Αποστολέας Θέμα: Iμαντας?  (Αναγνώστηκε 6800 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Iμαντας?
« στις: Οκτώβριος 13, 2007, 22:49 »
Στα πόσα km η μαμα suzuki αλλάζει τον ιμαντα η μάλλον τη καδένα στο jimny μας?

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 14, 2007, 11:42 »
RFM ;D ή Ελληνικά...διαβασε το manual το γράφει lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Jericho

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
  • Ή θα βρούμε τον δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 14, 2007, 13:02 »
Τον ιμάντα στον G13BB στα 60.000 km...

Καδένα στον M13A - M13AVVT, δεν ξέρω...
Ή θα βρούμε το δρόμο, ή θα τον δημιουργήσουμε...

Όταν θα μπαίνεις στις στροφές,
κατέβαζε δευτέρα,
γιατί θα φας αμορτισέρ,
ψαλίδι, κρεμαγιέρα...

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 14, 2007, 18:07 »
RFM ;D ή Ελληνικά...διαβασε το manual το γράφει lol
Read the f*cking manual! Kαλό! a105
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2007, 20:50 από gc »

Αποσυνδεδεμένος frankie

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 09:50 »
Ο Μ13Α στα 90,000 χλμ. Υποθέτω και στον άλλο το ίδιο
Δεν μπορώ να προχωρήσω , με τραβούν τα @@ πίσω!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 10:49 »
O Μ13Α έχει 2 Ιμάντες και την αλυσίδα(καδένα χρονισμού)

1. Ιμάντας κίνησης Αντλίας νερού + Δυναμό + Ανεμιστήρας ψυγείου (Drive belt) αλλαγή κάθε 90.000χλμ

2. Ιμάντας κίνησης Αντλίας υδραυλικού τιμονιού + Α/C (το manual δεν γράφει κάτι αλλά μάλλον όπως το παραπάνω)

3. Αλυσίδα χρονισμού (Timing Chain) στροφαλοφόρου-εκκεντροφόρων με πλάγιο τεντωτήρα.(δεν έχει σχέση με τους ιμάντες) Το εργοστασιακό Service Workshop Manual δεν προβλέπει καμία προγραμματισμένη συντήρηση ή αλλαγή. Σε περίπτωση γενικής επισκευής μηχανής προτείνει να γίνει έλεγχος φθοράς στην αλυσίδα και τον τεντωτήρα.Αν όλα είναι εντάξει θα χρησιμοποιήσουμε πάλι τα ίδια όταν δέσουμε το μοτέρ χρονίζοντας προσεκτικά στα σημάδια της αλυσίδας και των γραναζιών των εκκεντροφόρων λαδώνοντας την αλυσίδα με λάδι μηχανής.

Συμπέρασμα δεν παίζουμε με την αλυσίδα(καδένα χρονισμού) αν δεν κάνει...θόρυβο.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος frankie

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 11:35 »
O Μ13Α έχει 2 Ιμάντες και την αλυσίδα(καδένα χρονισμού)

1. Ιμάντας κίνησης Αντλίας νερού + Δυναμό + Ανεμιστήρας ψυγείου (Drive belt) αλλαγή κάθε 90.000χλμ

2. Ιμάντας κίνησης Αντλίας υδραυλικού τιμονιού + Α/C (το manual δεν γράφει κάτι αλλά μάλλον όπως το παραπάνω)

3. Αλυσίδα χρονισμού (Timing Chain) στροφαλοφόρου-εκκεντροφόρων με πλάγιο τεντωτήρα.(δεν έχει σχέση με τους ιμάντες) Το εργοστασιακό Service Workshop Manual δεν προβλέπει καμία προγραμματισμένη συντήρηση ή αλλαγή. Σε περίπτωση γενικής επισκευής μηχανής προτείνει να γίνει έλεγχος φθοράς στην αλυσίδα και τον τεντωτήρα.Αν όλα είναι εντάξει θα χρησιμοποιήσουμε πάλι τα ίδια όταν δέσουμε το μοτέρ χρονίζοντας προσεκτικά στα σημάδια της αλυσίδας και των γραναζιών των εκκεντροφόρων λαδώνοντας την αλυσίδα με λάδι μηχανής.


Συμπέρασμα δεν παίζουμε με την αλυσίδα(καδένα χρονισμού) αν δεν κάνει...θόρυβο.

Πολύ καλός !  cl cl cl
Δεν μπορώ να προχωρήσω , με τραβούν τα @@ πίσω!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος apla

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 199
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Iμαντας?
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 20:10 »
O Μ13Α έχει 2 Ιμάντες και την αλυσίδα(καδένα χρονισμού)

1. Ιμάντας κίνησης Αντλίας νερού + Δυναμό + Ανεμιστήρας ψυγείου (Drive belt) αλλαγή κάθε 90.000χλμ

2. Ιμάντας κίνησης Αντλίας υδραυλικού τιμονιού + Α/C (το manual δεν γράφει κάτι αλλά μάλλον όπως το παραπάνω)

3. Αλυσίδα χρονισμού (Timing Chain) στροφαλοφόρου-εκκεντροφόρων με πλάγιο τεντωτήρα.(δεν έχει σχέση με τους ιμάντες) Το εργοστασιακό Service Workshop Manual δεν προβλέπει καμία προγραμματισμένη συντήρηση ή αλλαγή. Σε περίπτωση γενικής επισκευής μηχανής προτείνει να γίνει έλεγχος φθοράς στην αλυσίδα και τον τεντωτήρα.Αν όλα είναι εντάξει θα χρησιμοποιήσουμε πάλι τα ίδια όταν δέσουμε το μοτέρ χρονίζοντας προσεκτικά στα σημάδια της αλυσίδας και των γραναζιών των εκκεντροφόρων λαδώνοντας την αλυσίδα με λάδι μηχανής.

Συμπέρασμα δεν παίζουμε με την αλυσίδα(καδένα χρονισμού) αν δεν κάνει...θόρυβο.
ΣΩΣΤΟΣ! cl