Υστερα απο πολυ ψαξιμο κατεληξα στους συγκεκριμενους λογο του οτι ειναι ποιο ογγωδεις απο αλους της ιδιας κατηγοριας με αποτελεσμα μεγαλυτερο και ποιο πλουσιο φως λογο του καθρεφτη (καρφια ) στρογγυλοι .Αυτο το διαπιστωσα και υστερα απο μετρηση της φωτεινοτητας με το μηχανημα που ρυθμιζουν τα φωτα σε μια κλιμακα απο το 1-10 σε ενα νορμαλ αυτοκινητο κειμενεται απο 1.5 - 2 στους συγκεκριμενους εφτασε στο 9.5 μεσα στα κοκινα της κλιμακας !!!!
Επομενο σταδιο ηταν να προσαρμοσω πορειας μεσα στους προβολεις
Κατεφυγα σε ντουη το μεταλικο για πορειας που χρησιμοποιουν πολλα αυτοκινητα ,λογο της θερμοκρασιας που αναπτησουν οι προβολεις καθως επισης και οτι ειναι τα μονα που περνουν 10w λαμπακι τα νορμαλ πορειας ειναι 5 w
To επομενο σταδιο ητν η τοποθετηση .Δεν κατεφυγα σε μπαρα οροφης για τους εξεις λογους ¨
1 Εχει αεροδυναμικους θορυβους μετα τα 80 χλμ
2 κοβει το αυτοκινητο λογο των παραπανω
3 Η θεσμη λογο του οτι ειναι απο ψηλα των προβολεων σε στραβωνει σε αντιθεση με το να τους εχεις στο υψος των φωτων
Η τοποθετηση εγινε τελικα επανω στο καπο στην πρωτη και τελευταια γρυλια του διπλα στα φωτα και οχι στον προφυλαχτηρα λογο καλυτερης στηρηξης
και χωρις να ανοιξω τρυπες πουθενα!!!