Γιώργο μήπως την άκουσε ο καταλύτης σου και δε διαβάζει σωστά καυσαέρια ?
Πάντως μη σε αγχώνει, το check engine είναι λιγάκι μυστήριο τραίνο, εμένα μου άναβε γιατί την είχε ακούσει λιγάκι το καλώδιο του κοντέρ.
(Εκεί το Jimny είχε 0 - 150, σε 1".)
Πήγαινε σε ένα συνεργείο με διαγνωστικό OBD II, όλοι έχουν σήμερα, κ βάλε τη φύσα κάτω απ το τιμόνι, εκεί βρίσκεται κ διάβασε τι σφάλμα βγάζει.
Μέσα στο ντουλαπάκι είναι ο ανεγκέφαλος εγκέφαλος, πίσω απ το τασάκι το εγκεφαλάκι για τους αερόσακους και πίσω απ το ραδιόφωνο είναι το εγκεφαλάκι του air - condition...