Αποστολέας Θέμα: service megalo  (Αναγνώστηκε 16533 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: service megalo
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 04, 2009, 15:50 »
Εξαρταται τι λαδια βαζεις.
Εγω βαζω ημισυνθετικα total-beverol και ειναι για 15.000χλμ.
Τα αλλαζω στα 10.000 η δυο φορες το χρονο.
Αν τα αλλαζεις τοσο συχνα οσο λες, πρεπει να αλλαζεις και τη φλαντζα της ταπας απο κατω.
Nobody is perfect...except the captain!!!!

Αποσυνδεδεμένος Gagarin

  • Jimny
  • Μηνύματα: 377
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 19:09 »
Σημερα εκανα το "μεγαλο" service 15000χλμ...
Κόστος 174 ευρω το συνολο...αλλαχθηκαν οι βαλβολινες κ στα 4 σημεια διαφορικα-transfer-σασμαν(αυτο ηταν δικη μου απαιτηση)...
Βαλβολινες εβαλα της Valvoline...
Yπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν...
άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι δεν κατάλαβαν...
και άνθρωποι που δεν θα καταλάβουν ποτέ!!!

Αποσυνδεδεμένος Setteras

  • Jimny
  • Μηνύματα: 747
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 19:26 »
Σημερα εκανα το "μεγαλο" service 15000χλμ...
Κόστος 174 ευρω το συνολο...αλλαχθηκαν οι βαλβολινες κ στα 4 σημεια διαφορικα-transfer-σασμαν(αυτο ηταν δικη μου απαιτηση)...
Βαλβολινες εβαλα της Valvoline...
  Το μεγάλο είναι στα 30000 και ακόμα μεγαλύτερο στα 60000 που αλλάζονται και οι ιμάντες όσων δεν είναι καδενάτο. Πάντως μαζί με τις βαλβολίνες η τιμή μου φαίνεται λογική αν μιλάμε και για την Suzuki.

Αποσυνδεδεμένος PANOS72

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 420
  • Φύλο: Άντρας
  • Mad for mud
Απ: service megalo
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 20:33 »
Το μεγάλο των 30.000 πόσο βγαίνει περίππου; Ξέρει κανείς;
www.youtube.com/user/PanosJimny?feature=mhw4 <Panos72 Youtube channel
www.greektube.org/user/panji                              <Panos72 Greektube channel

Αποσυνδεδεμένος agian

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 664
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #19 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 23:41 »
280 με 300 αν θυμάμαι καλά .
Βοήθεια σου  :o :o :o

Η πρώτη σκέψη είναι η καλύτερη. Η δεύτερη είναι η πιο φρόνιμη...

Αποσυνδεδεμένος eldar

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 452
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 17, 2009, 23:45 »
Σημερα εκανα το "μεγαλο" service 15000χλμ...
Κόστος 174 ευρω το συνολο...αλλαχθηκαν οι βαλβολινες κ στα 4 σημεια διαφορικα-transfer-σασμαν(αυτο ηταν δικη μου απαιτηση)...
Βαλβολινες εβαλα της Valvoline...

Και εγω στα 22.500 αλλαξα ολα τα λαδια εκτος απο μπροστινο διαφορικο, γυρω στα 120 ευρω δε θυμαμαι ακριβως...

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: service megalo
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 01:23 »
Σημερα εκανα το "μεγαλο" service 15000χλμ...
Κόστος 174 ευρω το συνολο...αλλαχθηκαν οι βαλβολινες κ στα 4 σημεια διαφορικα-transfer-σασμαν(αυτο ηταν δικη μου απαιτηση)...
Βαλβολινες εβαλα της Valvoline...
Αν το εκανες στην αντιπροσωπεια η τιμη ειναι super.....το service των 15000 χλμ ειναι ακριβο γιατι πρεπει να αλλαχτουν ολα τα λιπαντικα στοιχεια του αυτοκινητου.Εγω χρησιμοποιω προιοντα της lubrication engineers τα οποια τα θεωρω κορυφη(ειναι πανακριβο ομως).Απο εκει και περα και η λυση AMSOIL ειναι πολυ καλη(αλλα δεν βγαινει στο σωστο ιξωδες του κινητηρα).Ειμαι και εγω της αποψης οτι πρεπει να περνουμε εμεις τα λαδακια μας και τα υπολοιπα αναλωσιμα του αυτοκινητου και να πηγαινουμε στην αντιπροσωπεια απλα για εφαρμογη και διορθωση των παιδικων ασθενειων του αυτοκινητου(γιατι ολα τα jimny εχουν αλλα διορθωνονται ολα).Το λεω αυτο διοτι στις αντιπροσωπειες δυστυχως δεν βαζουν ποιοτικα προιοντα(γι αυτο αλλωστε σου λεν ελα καθε 7500χλμ και οχι καθε 15000,αλλα και για να στα περνουν διπλα).Για παραδειγμα εγω θεωρω λαθος το 10-40 λαδι της shell που βαζουν.Στον  vvt κινητηρα οπως και στους περισσοτερους συγχρονους κινητηρες η ιδανικη λιπανση επιτυγχανεται με 5-30(σε νορμαλ συνθηκες και στην ελλαδα μονο νορμαλ εχουμε).Η αντιπροσωπεια ομως βαζει 10-40 γιατι αυτο συμφερει να πουλησει(μην ξεχναμε οτι στην εμπορια ειναι τα λεφτα).Βεβαια πραγματικα πιστευω οτι η συντηρηση του αυτοκινητου πρεπει να γινεται σε αντιπροσωπειες ή εξουσιοδοτημενα συνεργεια.Δεν μπαινω στην διαδικασια να το αιτιολογησω διοτι εχει ηδη βγει εκτος topic.Απλα τα σημερινα αυτοκινητα δεν ειναι απλες μηχανες, ειναι υπολογιστες και μαλιστα πολυσυνθετοι, που για να τους προγραμματισεις σωστα χρειαζεται τεχνογνωσια δυστυχως η μαμα δεν την μοιραζει(και καλα κανει εγω λεω)

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 10:02 »
Παράθεση
Απλα τα σημερινα αυτοκινητα δεν ειναι απλες μηχανες, ειναι υπολογιστες και μαλιστα πολυσυνθετοι, που για να τους προγραμματισεις σωστα χρειαζεται τεχνογνωσια δυστυχως η μαμα δεν την μοιραζει(και καλα κανει εγω λεω)

ναι αλλα οχι το jimny. με απλες μηχανικες γνωσεις το φτιαχνεις μονος σου. και αυτο ειναι και το καλο φυσικα.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: service megalo
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 11:26 »
Παράθεση
Απλα τα σημερινα αυτοκινητα δεν ειναι απλες μηχανες, ειναι υπολογιστες και μαλιστα πολυσυνθετοι, που για να τους προγραμματισεις σωστα χρειαζεται τεχνογνωσια δυστυχως η μαμα δεν την μοιραζει(και καλα κανει εγω λεω)

ναι αλλα οχι το jimny. με απλες μηχανικες γνωσεις το φτιαχνεις μονος σου. και αυτο ειναι και το καλο φυσικα.

Συντεκνε δεν υπαρχουν "απλες" μηχανικες γνωσεις......υπαρχει εμπειροτεχνιτης και μηχανικος.Επιπροσθετα θεωρω παντα ελλειπη μια συντηρηση η οποια δεν συνοδευεται απο διαγνωστικο ελεγχο.Και ετσι διασφαλιζεις μονο οτι ολα τα μερη του αυτοκινητου δουλευουν σωστα.Καο αυτο δυστυχως προυποθετει καταλληλη υλικοτεχνικη υποδομη που δυστυχως συνανταται μονο στις αντιπροσωπειες(χωρις αυτο να σημαινει οτι καθε αμαξι που συντηρειται εκει περναει απο διαγνωστικο, γι αυτο πρπεπει να το απαιτουμε).Διαφωνω με την λογικη οτι o μητσος ειναι ενα απλο μηχανικο συνολο.Απλα μηχανικα συνολα εχουν σταματησει να παραγονται απο το 1997.Δεχομαι οτι στην λυση φτιαχτο μονος σου καταφευγουμε πολλες φορες διοτι οι εποχες ειναι δυσκολες, απλα δεν σημαινει οτι ειναι και η ιδανικη λυση.Παντως δεν πιστευνω οτι συντρεχει καποιος λογος για service ανα 7500 και οχι ανα 15000.Με την προυποθεση ομως οτι δεν χρησιμοποιουμε τα ξυδια που μας βαζουν.

Αποσυνδεδεμένος 4kinitos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 544
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 12:24 »
μου αρεσει το "Συντεκνε"  :) εχω κρητικο λαδι και εχω κανει και ενα χρονο στην Κρητη  ;)

Σωστα ολα αυτα που λες.

Αλλα... γνωμη μου παντα ετσι ? και απολυτος φιλικα.

1) διαγνωστικα μηχανηματα μπορει να εχει ο καθενας. ακομα και εσυ στο σπιτι σου. Αρκει να εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να το αποκτησεις.  Αυτο σημαινει οτι δεν εχει μονο η αντιπροσωπεια τετοια μηχανηματα.
Στο συνεργειο που πλεον παω εγω εχει διαγνωστικα laptop με προγραμματα της bosch για ολα τα αυτοκινητα μεσα και με συνεχεις αναβαθμησεις.

Ευτυχως η ηλεκτρονικη μοναδα του jimny ειναι πολυ απλη και ευκολα την διαχειριζεται ο καθε μηχανικος.

Αυτο που σε καποιες περιπτωσεις ισχυει ειναι σε πιο πολυπολοκα αυτοκινητα οτι ο εγκεφαλος αφηνει τον μαστορα να δει το προβλημα μεσα απο το διαγνωστικο του αλλα δεν τον αφηνει να κανει καποιες ρυθμισεις. Αυτο το εχω δει στο scenic του πατερα μου, που σε θεμα ηλεκτρονικων το εχουν ξεφτιλισει και ακομα και φιλτρο αερος να βγαλεις θελει προγραμματισμο επειδη εκει που το εχει πρεπει να βγει η μπαταρια και ο εγκεφαλος  ???


2) Διαγνωστικο ελενχο ΔΕΝ κανουν σε καθε service αλλα μονο στα μεγαλα. ανα 30.000 km δηλαδη. Αυτο ισως εχει να κανει με την κριση του συνεργειου αλλα για την ωρα απο το δικο μου (οσο το ειχα στην αντιπροσωπεια) και απο φιλους που εχω δει αυτο ισχυει.

3) Τα προηγουμενα service ειναι κυριως αλλαγες λιπαντικων. Η συχνοτητα των αλλαγων εχει να κανει με την ποιοτητα των λιπαντικων αλλα και με το που κυκλοφορει το αμαξι. Ενα αμαξι που ειναι 4 ωρες την μερα μποτιλιαρισμενο στο κεντρο της αθηνας για να κανει 50 km σιγουρα εχει αλλες φθορες απο ενα αλλο που διανυει ta 50 κm  σε επαρχιακο δρομο.
Το σιγουρο ειναι οτι οσο πιο συχνες αλλαγες κανεις τοσο πιο καθαρο κινητηρα θα εχεις το οποιο συνεπαγεται και μειωμενες φθορες. εγω προσωπικα παντα προτιμαω να τα αλλαζω καθε 7500 ακομα και στα αλλα αυτοκινητα (renault και opel) . ο λογος ειναι οτι τα αμαξια ειναι στην αθηνα που τα χιλιομετρα δεν συμβαδιζουν με τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα και προτιμο καθε 7500 χλμ να δινω 40-50 ευρω για νεα λαδια απλα και μονο για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου.
φωτια στις γραμματειες....

Αποσυνδεδεμένος dnm

  • Jimny
  • Μηνύματα: 161
Απ: service megalo
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 18, 2009, 14:02 »
Ναι βρε αλιμονο αλλωστε το φορουμ θελω να πιστευω οτι ειναι φορεας κοινωνικοποιησης και οχι αντιπαραθεσης.....
Παράθεση
1) διαγνωστικα μηχανηματα μπορει να εχει ο καθενας. ακομα και εσυ στο σπιτι σου. Αρκει να εχεις την οικονομικη δυνατοτητα να το αποκτησεις.  Αυτο σημαινει οτι δεν εχει μονο η αντιπροσωπεια τετοια μηχανηματα.
Στο συνεργειο που πλεον παω εγω εχει διαγνωστικα laptop με προγραμματα της bosch για ολα τα αυτοκινητα μεσα και με συνεχεις αναβαθμησεις.
Ναι αλλα δεν ειναι full package ειναι οτι αφηνει η αντιπροσωπεια να βγει προς τα εξω
Παράθεση
Ευτυχως η ηλεκτρονικη μοναδα του jimny ειναι πολυ απλη και ευκολα την διαχειριζεται ο καθε μηχανικος.

Αυτο που σε καποιες περιπτωσεις ισχυει ειναι σε πιο πολυπολοκα αυτοκινητα οτι ο εγκεφαλος αφηνει τον μαστορα να δει το προβλημα μεσα απο το διαγνωστικο του αλλα δεν τον αφηνει να κανει καποιες ρυθμισεις. Αυτο το εχω δει στο scenic του πατερα μου, που σε θεμα ηλεκτρονικων το εχουν ξεφτιλισει και ακομα και φιλτρο αερος να βγαλεις θελει προγραμματισμο επειδη εκει που το εχει πρεπει να βγει η μπαταρια και ο εγκεφαλο
Η renault δυστυχως το χει αυτο...και οσο πιο πολυ ηλεκτρονικα τοσο πιο πιθανες βλαβες.....

Παράθεση
2) Διαγνωστικο ελενχο ΔΕΝ κανουν σε καθε service αλλα μονο στα μεγαλα. ανα 30.000 km δηλαδη. Αυτο ισως εχει να κανει με την κριση του συνεργειου αλλα για την ωρα απο το δικο μου (οσο το ειχα στην αντιπροσωπεια) και απο φιλους που εχω δει αυτο ισχυει.
Ναι δεν κανουν γιατι εχουν την λογικη περαστε σκουπιστε γρηγορα να ρθει ο επομενος...εκει ομως πρεπει να τους βαζουμε στην θεση τους και να απαιτουμε να δικαιολογειται ο μπερντες που σκαμε...

Παράθεση
3) Τα προηγουμενα service ειναι κυριως αλλαγες λιπαντικων. Η συχνοτητα των αλλαγων εχει να κανει με την ποιοτητα των λιπαντικων αλλα και με το που κυκλοφορει το αμαξι. Ενα αμαξι που ειναι 4 ωρες την μερα μποτιλιαρισμενο στο κεντρο της αθηνας για να κανει 50 km σιγουρα εχει αλλες φθορες απο ενα αλλο που διανυει ta 50 κm  σε επαρχιακο δρομο.
Το σιγουρο ειναι οτι οσο πιο συχνες αλλαγες κανεις τοσο πιο καθαρο κινητηρα θα εχεις το οποιο συνεπαγεται και μειωμενες φθορες. εγω προσωπικα παντα προτιμαω να τα αλλαζω καθε 7500 ακομα και στα αλλα αυτοκινητα (renault και opel) . ο λογος ειναι οτι τα αμαξια ειναι στην αθηνα που τα χιλιομετρα δεν συμβαδιζουν με τις ωρες λειτουργιας του κινητηρα και προτιμο καθε 7500 χλμ να δινω 40-50 ευρω για νεα λαδια απλα και μονο για να τα εχω καλα με τον εαυτο μου.
Εχεις απολυτο δικιο σε αυτο που λες....πιστεψε με ομως εχεις ποιοτικοτερο αποτελεσμα με αλλαγη λιπαντικου καθε 15000 χρησιμοποιοντας ανωτερα λιπαντικα,απο το να αλλαζεις καθε 7500 και να χρησινοποιεις λαδια της σειρας...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 18, 2009, 14:04 από dnm »

Αποσυνδεδεμένος PATELIS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 2081
  • Φύλο: Άντρας
  • mud needs you
    • patelis.gr
Απ: service megalo
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 28, 2010, 23:20 »
για βοηθηστε ρε παιδια το service των 90000km τι περιλαμβανει και τι στοιχιζει περιπου, και αν εχετε κανενα καλο μαστορι στειλτε τη διευθυνση του με πμ γιατι πρεπει να ετοιμαζομαι. t4
Give Love, Feel Better! !!!

Αποσυνδεδεμένος lef stath

  • Jimny
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
Απ: service megalo
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 27, 2012, 18:24 »
Service 90000 Km.
Φιλτρα : αερα + λαδιου + καμπινας.....6+3+10=  19 ευρω
Λαδια Bp ημισυνθετικα 10w-40   4 lit                 32 ευρω
Αντιψυκτικο για -20 C   4 lit                            8,5 ευρω
Μπουζι ιριδιου                                               61,5 ευρω
Εργασια ...διαρκειας σχεδον 4 ωρων...που περιελαμβανε :
 αντικατασταση των ανωτερω ανταλλακτικων + αλλαγη βαλβολινων (διαφορικων-τρανσφερ-σασμαν)+
αλλαγη υγρων φρενων + καθαρισμος ταμπουρων + ρυθμιση & λιπανση ντιζας συμπλεκτη +
 αντιβακτηριδιακο στους αεραγωγους... 150 ευρω
Γενικο συνολο service 271ευρω.

Αποσυνδεδεμένος alpinist

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 297
  • Φύλο: Άντρας
  • off road rulez!
Απ: service megalo
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 27, 2012, 19:17 »
Ε καλά είναι...

Αποσυνδεδεμένος greenjimny

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1247
  • Φύλο: Άντρας
  • "JIMNY" nothing more, nothing less!!!!
Απ: service megalo
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 28, 2012, 19:58 »
Ναι ρε παιδιά πολύ καλά είναι.
Σε αντιπροσωπείες χρεώνουν την ώρα 80+φπα και τα ανταλλακτικά που αναφέρεις είναι πολύ καλες τιμές και επίσης οι βαλβολίνες υπολόγισε ότι είναι κανα 50άρι όλες μαζί γιατί είναι διαφορετικές οπότε είναι πάρα πολύ καλά!!
Nobody is perfect...except the captain!!!!