Sorry, αλλά τότε...
Αν για Φ100 το ιδανικό πάχος συρματόσκοινου είναι 5.2mm, τότε για Φ130 το ιδανικό πάχος δεν είναι (130=6*2*3,14*ρ <=> ρ = 130/6/2/3,14 <=> ρ = 3,45mm και άρα διάμετρο 6,9mm??? Η ΑRB γιατί δεν ακολουθεί τον κανόνα και δίνει ως 12mm?? Ειδικά όταν για συρματόσχοινο 12mm η ιδανική διάμετρος της τροχαλίας είναι Φ226 (με βάση τους ίδιους υπολογισμούς).
Το γιατί ο συγκεκριμένος τύπος δεν εφαρμόζει πλήρως (γιατί μερικώς είναι μέσα στα όρια) στην κατασκευή της ARB είναι κάτι που δεν μπορώ να το απαντήσω.
Εξάλλου μη ξεχνάμε ότι ο τύπος δίνει τις διαστάσεις έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη κύλιση και εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για το συρματόσκοινο. Είναι εμπειρικός... (που συνήθως υπερβάλουν για λόγους ασφαλείας). Κανείς δεν είπε ότι δεν μπορείς να βάλεις συρματόσκοινο άλλων διαστάσεων. Θα δουλέψει.. Ισως με λίγο ζόρι παραπάνω, ίσως με αυξημένες φθορές... αλλά θα δουλέψει...
Σε κάθε περίπτωση αυτό το ποστ δεν έγινε για να συγκρίνουμε ποιo snatch, ποιας εταιρίας είναι καλύτερο, για αυτό και στο αρχικό δεν έγινε αναφορά σε καμία εταιρία...
Έγινε για να μάθουν κάποιοι που δεν γνωρίζουν (ή ακόμη και να πονηρευτούν) έτσι ώστε να αποφύγουν λανθασμένες αγορές. Να μην εμπιστεύονται λύσεις που βλέπουν να εφαρμόζονται από το γείτονά τους....(αν το κάνουν το κάνουν μόνο με δική τους ευθύνη και δεν κατηγορούν κανέναν όταν πάει κάτι στραβά)
Κάποιος ζητάει να μάθει τα κριτήρια της επικίνδυνης πατέντας... Μεγάλη κουβέντα η οποία δεν είναι στο συγκεκριμένο ποστ...
Υπάρχουν πατέντες ακίνδυνες και επικίνδυνες.
Όμως το snatch block δεν είναι "πατέντα". Χρησιμοποιείται ευρύτατα στους ανελκυστήρες και η κατασκευή του γίνεται με βάση κάποια πρότυπα που ορίζουν τα πάντα... από πάχος μετάλλου, είδος μετάλλου, Φ τροχαλίας, Φ πίρου κλπ. Αν κάνεις κάτι με το μάτι όσο και να προσπαθείς να πείσεις κάποιον γνώστη τέτοιων πραγμάτων ότι είναι καλύτερος από της Χ εταιρείας δεν θα το πετύχεις... Αν του πείς ότι είναι κατασκευασμένος με βάση του πρότυπο "τάδε" θα το δει αλλιώς.
Ελπίζω να προβλημάτισα αρκετούς.