Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο  (Αναγνώστηκε 4308 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος termitis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 20:28 »
Γεια σας

Το τζιμνυ μου πήρε ύψος και βρίσκεται περίπου +8εκ (4 απο old man και 4 προσθήκες στα ελατήρια). το πρόβλημα παρουσιάστηκε όταν τελείωσα τις εργασίες μου, αλλαγή αμορτισέρ και προσθήκες. το πρόβλημα έχει ως εξής: Όταν κάνω απότομη εκκίνηση ή βρισκόμουν σε γρήγορη κίνηση με το τιμόνι ελαφρως δεξιά ακουγόταν ένας έντονος τριγμός κάτω απο το αυτοκίνητο σαν να είχαν τριβή τα ελαστικα με τα πλαστικά του αυτοκινήτου. Είχα λαθος όμως. Μετά απο 1 εβδομάδα έρευνας και σπάσιμο νεύρων πρόσεξα ότι κάτω απο τον μπροστινό άξονα που φέυγει απο το βοηθητικο και καταλήγει στο εμπρός διαφορικό υπάρχει μια κυρτωμένη λαμαρίνα η οποία μάλλον προστατευει τον άξονα. Λοιπον πρόσεξα ότι υπήρχε πολυ μικρή διαφορά μεταξύ αυτού του μέταλλου και του άξονα. σκέφτηκα να αφαιρέσω αυτόν το άξονα να δω τι θα γίνει. Το τριξιμο ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. όταν απο μετα μισή μέρα χρήσης του αυτοκινήτου ξαναέβαλα τον μπροστινό άξονα οι τριγμοί ξαναεμφανιστήκαν.

Καμια εισήγηση?

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 26, 2007, 21:11 »
Βγάλε τη λαμαρίνα.... 

χαχαχαχα

Δε ξέρω... πλάκα κάνω.... εγώ Samurai έχω

Δες αν η λαμαρίνα αυτή έχει στραβώσει. Σύγκρινέ τη στην ανάγκη με ένα άλλο Jimny. Δεν έχω καταλάβει που ακριβώς είναι αυτή η λαμαρίνα, και γιατί να είναι κάτω από τον άξονα. Μήπως το πήρες δεύτερο χέρι, και η λαμαρίνα αυτή είναι καμιά ποδιά που την έβαλε ο προηγούμενος? Μήπως έχει στραβώσει από κανένα βράχο?

Δεν είμαι ο ειδικός. Ασε να ακούσεις αύριο πρωί και καμιά άλλη γνώμη από κατόχους Jimny.



Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 12:28 »
Γεια σας

Το τζιμνυ μου πήρε ύψος και βρίσκεται περίπου +8εκ (4 απο old man και 4 προσθήκες στα ελατήρια). το πρόβλημα παρουσιάστηκε όταν τελείωσα τις εργασίες μου, αλλαγή αμορτισέρ και προσθήκες. το πρόβλημα έχει ως εξής: Όταν κάνω απότομη εκκίνηση ή βρισκόμουν σε γρήγορη κίνηση με το τιμόνι ελαφρως δεξιά ακουγόταν ένας έντονος τριγμός κάτω απο το αυτοκίνητο σαν να είχαν τριβή τα ελαστικα με τα πλαστικά του αυτοκινήτου. Είχα λαθος όμως. Μετά απο 1 εβδομάδα έρευνας και σπάσιμο νεύρων πρόσεξα ότι κάτω απο τον μπροστινό άξονα που φέυγει απο το βοηθητικο και καταλήγει στο εμπρός διαφορικό υπάρχει μια κυρτωμένη λαμαρίνα η οποία μάλλον προστατευει τον άξονα. Λοιπον πρόσεξα ότι υπήρχε πολυ μικρή διαφορά μεταξύ αυτού του μέταλλου και του άξονα. σκέφτηκα να αφαιρέσω αυτόν το άξονα να δω τι θα γίνει. Το τριξιμο ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. όταν απο μετα μισή μέρα χρήσης του αυτοκινήτου ξαναέβαλα τον μπροστινό άξονα οι τριγμοί ξαναεμφανιστήκαν.

Καμια εισήγηση?

Ευχαριστώ


Στο δικό μου Αντρέα δεν υπάρχει λαμαρίνα. Μόνο ο σωλήνας του σασί που κάνει μια κούρμπα για να διέρχεται απο πάνω ο άξονας μετάδοσης απο το Transfer στο εμπρός διαφορικό. Εχεις καμία φωτό? Πρώτη φορά μαθαίνω κάτι τέτοιο...
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος termitis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 14:57 »
Μιχάλη αυτό ειναι που λες. Δεν ήξερα πως αλλιώς να το περιγράψω ;D Αυτή η σωλήνα απο το σασι

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 15:38 »
termitis μια άσχετη ερώτηση θέλω να σου κάνω. Επειδή έκανα και εγώ το ίδιο στο δικό μου αλλα μου έχω άλλα ψιλοπροβλήματα! Κατ αρχήν το πίσω μέρος σε κάθε ανωμαλία του δρόμου κοπανάει πάρα πολύ  bheκαι δεύτερον οτι μετά τα 80 το τιμόνι είναι πούπουλο και πολύ τρομακτικό! σου έχει παρουσιασει κατι παρόμοιο? ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 16:36 »
Μιχάλη αυτό ειναι που λες. Δεν ήξερα πως αλλιώς να το περιγράψω ;D Αυτή η σωλήνα απο το σασι

Εδώ έχουμε ένα κλασσικό πρόβλημα στο εμπρός μέρος του Jimny όταν το ψηλώσεις(απο ανάρτηση όχι body lift) πάνω απο 5cm. Ο εμπρός άξονας μετάδοσης (Trasfer - εμπρός διαφορικό) είναι πλέον "κοντός". Αλλάζει η γωνία Transfer - εμπρός άξονα με αποτέλεσμα να έρχεται πολύ κοντά στον σωλήνα του σασί. Κάποιες φορές μπορεί να βρίσκει στον σωλήνα. Στο δικό μου με +11cm δεν έβρισκε...μήπως έκανες ταρζανιά και το ψήλωσες περισσότερο απ'οσο νομίζεις?
Ο μοναδικός τρόπος να λυθεί το πρόβλημα είναι: 1. Να διορθώσεις το Caster με κατάλληλο ΚΙΤ για τα εμπρός μπράτσα & 2. Να βάλεις μετά και αποστάτη 15mm στο σημείο που βιδώνει ο άξονας απο το μέρος του Transfer ώστε να σπρώξει τον άξονα πιο μπροστά και να μην βρίσκει στην κούρμπα.
Είναι όπως αυτό που βλέπεις στην φωτό αλλά εσύ θα το βάλεις απο την άλλη μεριά στο Transfer.
http://www.jimnyclub.com/gallery/main.php?g2_itemId=12860
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος termitis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 27, 2007, 20:17 »
Γιάννη είχα κι εγω το ίδιο πρόβλημα με το πίσω μέρος αλλα αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι μετα που έβαλα τους αποστάτες για λίγο καιρό δεν είχα αλλάξει τα αμορτισερ (τα ΟΜΕ +4) και έφταναν στο τέρμα τους. Σε οποιαδήποτε ανωμαλία θα ξηλωνόταν το αυτοκίνητο. Όταν άλλαξα τα αμορτισερ κι εβαλα το καταλληλο μήκος το πρόβλημα διορθώθηκε. Τώρα για το τιμόνι έχω 8 φίλους οι οποίοι έχουν τζίμνυ βελτιωμένα και μή και όλοι τους έχουν πρόβλημα με το τιμόνι. Η θα τρέμει η θα γίνεται άστατο. Εγώ έλυσα το πρόβλημα μου με αμορτισερ τιμονιού. Το ίδιο θα κάνουν και οι υπόλοιποι :) Το ίδιο συστήνω και σε σένα αφου πρώτα κανεις ένα μέτρημα του τιμονιού και να κάνεις κι ένα έλεγχο στην πίεση των ελαστικών γιατί συνήθως οι τεχνικοί βάζουν πολύ περισσότερο αέρα στα ελαστικα απο ότι χρειάζεται το τζίμνυ. (τουλάχιστον αυτό πρόσεξα εγω)

Μιχάλη έχω τα μπράτσα του ξάνθου για την κάστερ. Σήμερα μου φάνηκε στραβή μια βάση του τράνσφερ. Πιθανον το τράνταγμα του μπροστινού άξονα να προκαλεί κραδασμούς στο βοηθητικό και αυτοί να μεταφέρονται στο αμάξωμα...... ???

Θα διορθώσω την βάση και θα σας πώ αν λύθηκε το πρόβλημα

Αποσυνδεδεμένος termitis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 42
Απ: Πρόβλημα με έντονο θόρυβο
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 05, 2007, 14:09 »
Γεια σας απο Κύπρο.

Το πρόβλημα λύθηκε μετα απο αρκετη σπαζοκεφαλιά 0_21
Οι υποψίες μου βγήκαν σωστές. Το πρόβλημα προερχόταν απο την στραβή βάση του βοηθητικού με αποτέλεσμα το βοηθητικό να βρίσκεται πιο κοντα στο αμάξωμα και όλοι οι τράνταγμοί απο τον μπροστινό άξονα να μεταφέρονταν στο βοηθητικό και αυτό λόγω των σινεμπλοκ κουνιότανε κι ερχόταν σε επαφή με το αμάξωμα.