό δίνεται για πιο σβέλτο ρυθμό μέσω PMR ή CB ή VHF.


Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...