O Μ13Α έχει 2 Ιμάντες και την αλυσίδα(καδένα χρονισμού)
1. Ιμάντας κίνησης Αντλίας νερού + Δυναμό + Ανεμιστήρας ψυγείου (Drive belt) αλλαγή κάθε 90.000χλμ
2. Ιμάντας κίνησης Αντλίας υδραυλικού τιμονιού + Α/C (το manual δεν γράφει κάτι αλλά μάλλον όπως το παραπάνω)
3. Αλυσίδα χρονισμού (Timing Chain) στροφαλοφόρου-εκκεντροφόρων με πλάγιο τεντωτήρα.(δεν έχει σχέση με τους ιμάντες) Το εργοστασιακό Service Workshop Manual δεν προβλέπει καμία προγραμματισμένη συντήρηση ή αλλαγή. Σε περίπτωση γενικής επισκευής μηχανής προτείνει να γίνει έλεγχος φθοράς στην αλυσίδα και τον τεντωτήρα.Αν όλα είναι εντάξει θα χρησιμοποιήσουμε πάλι τα ίδια όταν δέσουμε το μοτέρ χρονίζοντας προσεκτικά στα σημάδια της αλυσίδας και των γραναζιών των εκκεντροφόρων λαδώνοντας την αλυσίδα με λάδι μηχανής.
Συμπέρασμα δεν παίζουμε με την αλυσίδα(καδένα χρονισμού) αν δεν κάνει...θόρυβο.