Καλημέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα.
Έχω και εγώ ένα κολλητό από το 2002 (cabrio) και η σχέση μας περνάει μια κρίση. Ξέρετε πως είναι αυτά, όταν αρχίζουν να σε ενοχλούν απλά καθημερινά πράγματα. Επειδή λοιπόν, οι όποιοι καινούριοι κολλητοί σε κοιτούν κυρίως στην τσέπη, σκέφτομαι απλά να κάνω κάποια πράγματα για να ξαναφουντώσει η φλόγα ανάμεσα μας. Με το Jimnaki λοιπόν αυτό, έχουμε κάνει γύρω στα 100.000 Km (μέχρι Αγγλία έχουμε φτάσει) κυρίως σε άσφαλτο. Λόγω χρόνου κυρίως, οι εξορμήσεις σε χώμα έχουν περιοριστεί. Επομένως, θεωρώ τον εαυτό μου νέο στο άθλημα. Το μόνο που έχει αλλαχτεί στο αυτοκίνητο είναι τα λάστιχα, και έχουν μπει τα BFGoodrich AllTerain σε διάσταση 215/75/15. Εδώ αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Οι τροχοί βρίσκουν όταν είναι κάποια μεγάλη λακκούβα ή σαμαράκι ακόμα και όταν ΔΕΝ είναι στριμένοι.
Έχω αρκετές ερωτήσεις, οι οποίες αν και έχουν συζητηθεί στα forums, δεν έχω καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα.
Εσωτερικό:
Έχοντας ξεπεράσει τους θορύβους στο εσωτερικό με μουσική, δεν μπορώ να παραβλέπω ένα καινούριο τρίξιμο από το εργοστασιακό hard top. Αν κάποιος έχει κάποια παρόμοια εμπειρία και έχει κάποια συμβουλή, ευχαρίστως να την εφαρμόσω.
Εξωτερικό – Τρέμουλο τιμονιού:
Έχω καταλάβει πως αν δεν τρέμει δεν είναι Jimny, αλλά διάβασα σε κάποιο post ότι μπορεί να οφείλεται σε μπιλιοφόρους. Η ερώτηση μου είναι η εξής: κάθε πότε πρέπει να αλλάζονται αυτοί; Διότι αν και όλα μου τα service έχουν γίνει στην αντιπροσωπεία, δεν θυμάμαι να έχουν αλλαχτεί ποτέ.
Εξωτερικό – Ανάρτηση:
Σκέφτομαι να βάλω το kit της Old Man Emu +4cm. Ποια η γνώμη σας γι’αυτό; Φαντάζομαι ότι το πρόβλημα με τους τροχούς που βρίσκουν θα λυθεί. Σωστά; Προτείνετε κάτι αντίστοιχο αντί της Old Man Emu; Αν ναι, σε τι κόστος;
Εξωτερικό – Αποστάτες:
Έτσι νομίζω ότι λέγονται ότι αυτά που μπαίνουν σαν προσθήκες στις ρόδες. Έχω δει ότι τα kit που υπάρχουν είναι 3-4 πόντους. Το πρόβλημα με τους τροχούς που βρίσκουν θα ξαναεμφανιστεί; Δηλ. η διαδρομή που θα κερδίσω με την ανάρτηση θα είναι αρκετή ώστε ο τροχός να κάνει την πλάγια κίνηση ώστε να μπει ολόκληρος μέσα στον θόλο; Οι αποστάτες επηρεάζουν όντως τους μπιλιοφόρους, και αν ναι σε τι βαθμό, όσον αφορά την αντικατάσταση τους;
Εξωτερικό – Κινητήρας:
Θα ήθελα να κάνω κάτι για να ζωηρέψει λίγο το moterακι. Για αρχή σκεφτόμουν για φίλτρο. Έχω βρει το
http://www.turbonator.com/ και είναι και κάποιο παρόμοιο το οποίο έχει συζητηθεί στο forum αλλά χωρίς να έχει φίλτρο ενσωματομένο. Τι λέτε γι’αυτό; Μήπως είναι προτιμότερη η λύση ενός φίλτρου Κ&Ν;
Εξωτερικό – Εξάτμιση:
Γνωρίζω πως υπάρχουν 3 λύσεις:
1. Πιο ελεύθερη από τον καταλύτη και πίσω
2. Χταπόδι, ελεύθερος καταλύτης και τελικό
3. Χταπόδι, μαμά καταλύτης και τελικό
Δεν ξέρω κατά πόσο το 3 προσφέρει κάτι παραπάνω από την 1. Τα φώτα σας παρακαλώ.
Εξωτερικό – Κινητήρας:
Έχω ακούσει επίσης ότι κάτι κάνουν και με τα σωληνάκια βενζίνης, αντικατάσταση με κάποια υψηλής πίεσης. Μπορείτε να μου δώσετε κάποιες περισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτό. Τι είναι ακριβώς, τι αλλάζει και ένα ενδεικτικό κόστος.
Συνολικά αυτές οι αλλαγές στον κινητήρα, θα δώσουν κάτι παραπάνω ή απλά θόρυβο και χαρά στον βενζινοπώλη;
Θέλω να επισημάνω ότι τους μηχανικούς τους βλέπω σαν τους γιατρούς, που πρακτικά σημαίνει ότι θέλω η σχέση μου μαζί τους να είναι η άκρων απαραίτητη. Επίσης, τα ενδεικτικά κόστη θα μου είναι πολύ πολύ βοηθητικά. Εκτιμώ οποιαδήποτε απάντηση και κυρίως από αυτούς που θεωρούν αυτές τις αλλαγές παιχνιδάκι!!! Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας εκ των προτέρων και συγνώμη αν σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου.