Αποστολέας Θέμα: SNATCH BLOCK  (Αναγνώστηκε 11822 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
SNATCH BLOCK
« στις: Οκτώβριος 10, 2007, 13:14 »
Snatch block

Καταφθάνει ο χειμώνας –που λένε ότι θα είναι και «καλός»- και όλοι λίγο πολύ ρίχνουν μια ματιά στον εξοπλισμό που θα τους βοηθήσει σε δύσκολες περιπτώσεις, όπως είναι ένα ξεκόλλημα από τη λάσπη. Έχουμε τον εργάτη, έχουμε τους ιμάντες, έχουμε τις καλές μας γαλότσες, τα γάντια μας, τα αδιάβροχά μας όλα μαζεμένα στο κουτί τους περιποιημένα και καθαρά… Σαν κάτι να λείπει όμως… Snatch block γιατί δεν έχουμε; Με την άνεση που μας διακρίνει 5 λεπτά ψάξιμο στο google βρίσκουμε αρκετά τέτοια snatch που θα μας κάνουν τη δουλειά μας αλλά τα μισά είναι σε κάτι τιμές απλησίαστες μικρά και πανέμορφα και τα άλλα μισά ογκώδη χοντροκομμένα και φθηνότερα… Μπαίνει το δίλημμα. Ποιο να πάρω τώρα? Να πάρω το φθηνό ή το ακριβό; Και αν χρειαστώ 2; Ας πάρω 2 φθηνά μωρέ και να χαλάσουν τα αντικαθιστώ…Μπορεί οι περισσότεροι να σταματήσουν εδώ τις ερωτήσεις, άλλοι θα κάνουν μερικές ακόμη. Γιατί τα άλλα είναι τόσο ακριβά; Γιατί τα ακριβά έχουν πιο καλές προδιαγραφές; Μου χρειάζονται τα ακριβά;

Δύσκολες απαντήσεις που δε φαίνονται και τόσο δύσκολες όταν καταλάβουμε τι κάνει ένα snatch και τι καταπονήσεις δέχεται.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, Τι είναι το snatch block; Σε τι χρησιμεύει?

Το snatch block είναι στην ουσία τροχαλία ειδικά σχεδιασμένη ώστε τα πλαϊνά τμήματά της να μπορούν να ανοίξουν για την εύκολη εισαγωγή του συρματόσκοινου του εργάτη χωρίς να χρειαστεί να αποσυνδέσουμε και να περάσουμε την άκρη του συρματόσκοινου μέσα από την τροχαλία. Η χρήση τους γίνεται για να μεγαλώσουμε τη δύναμη έλξης ή να αλλάξουμε ακόμη και την γωνία έλξης σε περίπτωση που το  όχημα που θα μας τραβήξει δεν μπορεί να είναι στην ευθεία του δικού μας οχήματος.

Το snatch block όμως είναι από τα πιο μη-κατανοητά και λάθος στη χρήση τους.

Δείτε τα παρακάτω σχήματα
> = όχημα
O = snatch block
# = Σημείο αγκίστρωσης
- |= συρματόσκοινο
   
1. >-----------O|
                       |
                       |
                       |
                       #
(Σχήμα 1)
Κανένα μηχανικό πλεονέκτημα πέραν ότι αλλάζει η γραμμή του τραβήγματος
   
2. >----------------O|
    >-----------------|
(Σχήμα 2)

 μηχανικό πλεονέκτημα = 2/1 . Στην ουσία διπλασιάζουμε τη δύναμη του εργάτη μας.

Το αξιοσημείωτο; Η δύναμη που ασκείται στο snatch block εξαρτάται από τη γωνία που σχηματίζουν τα 2 μέρη του συρματόσκοινου και έχει κορυφή το snatch. Ο παρακάτω πίνακας δίνει τη σχέση γωνίας και δύναμης.

Γωνία      Συντελεστής
0       2
10       1.99
20       1.97
30       1.93
40       1.870
50       1.81
60       1.73
70       1.64
80       1.53
90       1.41
100       1.29
110       1.15
120       1
130       0.84
135       0.76
140       0.68
150       0.52
160       0.35
170       0.17
180       0

Στο σχήμα 1 η γωνία είναι 90 μοίρες πράγμα που σημαίνει ότι τα 500kg δύναμης που βάζει ο εργάτης μας ασκούν 500*1.41=705 kg στο snatch και στο σημείο αγκίστρωσης.

Στο σχήμα 2 η γωνία είναι 0 μοίρες. Αν το μέρος που είναι αγκιστρωμένος ο εργάτης μας δεν βρίσκεται πάνω στο αυτοκίνητό μας τότε η δύναμη που ασκείται στο block και στο σημείο πρόσδεσης είναι 2 φορές μεγαλύτερη από του εργάτη. Σε περίπτωση τώρα που το συρματόσκοινο είναι αγκιστρωμένο στο ίδιο όχημα με τον εργάτη τότε  η δύναμη που ασκείται πάνω του είναι η μισή (μιας και έχουμε 2 γραμμές συρματόσκοινο για να υποστηρίξουν το φορτίο) αλλά η δύναμη που  ασκείτε στο snatch είναι όση και η δύναμη που βάζει εκείνη τη στιγμή ο εργάτης.

 Από όλα τα παραπάνω καταλαβαίνουμε γιατί ένα snatch block πρέπει να είναι υψηλών προδιαγραφών και φυσικά καλοδιατηρημένο. Στις περισσότερες περιπτώσεις ρυμούλκησης χρησιμοποιείται το κόλπο του ΅double-liningΆ (σχήμα 2) για να μειωθεί η δύναμη τάνυσης στο συρματόσκοινο και να μειωθεί και το στρες στο μοτέρ του εργάτη (εις βάρος της ταχύτητας φυσικά) ίσως όμως είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να κάνουμε όσο αφορά την ασφάλεια αν το snatch δεν είναι ικανό να αντέξει τέτοιες δυνάμεις. Υποτίθεται ότι το snatch θα διπλασιάσει τη δύναμη του εργάτη αλλά ο χειριστής δεν θα ξέρει ποτέ αν ο διπλασιασμός της δύναμης αυτής έχει ξεπεράσει ήδη της προδιαγραφές του snatch μέχρι να σπάσει και να προκαλέσει κάποιο ατύχημα, δυστύχημα τις περισσότερες φορές. Αυτό ειδικά ισχύει περισσότερο για τους πολύ δυνατούς εργάτες.

Ακόμη πιο επικίνδυνη η κατάσταση με τους υδραυλικού εργάτες μιας και ποτέ δεν καταλαβαίνεις πόση δύναμη βάζουν μέχρι να σπάσει κάτι. Στους ηλεκτρικούς εργάτες υπάρχουν περισσότεροι μηχανισμοί ασφαλείας που ενεργοποιούνται όταν φτάσουν στην μέγιστη δύναμη τους. Ο υδραυλικός εργάτης απλά χαμηλώνει ταχύτητα όταν χρειαστεί περισσότερη δύναμη και δε σταματά ποτέ παρά μόνο ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν τη στιγμή που κάτι θα σπάσει.

Προσοχή λοιπόν στην επιλογή του snatch block. Προσοχή στις προδιαγραφές του. Αξίζει να δώσουμε κάτι παραπάνω σε κόστος και να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο και στη θέση του…


Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 14, 2007, 11:28 »


Εχουν γίνει και Hand made κατασκευές, που άν προσέξει κάποιος τις προδιαγραφές κατασκευής, μπορεί να φτιάξει ένα αρκετά καλό ράουλο σε σχέση με τα επώνυμα του εμπορίου..
Το συγκεκριμένο της εικόνας είναι του billia το οποίο αν και είναι
Παράθεση
handmade snatch block το οποιο εχει τα 2/3 σε μεγεθος απο ενα του εμποριου
κάνει την δουλειά του...
Για παραπάνω ζόρια, θα μπορούσε να χρησημοποιήσει και τα υπόλοιπα 2/3 ...

Πολύ καλός ο πίνακας με την συνιστώσα δύναμη Γιάννη, τελικά τα πάντα είναι ...μαθηματικά ::)
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 09:35 »


 
Παράθεση
handmade snatch block το οποιο εχει τα 2/3 σε μεγεθος απο ενα του εμποριου



Δεν μπορείς να μειώσεις το μέγεθος τις τροχαλίας (διάμετρος) αν δεν μειώσεις και το πάχος του συρματόσκοινου... γιατί αλλιώς θα χαλάσεις το συρματόσκοινο. Υπάρχει και εδώ μια μαθηματική σχέση η οποία προβλέπει αυτή την αναλογία. Ακόμη και η ΑRB αναφέρει στις προδιαγραφές το μέγεθος του συρματόσκοινου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την τροχαλία.


    
breaking strength:      14.5 tonne (30,000 lbs)     
side plate material:    5mm cold rolled steel (3/16")    
pulley material:    fully machined solid billet    
pulley diameter:    130mm (5")    
cable size:    6mm - 12mm (1/4" - 1/2")

Αυτά για την ώρα
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 15, 2007, 12:49 »

breaking strength:      14.5 tonne (30,000 lbs)     

 :o :o :o

Τι είπες τώρα...πάρε ένα ARB και καθάρισες j12
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 16:34 »
Μιας και το έφερε η κουβέντα ένας φίλος έχει φτιάξει τα παρακάτω...
Νομίζω ότι πρέπει να είναι αρκετά ανθεκτικά για το Jimny....

Υλικό: ΙΝΟΧ Πάχους 4 (mm) χιλιοστών
Ράουλο: Φ100 Με αυλάκι υποδοχής συρματόσχοινου μέχρι και 12mm.



Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος geo

  • Jimny
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Άντρας
  • crazy waters BARBARIANS
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 20:42 »
mi kanete patentes me afta.tha thrinisoume thimata... xtypa ksilo bhe
style is everything

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 18, 2007, 22:40 »
mi kanete patentes me afta.tha thrinisoume thimata... xtypa ksilo bhe

 ;) roc2 Σωστος ο Γιωργης...!!!  Ακριβως ετσι ειναι...
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 19, 2007, 09:18 »
Μιας και το έφερε η κουβέντα ένας φίλος έχει φτιάξει τα παρακάτω...
Νομίζω ότι πρέπει να είναι αρκετά ανθεκτικά για το Jimny....

Υλικό: ΙΝΟΧ Πάχους 4 (mm) χιλιοστών
Ράουλο: Φ100 Με αυλάκι υποδοχής συρματόσχοινου μέχρι και 12mm.


Ένας εμπειρικός κανόνας που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές είναι διάμετρος τροχαλίας=6 φορές την περίμετρο του συρματόσκοινου.
Αν για Φ100 δηλαδή διάμετρος τροχαλίας=10cm τότε το ιδανικό πάχος συρματόσκοινου είναι 100=6*(2πρ) που δίνει πάχος συρματόσκοινου 5.2mm περίπου
Ενδεικτικά ο WARN M8000 έρχεται με 8mm πάχος συρματόσκοινου. ¶ρα μάλλον δεν κάνει το Φ100. Και αυτό γιατί μεγαλύτερο πάχος σύρματος από το "ιδανικό" θα δαγκώσει την τροχαλία με αποτέλεσμα να μην περιστρέφεται και το συρματόσκοινο απλά να τρίβεται και να μειώνεται δραματικά ο χρόνος ζωής του και η απόδοση του...
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 19, 2007, 15:42 »
Τα περι πατεντολογίας γενικώς διαχωρήστηκαν.
Αν θέλετε να πέιτε κάτι για τα ραουλα(επώνυμα ή ιδιοκατασκευές)....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος JiNi

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Άντρας
  • Asterix - Ελάτη Κεντρικού Ζαγορίου
    • livefreetime.blogspot.gr
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 19, 2007, 18:38 »

 
breaking strength:      14.5 tonne (30,000 lbs)     
side plate material:    5mm cold rolled steel (3/16")    
pulley material:    fully machined solid billet    
pulley diameter:    130mm (5")    
cable size:    6mm - 12mm (1/4" - 1/2")



Ένας εμπειρικός κανόνας που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές είναι διάμετρος τροχαλίας=6 φορές την περίμετρο του συρματόσκοινου.
Αν για Φ100 δηλαδή διάμετρος τροχαλίας=10cm τότε το ιδανικό πάχος συρματόσκοινου είναι 100=6*(2πρ) που δίνει πάχος συρματόσκοινου 5.2mm περίπου
Ενδεικτικά ο WARN M8000 έρχεται με 8mm πάχος συρματόσκοινου. ¶ρα μάλλον δεν κάνει το Φ100. Και αυτό γιατί μεγαλύτερο πάχος σύρματος από το "ιδανικό" θα δαγκώσει την τροχαλία με αποτέλεσμα να μην περιστρέφεται και το συρματόσκοινο απλά να τρίβεται και να μειώνεται δραματικά ο χρόνος ζωής του και η απόδοση του...


Sorry, αλλά τότε...
Αν για Φ100 το ιδανικό πάχος συρματόσκοινου είναι 5.2mm, τότε για Φ130 το ιδανικό πάχος δεν είναι (130=6*2*3,14*ρ <=> ρ = 130/6/2/3,14  <=> ρ = 3,45mm και άρα διάμετρο 6,9mm???  Η ΑRB γιατί δεν ακολουθεί τον κανόνα και δίνει ως 12mm????????????????????  Ειδικά όταν για συρματόσχοινο 12mm η ιδανική διάμετρος της τροχαλίας είναι Φ226 (με βάση τους ίδιους υπολογισμούς).
livefreetime.blogspot.gr
- Όταν πάμε στο βουνό δεν παίρνουμε τίποτα μαζί παρά μόνο φωτογραφίες και δεν αφήνουμε τίποτα παρά μόνο τις πατημασιές μας.
-Ο άτολμος φοβάται πριν από την εμφάνιση του κινδύνου,ο δειλός κατά τη διάρκειά του και ο θαρραλέος μετά

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 20, 2007, 13:35 »
... και εκτος απο αυτο, ποσο πιο φτηνα θα στοιχισει το να κατσει καποιος να κανει "επικινδυνες" πατεντες απο το να αγορασει ενα κανονικο, καλο (με προδιαγραφες εννοω) snatch block?   Σιγουρα τσαμπα δεν θα ειναι ουτε το αυτοσχεδιο...

Εχουμε δει κατα καιρους, διαφορες τετοιες πατεντες, να γινονται τραγικες εως μοιραιες για καποιους... και εχουμε πολλαααααααα τετοια παραδειγματα διαφορων... "αυτοχριζομενων μαστορων" & καλοθελητων!!!  0_21

Eξαλλου, το εχουμε ξαναπει: Mε πορδες αυγα δε βαφονται !!!
  ;) lol
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 20, 2007, 13:59 »
Νίκο το ίδιο σου ποστ υπάρχει και στο παρακάτω Link

www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,2227.0.html

Αν και δεν αφορά το τεχνικό μέρος, ειδικά το δεύτερο μέρος, αν θες να συζητηθεί το
Παράθεση
... και εκτος απο αυτο, ποσο πιο φτηνα θα στοιχισει το να κατσει καποιος να κανει "επικινδυνες" πατεντες απο το να αγορασει ενα κανονικο, καλο (με προδιαγραφες εννοω) snatch block?   Σιγουρα τσαμπα δεν θα ειναι ουτε το αυτοσχεδιο...


πες μας τα κριτήρια που κρίνεται μια πατέντα ως επικύνδινη ή μη και συγκεκριμένα τα ιδιοκατακσευασμένα ράουλα, και απο ποιόν?

Επίσης ο JiNi παρατήρησε κάποια κατασκευαστική ασάφεια , που βάση με τον πολύ σωστό τύπο που παρέθεσε ο admin η ARB ειναι φάουλ αν δίνει Φ130 τροχαλία για μέχρι και 12άρι συρματόσχοινο.
Αρα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, τι βλέπουμε?
Καποιο σχόλιο επ αυτού θα ήταν ιδιετέρως χρησημο απο όποιον γνωρίζει απο κατακσευές και μέταλα...(SAV??)

Ενδιαφέρον παρουσίασε για μένα και κάποια κομμάτια απο το ποστ του Majestix....
Εγώ έχω snatch block πατέντα.....αρκετά πιο οικονομικό απο τα επώνυμα...
Το έχω δοκιμάσει σε τραβήγματα με πεσμένα δέντρα.. αλλά είμαι και σίγουρος για την κατασκευή του...

Αν καταφέρει κανείς να το σπάσει.... του χαρίζω τον εργάτη μου...  :)
Οπως και για να σπάσει το συγκεκριμένο snatch block  θα πρέπει να κόψω πολλά συρματόσκοινα ή να κάψω τον εργάτη...

Βασικό στοιχειό να έχει δουλευτή σωστά και να εχει υπολογιστή...

Παράθεση
Eξαλλου, το εχουμε ξαναπει: Mε πορδες αυγα δε βαφονται !!! 

Ενδιαφέρουσα άποψη, αν και μου μυρησε ιδιέτερα lol


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 20, 2007, 14:07 από IronΜan »
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 21, 2007, 22:37 »
Πολυ σωστα... ;)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος admin

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
    • Jimnyclub.com
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 10:29 »

Sorry, αλλά τότε...
Αν για Φ100 το ιδανικό πάχος συρματόσκοινου είναι 5.2mm, τότε για Φ130 το ιδανικό πάχος δεν είναι (130=6*2*3,14*ρ <=> ρ = 130/6/2/3,14  <=> ρ = 3,45mm και άρα διάμετρο 6,9mm???  Η ΑRB γιατί δεν ακολουθεί τον κανόνα και δίνει ως 12mm????????????????????  Ειδικά όταν για συρματόσχοινο 12mm η ιδανική διάμετρος της τροχαλίας είναι Φ226 (με βάση τους ίδιους υπολογισμούς).

Το γιατί ο συγκεκριμένος τύπος δεν εφαρμόζει πλήρως (γιατί μερικώς είναι μέσα στα όρια) στην κατασκευή της ARB είναι κάτι που δεν μπορώ να το απαντήσω.
Εξάλλου μη ξεχνάμε ότι ο τύπος δίνει τις διαστάσεις έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη κύλιση και εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής για το συρματόσκοινο. Είναι εμπειρικός... (που συνήθως υπερβάλουν για λόγους ασφαλείας). Κανείς δεν είπε ότι δεν μπορείς να βάλεις συρματόσκοινο άλλων διαστάσεων. Θα δουλέψει.. Ισως με λίγο ζόρι παραπάνω, ίσως με αυξημένες φθορές... αλλά θα δουλέψει...
Σε κάθε περίπτωση αυτό το ποστ δεν έγινε για να συγκρίνουμε ποιo snatch, ποιας εταιρίας είναι καλύτερο, για αυτό και στο αρχικό δεν έγινε αναφορά σε καμία εταιρία...

Έγινε για να μάθουν κάποιοι που δεν γνωρίζουν (ή ακόμη και να πονηρευτούν) έτσι ώστε να αποφύγουν λανθασμένες αγορές. Να μην εμπιστεύονται λύσεις που βλέπουν να εφαρμόζονται από το γείτονά τους....(αν το κάνουν το κάνουν μόνο με δική τους ευθύνη και δεν κατηγορούν κανέναν όταν πάει κάτι στραβά)   
Κάποιος ζητάει να μάθει τα κριτήρια της επικίνδυνης πατέντας... Μεγάλη κουβέντα η οποία δεν είναι στο συγκεκριμένο ποστ...
Υπάρχουν πατέντες ακίνδυνες και επικίνδυνες.

Όμως το snatch block δεν είναι "πατέντα". Χρησιμοποιείται ευρύτατα στους ανελκυστήρες και η κατασκευή του γίνεται με βάση κάποια πρότυπα που ορίζουν τα πάντα... από πάχος μετάλλου, είδος μετάλλου, Φ τροχαλίας, Φ πίρου κλπ. Αν κάνεις κάτι με το μάτι όσο και να προσπαθείς να πείσεις κάποιον γνώστη τέτοιων πραγμάτων ότι είναι καλύτερος από της Χ εταιρείας δεν θα το πετύχεις... Αν του πείς ότι είναι κατασκευασμένος με βάση του πρότυπο "τάδε" θα το δει αλλιώς.

Ελπίζω να προβλημάτισα αρκετούς.
Jimnyclub.com

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: SNATCH BLOCK
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 22, 2007, 10:54 »
Κάποιος ζητάει να μάθει τα κριτήρια της επικίνδυνης πατέντας... Μεγάλη κουβέντα η οποία δεν είναι στο συγκεκριμένο ποστ...
Ελπίζω να προβλημάτισα αρκετούς.

Εμένα πάντως σίγουρα με προβλημάτισες.... 87
Γιάννης Δημητρέλης