Γιάννη είχα κι εγω το ίδιο πρόβλημα με το πίσω μέρος αλλα αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι μετα που έβαλα τους αποστάτες για λίγο καιρό δεν είχα αλλάξει τα αμορτισερ (τα ΟΜΕ +4) και έφταναν στο τέρμα τους. Σε οποιαδήποτε ανωμαλία θα ξηλωνόταν το αυτοκίνητο. Όταν άλλαξα τα αμορτισερ κι εβαλα το καταλληλο μήκος το πρόβλημα διορθώθηκε. Τώρα για το τιμόνι έχω 8 φίλους οι οποίοι έχουν τζίμνυ βελτιωμένα και μή και όλοι τους έχουν πρόβλημα με το τιμόνι. Η θα τρέμει η θα γίνεται άστατο. Εγώ έλυσα το πρόβλημα μου με αμορτισερ τιμονιού. Το ίδιο θα κάνουν και οι υπόλοιποι
Το ίδιο συστήνω και σε σένα αφου πρώτα κανεις ένα μέτρημα του τιμονιού και να κάνεις κι ένα έλεγχο στην πίεση των ελαστικών γιατί συνήθως οι τεχνικοί βάζουν πολύ περισσότερο αέρα στα ελαστικα απο ότι χρειάζεται το τζίμνυ. (τουλάχιστον αυτό πρόσεξα εγω)
Μιχάλη έχω τα μπράτσα του ξάνθου για την κάστερ. Σήμερα μου φάνηκε στραβή μια βάση του τράνσφερ. Πιθανον το τράνταγμα του μπροστινού άξονα να προκαλεί κραδασμούς στο βοηθητικό και αυτοί να μεταφέρονται στο αμάξωμα......
Θα διορθώσω την βάση και θα σας πώ αν λύθηκε το πρόβλημα