Αποστολέας Θέμα: Μπορείς?  (Αναγνώστηκε 5236 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Μπορείς?
« στις: Οκτώβριος 02, 2007, 13:23 »


Μπήκαμε στην τελική ευθεία...

Οπότε ας δούμε τα δεδομένα

Χαρακτηριστικά
Δύο νύχτες, 16 με 18 Νοέμβρη 2007
500 χιλιόμετρα σε Αττική, Κορινθία και Βοιωτία
500 χιλιόμετρα σε Ευβοια

Πρόγραμμα

Τεχνικός Έλεγχος Παρασκευή 16 Νοέμβρη στις 20:00 στο Ελληνικό (Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Ξιφασκίας)

Εκκίνηση Παρασκευή 16 Νοέμβρη στις 22:00

Τερματισμός πρώτου σκέλους Σάββατο 17 Νοέμβρη στις 11:00 στο Ελληνικό (Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Ξιφασκίας)

Service μισής ώρας και μετά τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν σε park ferme.

Εκκίνηση δεύτερου σκέλους Σάββατο 17 Νοέμβρη στις 20:00 στο Ελληνικό (Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Ξιφασκίας)

Τερματισμός Κυριακή 18 Νοέμβρη στις 12:00 στο Ελληνικό (Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις Ξιφασκίας)

Κατηγορίες

OPEN: μέση περίπου 40χλμ.ώρα, εύκολο road book

ENDURANCE: μέση περίπου 30 χλμ./ώρα, δύσκολο road book

ΕNTRY & ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ: Μέση περίπου 30 χλμ.ώρα, απλό road book, χωρίς regularities.

Δηλώσεις Συμμετοχής
Μέχρι 10/10
OPEN 120
ENDURANCE 100
ENTRY 80

10/10 με 31/10
OPEN 150
ENDURANCE 120
ENTRY 100

1/11 μέχρι 12/11
OPEN 180
ENDURANCE 140
ENTRY 120

Για ομαδικές συμμετοχές θα υπάρχει έκπτωση του παραβόλου 5% για κάθε αυτοκίνητο. Δηλαδή αν δηλώσουν 10 αυτοκίνητα στην ENDURANCE στην πρώτη περίοδο θα πληρώσουν 500 ευρώ, αντί για 1000 (10Χ5%=50%)

DOWNLOADS

Δήλωση συμμετοχής

Κανονισμός
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 08, 2007, 13:33 »
To Σάββατο ελέχθηκαν τα 300 από τα 1000 χιλιόμετρα του αγώνα.

Βρέθηκαν νέες διαδρομές μέσα στην Αττική!!!

Πολύ χώμα και ελάχιστη άσφαλτος... Αμα βρέξει, θα τα δούμε όλα!!! Όπως είναι η κατάσταση θέλει προσοχή στα λάστιχα. Είχαμε δύο "ατυχίες" το Σάββατο και παραλίγο να μας φάνε τα τσακάλια πάνω από το Πράσινο... Ευτυχώς στα Σκούρτα λειτουργεί λαστιχάδικο μέχρι τις 10 το βραδυ!!!

Το επόμενο weekend θα τσεκάρουμε την Εύβοια...
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 17:16 »
To Σαββατοκύριακο τσεκάραμε και το κομμάτι της Εύβοιας.

Και εδώ προστέθηκαν καινούρια κομμάτια, που δεν έχουν μπει σε αγώνα πάλι. Βρέθηκε μία διαδρομή με 80 χιλιόμετρα, στα οποία μόνο ένα χιλιόμετρο είναι άσφαλτος!

Συνολικά ο κύκλος Χαλκίδα-Χαλκίδα είναι 440 χιλιόμετρα με 310 χιλιόμετρα χώμα! Η μέση ωριαία για την open είναι στα 38 χαω και για την endurance και την entry στα 30 χαω. Υπάρχουν δύο κομμάτια, όπου η μέση δεν ξεπερνά τα 10 χαω!!! Αμα βρέξει αναμένεται να γίνει... Αλλά ποιός ξεχνάει εκείνη τη χιονισμένη Εύβοια, που ήταν όλα τα λεφτά;

Η διαδρομή είναι πανέμορφη, ιδίως το κομμάτι που θα κάνετε μετά το ξημέρωμα. Δάσος, ποικιλία εδάφους και απαιτήσεων. Και βέβαια οδηγική απόλαυση σε όλο της το μεγαλείο. Είναι ένας άλλος κόσμος η Εύβοια, που θα σας φανεί παράδεισος μετά την Αττική γη!!!
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 13:07 »
Τελείωσε ουσιαστικά το γράψιμο του αγώνα. Προστέθηκαν και άλλα καινούρια κομμάτια στην Αττική!!! Τα περισσότερα πολύ ενδιαφέροντα.

Έχουμε 452 χιλιόμετρα την πρώτη νύχτα και 585 τη δεύτερη. Σύνολο δηλαδή 1127 χιλιόμετρα.

Από τα υπόλοιπα; Πρώτη νύχτα 290 χώμα, 162 άσφαλτος. Από αυτά τα 75 είναι το πήγαινε έλα Ελληνικό - βουνό. Μέση στο χώμα 40 για την open, 30 για τις άλλες δύο.

Δεύτερη νύχτα, 310 χώμα, 275 άσφαλτος, από τα οποία τα 170 το πήγαινε - έλα Ελληνικό - Χαλκίδα. Μέση στο χώμα 37 για την open, 27 για τις άλλες δύο.

Οι δρόμοι έχουν μαλακώσει απο την βροχή, αλλά έχουν πλέον αρκετή λάσπη.

Τα "ημερομήνια" προβλέπουν μέχρι και χιόνι (!!!) το weekend του αγώνα. Θα γίνει δηλαδή του... 2005. Οι γνωρίζοντες ξέρουν τί ενοούμε.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 05, 2007, 09:43 »
Χθες έγινε το τσεκάρισμα του κομματιού της πρώτης νύχτας (Αθηνα - Κόρινθος - Θήβα - Αθήνα).

Οι δρόμοι έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά από τη βροχή. Υπάρχουν νεροφαγώματα και αρκετή λάσπη, που θα κάνει ιδιαίτερα απαιτητική την οδήγηση, ιδίως αν βρέξει στις μέρες που απομένουν.

Οι χρόνοι, με τις χθεσινές συνθήκες, βγαίνουν για την Open. Πόσο μάλλον για την endurance και την entry. Αν οι συνθήκες αλλάξουν πολύ θα προσαρμοστούν ανάλογα, αν και μάλλον δεν θα προκύψει κάτι τέτοιο.

Καλή εβδομάδα!!!
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 10:45 »
Μπορείτε να βρείτε τις συμμετοχές εδώ. Ακολουθήστε το link στη κεντρική σελίδα.



Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι συμμετοχές τριών πρωταθλητών: του Στέφανου Αττάρτ, γνωστού πολυπρωταθλητή στο χώρο, του Ιγνάτιου Ορφανού, πρωταθλητή Rally 4X4 το 2007 και του Λευτέρη Μανιαδάκη, του πιό γνωστού ανάμεσα στους "γίνε Πρωταθλητής" των 4 Τροχών. Και βέβαια οι "δημοσιογραφικές" συμμετοχές του Περιοδικού XL και της City Press!

Ο αγώνας ξεκινά αύριο το βράδυ στις 22:00, από την έκθεση "Αποδράσεις στη Φύση" στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας στο Ελληνικό. Nα είστε όλοι εκεί.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 15, 2007, 12:49 »
Ξεχάσαμε να αναφέρουμε ότι συμμετέχουν οι εταιρίες

Mercedes με τον Στέφανο Ατταρτ,

Ssang Yong με τους Λευτέρη Μανιαδάκη και Παραργυρόπουλο Στέφανο

Daihatsu με τον Γιάννη Αναστασιάδη
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 16, 2007, 12:39 »
Στο site του Τετρακίνηση Mag προτείνουμε σημεία στα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα.




Η απεικονίσεις έγιναν δυνατές χάρη στο Topo Navigator
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 19, 2007, 16:05 »
Στο site της Τετρακίνησης θα βρείτε αναλυτικά αποτελέσματα και φωτογραφίες από τον συναρπαστικό αγώνα Μπορείς? του Ιχνηλάτη



Αποτελέσματα Open

    1   208   ΣΙΟΥΤΗΣ Π.                                    ΜΑΚΡΗΣ Κ.   SUZUKI JIMNY   1:15:32
    2   212   ΚΕΦΑΛΑΣ Η.                                 ΑΝΕΜΟΔΟΥΡΑ Ν.   JEEP CHEROKEE KJ 3.7   2:25:13
    3   211   ΒΑΣΙΛΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Π.             ΨΗΛΟΓΛΟΥ Σ.   NISSAN PATHFINDER   2:37:37
    4   205   ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ Τ.                      ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ Ι.   MITSUBISHI PAJERO L40   2:39:21
    5   206   ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ Α.                       ΜΑΚΡΗΣ Η.   MERCEDES G500   2:40:29
    6   214   ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Σ.                        ΚΑΛΦΑΣ Π.   SUZUKI JIMNY   3:20:21
    7   216   ΚΥΡΤΣΟΣ Χ.                                  ΧΕΙΛΑΚΗΣ Β.   LAND ROVER 90   6:38:03
    8   209   ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ Λ.                      ΠΑΓΩΝΗΣ Π.   SUZUKI JIMNY   8:57:47
    9   217   ΤΣΕΠΕΤΑΚΗΣ Δ.                          ΚΟΥΒΑΡΑΣ Δ.   LADA NIVA   9:16:33
    10   207   ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ Δ.                     ΚΥΛΙΑΚΟΥΔΗΣ Ε.   MERCEDES G320   10:53:37
    11   103   ΚΑΠΟΥΛΑΣ Γ.                               ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ Γ.   SUZUKI VITARA   11:43:42
    12   101   ΜΑΝΙΑΔΑΚΗΣ Λ.   ΑΡΑΠΑΚΟΥ Β.   SSANG YONG ACTYON   13:06:43



Αποτελέσματα Entry
    1   107   ΡΟΥΜΠΟΥΛΑΣ Ι.                      ΞΑΝΘΟΣ Μ.   SUZUKI VITARA   10:53:00
    2   102   ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Δ                          ΠΑΛΟΥΜΠΗΣ Η.   MITSUBISHI PAJERO   17:28:00
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: Μπορείς?
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 20, 2007, 13:50 »
Ολοκλήρωση; Απόλαυση; Εκπλήρωση; Χίλια ενενήντα τέσσερα χιλιόμετρα, επτακόσιες εβδομήντα επτά τουλίπες, είκοσι εννέα ώρες και δύο λεπτά στο δρόμο. Βροχή, χαλάζι, αέρας, ομίχλη, λάσπη, πέτρες. Τη Κυριακή το μεσημέρι το Μπορείς? ολοκληρώθηκε στις ολυμπιακές εγκαταστάσεις ξιφασκίας στο Ελληνικό.



Νικητές; Σε διάσταση αρχική και ολοκληρωτική, όλοι όσοι τόλμησαν να ξεκινήσουν τον αγώνα. Σε τελική εκτίμηση, όλοι όσοι ολοκλήρωσαν την πρόκληση, βλέποντας τον τερματισμό. Σε απολογισμό, εκείνοι και μόνο που κατάφεραν να το κάνουν καλύτερα από τους υπόλοιπους.



Μέρα πρώτη. Αττική, Κορινθία, Βοιωτία. Πατέρας, Γεράνια, Πάρνηθα. Τετρακόσια εξήντα χιλιόμετρα. Μέση ωριαία ταχύτητα τριάντα έξη χιλιόμετρα. Τρεις ειδικές δοκιμασίες. Ένα πεσμένο δέντρο… ακυρώνει την πρώτη. Οι πρώτες εγκαταλείψεις, λόγω κούρασης, σημειώνονται. Τέσσερα πληρώματα χάνουν το πρώτο Σταθμό Ελέγχου Διέλευσης. Ο ουρανός βαραίνει απίστευτα. Ομίχλη, βροχή και χαλάζι δυσκολεύουν τη πλοήγηση, μαλακώνοντας όμως το σκληρό έδαφος.

Απίστευτοι οι Σιούτης/Μακρής με Suzuki Jimny στην Οpen. Κερδίζουν και τις δύο ειδικές της μέρας και με ποινή μόλις οχτώ λεπτά κυριαρχούν. Γύρω στα είκοσι πέντε λεπτά Αδαμόπουλος/Ευσταθίου (Mitsubishi Pajero), Βασιλόπουλος/Ψήλογλου (Nissan Pathfinder) και Κεφαλάς/κα Ανεμοδουρά (Jeep Cherokee KJ) διεκδικούν την δεύτερη θέση. Στην Entry οι Ζαχόπουλος/Ξανθός (Suzuki Vitara V6) κάνουν τα δικά τους, προηγούμενοι ξεκάθαρα των υπολοίπων. Δεν έχει όμως τελειώσει τίποτε. Η Εύβοια περιμένει τους αγωνιζόμενους.



«Ορατότης μηδέν» είναι η πρόβλεψη της ΕΜΥ για το βράδυ του Σαββάτου. Η ομίχλη στη Δίρφυ δυσκολεύει κριτές και αγωνιζόμενους και η τέταρτη ειδική ακυρώνεται. Το δεύτερο σε μέγεθος νησί της Ελλάδας κρύβει εκπλήξεις για τους συμμετέχοντες στο δεύτερο σε μήκος αγώνα αυτοκινήτου στην Ελλάδα – μετά το Ακρόπολις. Η δεύτερη ειδική κονταίνει λόγω της καταιγίδας. Η τρίτη λόγω πεσμένων δέντρων – και πάλι. Δεν είναι όμως οι ειδικές που κρίνουν τον αγώνα. Στις απλές παίζονται όλα.  Με κόντρα καιρό στο ΣΕΧ 7 η μικρότερη ποινή είναι οχτώ λεπτά. Στο ΣΕΧ 8, είκοσι οχτώ, με τους περισσότερους να παίζουν στη μία ώρα ή και παραπάνω. Οι είκοσι που ξεκίνησαν από την πλατεία Αγίου Νικολάου στη Χαλκίδα, έχουν γίνει μόλις δεκατέσσερις την Κυριακή το πρωί.



Οι Σιούτης/Μακρής διατηρούν γρήγορο ρυθμό και σημειώνουν και πάλι το καλύτερο χρόνο της μέρας, αποφεύγοντας τα λάθη. Οι Βουλγαράκης/Μακρής (Mercedes G 500) «πετούν χαμηλά» και μη η ποινή των είκοσι λεπτών, όταν σταμάτησαν να βοηθήσουν τους Κύρτσο/Χειλάκη πριν το τερματισμό, θα έκαναν πρώτο χρόνο της μέρας. «Ανάβουν φώτα» οι Βασιλόπουλος/Ψήλογλου στον ανταγωνισμό. Κερδίζουν και τις δύο ειδικές της ημέρας και ανεβαίνουν τρίτοι στη γενική, παρόλες τις δύο ώρες ποινή στα ΣΕΧ. Μπροστά τους οι Αδαμόπουλος/Ευσταθίου, που κινούνται σε ρυθμό αντίστοιχο των πρώτων, χωρίς να αποφύγουν βέβαια τα λάθη στις απλές. Στην Entry Ρούμπουλας/Ξανθός (Suzuki Vitara) αντέχουν στην πίεση και τερματίζουν πρώτοι, εμπρός από τους Πατρινούς Ιωαννίδη/Παλούμπη (Mitsubishi Pajero) που φέρνουν στον τερματισμό πληγωμένη τη φλάντζα του κινητήρα.



Τελειώνει ο αγώνας με την απονομή στο φιλόξενο περίπτερο των Αδελφών Εγγλεζόπουλου στην έκθεση «Αποδράσεις στη Φύση». Νικητές και τερματίσαντες μοιράζονται χαρά και συγχαρητήρια. Τα κύπελλα πάνε στους ικανότερους. Η ικανοποίηση σε όλους. Με την υπόσχεση για ακόμη μεγαλύτερους, πιο απαιτητικούς, πιο όμορφους αγώνες, κλείνει ένα ακόμη κεφάλαιο της ιστορίας του Ιχνηλάτη.



Στο υστερόγραφο οι ευχαριστίες στους Εγγλεζόπουλος και τα ελαστικά Cooper, την Prima Motors και τα αυτοκίνητα Ssang Yong, στην οικογένεια Μπασδελη και την αντιπροσωπία της Nissan στην Κόρινθο, τον Θοδωρή Σκορδίλη και την Garmin, το Στέφανο Αττάρτ και τα θηρία του που στόλισαν εκκίνηση και τερματισμό, το Μενέλαο Μελετζή και τη Nexus Publications που φιλοξένησαν τον αγώνα στην έκθεσή τους, την Αττική Λέσχη και την Ομάδα Αντιμετώπισης Καταστροφών που… φύλαγαν τους αγωνιζόμενους, στο Κώστα Τσέτσο και την Αγωνιστική Λέσχη Φίλων Αυτοκινήτου Λιβαδειάς που ανέλαβε το τυπικό κομμάτι.
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4