Αποστολέας Θέμα: Check Engine...  (Αναγνώστηκε 15164 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος J-Land

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1243
  • Φύλο: Άντρας
  • “ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ” www.escaper.gr
    • www.escaper.gr
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #30 στις: Νοέμβριος 06, 2007, 08:47 »
με φώναξε κάνεις τη με ξυπνάτε βραδιάτικα  ha ha
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
www.escaper.gr

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #31 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 10:40 »
Κωδικός Λάθους: P0135 θερμαντήρας (αν θυμαμαι καλά τη μεταφραση του διαγνωστικου)
Ειναι ο λαμδα που βρισκεται δεξια και πλαγια στον κινητηρα.
105? ιταλικος. Δεν εβαλα τον denso.
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #32 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 10:41 »
.....
Φαντάζεσαι τον gc στο jimny με τέτοια μετατροπή?
Θα του φύγουν τα μαλλιά...

με προσβάλλεις? θες το αμαξι σε τακους? Ε? lol lol lol lol lol
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Μάχος

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1440
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #33 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 12:10 »
οχι καρντια μου,ισα ισα επαινουμε τα μακρια ξανθια σου μαλλια 87 87 87 87 87

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #34 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 13:24 »
Κωδικός Λάθους: P0135 θερμαντήρας (αν θυμαμαι καλά τη μεταφραση του διαγνωστικου)
Ειναι ο λαμδα που βρισκεται δεξια και πλαγια στον κινητηρα.
105? ιταλικος. Δεν εβαλα τον denso.

Θερμαντήρας υπάρχει μόνο στα Diesel μάλλον αυτός είναι ο πρώτος λ πάνω στον προκαταλύτη μετά την πολλαπλή. Μετράει τις διαφορές με τον 2ο λ που βρίσκεται πίσω απο τον κεντρικό καταλύτη και ρυθμίζονται τα μείγματα.
Αν χάσεις τον 1ο λ δουλεύει κανονικά το μοτέρ δεν έχεις πρόβλημα απλά ίσως να μην ρυμθίζει σωστά για λίγο τα καυσαέρια μέχρι να ζεσταθούν οι καταλύτες.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #35 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 15:38 »
ετσι μου το ελεγε η μεταφραση... τωρα γιατι μου το εδινε ετσι.... ντεν ξερει.. lol
Ναι οντως, για κανα μηνα οταν ηταν κρυα η μηχανη, τα καυσαερια μυριζαν εντονα, ειδικα δε, την τελευταια βδομαδα πριν βγει εκτος...
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #36 στις: Νοέμβριος 07, 2007, 19:06 »
Γιώργο για ρώτα το μήπως σκέφτεται σιγά σιγά να αλάξει οδηγό lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #37 στις: Νοέμβριος 08, 2007, 21:32 »
Γιώργο για ρώτα το μήπως σκέφτεται σιγά σιγά να αλάξει οδηγό lol lol lol

μα..... τι του εκανα.... lol
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος alsot

  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
  • real 4x4
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 31, 2008, 19:30 »
καλησπέρα σε όλους


ειχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα για 2 φορά σε 12 μήνες την πρώτη φορά εφταιγε η EGR και απο τότε μου το ξαναέκανε τώρα πριν 4-5 ημέρες αφου αλλάξανε το λ το πρόβλημα συνεχίστηκε και τελίκα ήταν κακορυθμιζμένες οι βαλβίδες (κεφαλής) και αφου εβαλε το χέρι του ο μάστορας λύθηκε το Check Engine


ΥΓ ναναι καλά τα παιδιά στην αντιπροσωπεία της SUZUKI (IRCAR) στο Ηράκλειο απο τότε που πάω σ αυτούς εχω βρεί την υγεία μου(για τους σωστούς επαγγελματίες πρέπει να το λέμε)
Το καλό το παλικάρι δεν χρειάζεται δρόμο έχει 4x4

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 31, 2008, 20:27 »
Τι εννοείς ήταν κακορυθμισμένες οι βαλβίδες ??? Αφού έχουν υδραυλικά ωστήρια. Σου άναψε το check engine από αυτό ??? Πόσα χλμ έχεις κάνει;

Αποσυνδεδεμένος alsot

  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • Φύλο: Άντρας
  • real 4x4
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #40 στις: Ιανουάριος 31, 2008, 22:06 »
υποτίθεται οτι πριν 20.000 είχα κάνει service και μου ειχε ρυθμίσει και βαλβίδες (ο ακατανόμαστος) και υποτίθεται οτι είναι και επίσημος SUZUKI ,καμία σχέση με τους παραπάνω που αναφέρω, πριν 4-5 μέρες μου άναψε το λαμπάκι και χτές δεν έπαιρνε μπροστά το πρωι ,πήρε μετά απο πολλές μιζιές, αργότερα το μεσημέρι έπαιρνε εύκολα(βλέπε ζέστη),αλλά είχε ασταθές ρελαντί και ακουγόταν ο κινητήρας έντονα,αυτό που μου είπε ο μάστορας ήταν ότι οι βαλβίδες ήταν πολύ πατημένες απ όσο ξέρω υποθέτω πολύ κλειστές,τέλος πάντων το λαμπάκι ανάβει για πολλούς λόγους και ένας είναι και αυτός ελέγχει τα καυσαέρια που εξάγονται και αναλόγως εμπολουτίζει με μίγμα.Το αναφέρω ώστε να το χουν υπόψη κι άλλοι απο δω μέσα οτι και οι βαλβίδες παίζουν ρόλο.
Το καλό το παλικάρι δεν χρειάζεται δρόμο έχει 4x4

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 10:04 »
Να υποθέσω ότι μιλάς για το πρώτης γενιάς jimny φυσικά

Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 10:46 »
Να υποθέσω ότι μιλάς για το πρώτης γενιάς jimny φυσικά



Ναί μάλλον εννοεί τον G13BB 16V πρώτης γενιάς κλειστό Jimny JB33 με τον ενα εκκεντροφόρο & ιμάντα.
Ο Μ13Α ή Μ13Α VVT έχει 2 εκκεντροφόρους με καδένα. Η βαλβίδες σπανίως ξερυθμίζονται (ΔΕΝ είναι αυτορυθμιζόμενες & δεν έχουν υδραυλικά ωστήρια) αλλά υπάρχουν μικρά δισκάκια ή "καπελάκια" μεταξύ έκκεντρου και βαλβίδας που κανονίζουν την βύθιση. Αυτά αλλάζουν αν χρειαστεί και υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη πάχους.
Πάνω στο "καπελάκι" υπάρχει ένας μικρός αριθμός π.χ. 0.240 που αναφέρει το πάχος.
Δεν υπάρχει ο κλασσικός τρόπος ρύθμισης με το κλειδί και το φίλερ.
Σηκώνουμε τους εκκεντροφόρους με ειδικό εργαλείο χωρίς να λύσουμε την καδένα και τραβάμε το "καπελάκι" πάνω απο την βαλβίδα με ένα μαγνητικό κατατσαβιδάκι. Μετά βάζουμε το καινούργιο.
Καλό είναι να μετράμε τα διάκενα των βαλβίδων με το φίλερ κάθε 30.000χλμ. ώστε ν'αλλάξουμε κάποιο "καπελάκι" υπάρχει πρόβλημα.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος cliff

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουάριος 01, 2008, 13:27 »
Ο Μ13Α δεν έχει υδραυλικά ωστήρια  ??? Τι παλιαυτοκίνητα είναι αυτά  ;D

Αποσυνδεδεμένος kanibal

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
Απ: Check Engine...
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 02, 2008, 14:26 »
οντως δεν εχει υδραυλικα ωστηρια...οπως επισης και ο g13bb του πρωτου  jimny(98') που εχω.αλλαξα τα τσιμουχακια των βαλβιδων γιατι εβγαινε καπνος απο την εξατμιση οταν ειναι κρυο...τωρα ολα οκ και απο 1200 γρ λαδι που συμπληρωνα καθε 8000 χλμ στην αλλαγη λαδιων...τωρα κοντευω τα 4000 χλμ και εχω συμπληρωσει το πολυ 200 γρ!!επισης γυαλισμα καθαρισμα κεφαλης φλαντες λαδια ξυδια ολα αλλαγμα και ο μηχανηκος ειπε σε λιγο καιρο να περασω για ΑΚΟΜΗ μια ρυθμιση βαλβιδων...ΚΑΙ ρωταω εγω τωρα........ισχυει κατι τετοιο ειναι δηλαδη απαραιτητο??? 87 ???το αμαξι δουλευει πολυ γεματα σε ολο το ευρος στροφων μεχρι στιγμης και μαζι με μπουζι ντενσο ιριδιου ειδα ενα συνολικο φρεσκαρισμα στο μοτερ και σαφως καλυτερο νευρο...τωρα αν θελει παλι ρυθμιση βαλβιδων αναρωτιεμαι..... ???