Αποστολέας Θέμα: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα  (Αναγνώστηκε 8334 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Yiannis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 22
  • www.jimnyclub.com
Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« στις: Ιανουάριος 18, 2006, 13:56 »
Στο τελος μιας εξορμησης καπου στην Παρνηθα και αφου μολις μπηκα σε τσιμεντοδρομο κανω αναστροφη για να ξαναβγω στο χωμα με κουμπωμενο το 4χ4, τερματιζω το τιμονι και εγινε η ζημια. Ο θορυβος ηταν σαν να χτυπησε πετρα το σασι...και τερμα η τετρακινηση! Σπασμενο ημιαξονιο,η κινηση δεν μεταδιδοταν μπροστα,παρολο που το διαφορικο κουμπωνε και η ενδειξη του 4χ4 στο ταμπλο ηταν αναμενη. Το τιμονι με το ζορι εστριβε πανω απο μιση στροφη και αυτο με θορυβο! Στο servis της αντιπροσωπιας ανοιξανε και τα διαφορικα και αποκαλυφθηκε οτι ηταν γεματα νερα! Βαλβολινες και νερο μαζι,ενα μιγμα. Το jimny κανει τις βουτιες του οταν του δινετε η ευκαιρια και στην Παρνηθα καταφερε και βγηκε απο μια λασπολακουβα με 1m νερο στο Βουντημα! Τα νερα στα διαφορικα σιγουρα ηταν απο εκει,αναρωτιεμαι ομως ποσο καιρο συνεβαινε αυτο,αφου τυχαια το ανακαλυψα και στα 2 χρονια που εχω το θηριακι εχει πλατσουρισει ουκ ολιγες φορες!!   
Στο ζουμι τωρα. Αφενως απαγορευεται να τερματιζεις το τιμονι οταν εχεις 4χ4(κατι το οποιο εμενα μου διεφευγε),αλλιως κλαψε μπιλιοφορο-ημιαξονια.
Οπωσδηποτε πρεπει να σηκωσω με πατεντα τις αναπνοες των διαφορικων (με σωληνακια κτλ..) για την αποφυγη παρομοιων καταστασεων.  Αν καποιος το εχει κανει και μπορει να συμβουλευσει η να βοηθησει ευχαριστως. Υπαρχει ενα σχετικο αρθρο στο .gr και δεν ξερω αλλο τροπο να γινει.

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 09:46 »
Γιάννη τις αναπνοές στα διαφορικά τις έχω φτιάξει στο δικό μου και σε αρκέτα ακόμα jimny/samurai...Αν θέλεις περισσότερες λεπτομέριες για την μετατροπή ή κια βοήθεια να την κάνουμε μαζί πάρε ένα τηλέφωνο να συνενοηθούμε  a105


Υ.Γ. Μπορείς να μου πείς πόσο σου κόστισε να αλλάξεις τον μπιλιοφόρο ?
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος Yiannis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 22
  • www.jimnyclub.com
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:21 »
Νερο στα διαφορικα μπαινει απο την βαλβιδα αερισμου. Ειναι απο τα αδυνατα σημεια του jimny και απορω πως και δεν υπαρχει απο κατασκευης μια βαλβιδα που να αεριζει μεν, να μην επιτρεπει το νερο να περναει δε. Απο οτι ξερω στο εμπορειο παιζουν τετοιου ειδους βαλβιδες. θα το ψαξω γιατι ειναι καλυτερη λυση απο το να σηκωσεις τον αερισμο ψηλα με σωληνα. Παρ'ολα αυτα Mav θα σε παρω ενα τηλ. να μου πεις περισσοτερα.
Η αλλαγη μπιλιοφορου-ημιαξονιου ειναι στην εγγυηση ακομα,αλλα θα ρωτησω το κοστος.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:35 »
Γιάννη εκτός απο τον συγκεκριμένο τρόπο αερισμού των διαφορικών(είναι απο το zook παρμένο...) μπορείς να κάνεις και την εξής "τρίπλα" χρησημοποίησης.....μην γελάσετε...προφυλακτικών.....
Βάζεις δύο, και τα σφύγεις με tie wrap στην βαλβίδα..
Αντεπίστροφη βαλβίδα δεν ξέρω εαν υπάρχει για Jimny, οι έχοντες μπλοκέ στον πίσω άξονα, νομίζω πως δεν χρειάζονται και αερισμό , μιας και η εκτόνωση απο αύξηση θερμοκρασίας γίνεται μέσα απο το σωληνάκι του μπλοκέ....
Δεν είναι κάτι τεκμηριωμένο αυτό που λέω....έτσι πιστεύω...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:42 »
Γιάννη εκτός απο τον συγκεκριμένο τρόπο αερισμού των διαφορικών(είναι απο το zook παρμένο...) μπορείς να κάνεις και την εξής "τρίπλα" χρησημοποίησης.....μην γελάσετε...προφυλακτικών..... Βάζεις δύο, και τα σφύγεις με tie wrap στην βαλβίδα..
Δεν είναι κάτι τεκμηριωμένο αυτό που λέω....έτσι πιστεύω...

Ειναι ειναι!!! ;) ;) roc2
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:47 »
Γιάννη εκτός απο τον συγκεκριμένο τρόπο αερισμού των διαφορικών(είναι απο το zook παρμένο...) μπορείς να κάνεις και την εξής "τρίπλα" χρησημοποίησης.....μην γελάσετε...προφυλακτικών..... Βάζεις δύο, και τα σφύγεις με tie wrap στην βαλβίδα..
Δεν είναι κάτι τεκμηριωμένο αυτό που λέω....έτσι πιστεύω...

Ειναι ειναι!!! ;) ;) roc2

To πάει στον αερισμό απο το μπλοκέ....
Το κόλπο με τα προφυλακτικά ....είναι δικό σου lol lol lol lol lol lol lol lol lol yah yah yah yah yah yah yah yah

Αλήθεια με ραβδώσεις σου έβαλε ρε ή επιβραδυντικά???? yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 11:59 »
To πάει στον αερισμό απο το μπλοκέ....
Το κόλπο με τα προφυλακτικά ....είναι δικό σου lol lol lol lol lol lol lol lol lol yah yah yah yah yah yah yah yah
Αλήθεια με ραβδώσεις σου έβαλε ρε ή επιβραδυντικά???? yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah yah

Οχι επειδη ειμαι μπροστα... αλλα εβαλα το ΧΧL!!! lol lol lol
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος Yiannis

  • Jimny
  • Μηνύματα: 22
  • www.jimnyclub.com
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 12:32 »
Γιαννη,βαζεις 2 προφυλακτικα σε καθε διαφορικο η απο ενα? Ετσι νομιζω οτι το στεγανωνεις, αλλα αερισμο εχεις η απλα κλεινεις την τρυπα?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2006, 12:48 από Yiannis »

Αποσυνδεδεμένος Maverick

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 256
  • Φύλο: Άντρας
    • 4x4TrailRiders
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 12:38 »
Αντεπίστροφη βαλβίδα δεν ξέρω εαν υπάρχει για Jimny, οι έχοντες μπλοκέ στον πίσω άξονα, νομίζω πως δεν χρειάζονται και αερισμό , μιας και η εκτόνωση απο αύξηση θερμοκρασίας γίνεται μέσα απο το σωληνάκι του μπλοκέ....
Δεν είναι κάτι τεκμηριωμένο αυτό που λέω....έτσι πιστεύω...

Γιάννη αυτό ΔΕΝ ισχύει γιατί απο την στιγμή που υπάρχει η βαλβίδα εκτόνωσης μπορεί απο εκεί να εισέρθει το νερό μέσα στο διαφορικό...Το σωληνάκι του μπλοκέ απο την στιγμή που αταλήγει στην βαλβίδα του κομπρεσσέρ δεν μπορεί να γίνει απο εκεί εκτόνωση...Η σωστή λύση είναι με χρήση λεπτής σωλήνας και όχι ποτίσματος που προτείνουν κάποιοι και να είναι όσο το δυνατόν μονοκόμματος χωρίς ταυ και συνδέσμους.
When there's a will, there's a way...!
4x4TrailRiders

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 14:48 »
Γιαννη,βαζεις 2 προφυλακτικα σε καθε διαφορικο η απο ενα? Ετσι νομιζω οτι το στεγανωνεις, αλλα αερισμο εχεις η απλα κλεινεις την τρυπα?
Συνολικά 4 ...
Δύο το ένα μέσα στο άλλο, τα πιάνεις στην βαλβίδα αφήνωντας και λίγο αέρα μέσα , και τα δένεις με tie wrap....
Η ίδια δουλειά και για το άλλο διαφορικό....
Μαβερικ(αμα γράψω Γιάννη θα μπλέξουμε τα μπούτια μας....)αυτό που λές ισχύει....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 14:51 »
Καποια στιγμή μετα απο καμια 10αρια περάσματα σε ποταμακι στο Καρπενήσι μου μύρισε
έντονα βαλβολίνες...ανοιξα το καπό και διαπίστωσα οτι απο τη βαλβίδα του κομπρέσορα
ειχαν βγήγει νερό με βαλβολίνες ανακατεμένα.
Ο vitarakias που είχε κανει και την εγκατάσταση του locker οταν γύρισα Αθήνα μου ένωσε
την βαλβίδα με ένα σωληνάκι ίδιο με αυτό που μεταφέρει τον αερα απο τον κομπρέσορα
στο διαφορικό (αυτο το μπλέ για οσους το εχουν δει) και στη συνέχεια το πέρασε στο χώρο αποσκευων
κάτω απο την ταβλα που κρύβει το γρύλο. Εκει υπαρχουν τάπες λαστιχένιες που μπορείς να τρυπίσεις
και να περάσεις το σωληνάκι. Απλό και ευκολο! Και απο τότε δεν εχω πρόβλημα.
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 18:35 »
αυτο νομιζω πως ειναι το καλυτερο roc2
style is everything

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 18:58 »
Kαι κατι τετοιο... κανει "δουλεια"!!!  ;) :
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος chriska

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 538
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 19, 2006, 19:27 »
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τα κατάφερα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 19, 2006, 19:29 από chriska »
“ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΣ”
Christoforo Caneli

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Σπασμενα ημιαξονια+νερα στα διαφορικα
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 20, 2006, 10:48 »
Που εντοπίζω ένα πρόβλημα στον συγκεκριμένο τρόπο αερισμού....
Θέλει συχνό έλεγχο , μιας και σε χρήση εκτός, μπορεί το μπαλόνι(?) να σκιστεί και μετά την έκατσες...
Επίσης καλού κακού πρέπει να έχεις tie wraps μαζί σου και 3-4 μπαλόνια...
Ο ξεχωριστός αερισμός των διαφορεικών(το πίσω στην θέση του γρύλου, και το μπροστά στον χώρο της μηχανής) νομίζω πως είναι η ιδανικότερη λύση.
Να μην ξεχνάμε φυσικά και τα φίλτρα στο τέλος του σωλήνα για να γλιτώσουμε απο τυχόν εκπλήξεις....
Γιάννης Δημητρέλης