Αποστολέας Θέμα: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/  (Αναγνώστηκε 2118 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2007, 05:14 »
4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.
(ένα ακόμη πόνημα του Dr. τετρακινισιολογίας Blackchris)



Off-road.gr
to4x4.gr
jimnyclub.gr
jimnyclub.com
ΒRAT.gr
BRAT II (the return)
Braters.gr
Skartaekato.gr
Nivaclub.gr
Samuraiforum
gkc.gr (ΚΙΑ club)


Και καμιά 10αρια ακόμα υπο κατασκευή η που δεν τα επισκέπτονται ούτε αυτοί που τα δημιούργησαν.


To πράγμα τελικά κατάντησε γελοίο ,αλλά έτσι επιβεβαιώνεται η ψυχολογία του Έλληνα που πρέπει να έχει τον δικό του χώρο, εκεί όπου δεν θα τον αδικούν, εκεί όπου θα είναι μαζί με τα φιλαράκια του, εκεί όπου θα τον καταλαβαίνουν ,εκεί που θα υπάρχει το κλίμα της παρέας, της στοργής,  της ονείρωξης κτλ κτλ.
Είμαστε τελικά αθεράπευτοι μιας και καταφέραμε σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα να να κατακερματίσουμε τον μικρό χώρο του 4χ4 σε  τόσα πολλά Forum.
Δεν είναι λίγες η φορές πλέον που για να επισκεφτείς όλα αυτά τα forum χρειάζεται να σπαταλήσεις  αρκετές ώρες μέχρι να  πάρεις είδηση τι γίνεται στην κάθε γειτονία, τι τάσεις επικρατούν και τι θα φορεθεί αυτό το χειμώνα.
 Αυτό βέβαια για όσους είναι αθεράπευτοι φορουμάκιδες και θέλουν να γνωρίζουν από πρώτο χέρι τα τεκταινόμενα του χώρου (λέγε με κουτσομπόλη).
Αλλά τα ίδια τραβάει και ο πτωχός πλην τίμιος επαγγελματίας που κάνει  την ανάγκη φιλοτιμία περνώντας σβάρνα όλα τα φορουμ για διασφαλίσει ότι ο θανάσιμος εμπορικά εχθρός του δεν του την βγήκε με κόκκινο δίνοντας καλύτερες τιμές, η για να αντισταθμίσει την έλλειψη πραγματικού μαγαζιού μιας και είναι πολύ πιο ανώδυνο και επικερδές να αλιεύει πελάτες ανέξοδα και άκοπα από τα φορουμ (λέγε με πρόεδρο ψευτοσυλλόγου )
Από την άλλη πάλι το θετικό είναι ότι με τα πολλά αυτά φορουμ και την ομαδοποίηση αυτή δημιουργείται μια αποσυμφόρηση (μιας και είναι χαρακτηριστικό μας ότι μας αρέσει να μιλάμε τόσο πολύ αφού ο καθένας μας έχει τόσα πολλά να πει και πρέπει όλοι να τον ακούσουν) και μια εκτόνωση, διαφορετικά κάθε βδομάδα πλέον θα είχαμε όλο και περισσότερα θύματα, (ευτυχώς εικονικά μόνο, του πληκτρολογίου).


Off-road.gr


Ο πρώτος διδάξας και πατέρας όλων. Από εκεί ξεκίνησε το κακό που εξελίχτηκε σε μάστιγα. Εδώ πρωτοεμφανίστηκε η συντριπτική πλειοψηφία των γνωστών παλιόφατσων του χώρου που ξεκίνησε από την απλή αγάπη για το 4χ4 η οποία μετεξελίχτηκε σε αρρώστια Το πρώτο πραγματικά forum για 4χ4 και enduro που αργότερα ενσωμάτωσε και τα Quad (λέγε με γουρούνα), και το πρώτο και μοναδικό μέχρι σήμερα το οποίο είναι πρώτα portal και μετά Forum (αν δεν γνωρίζεται την διαφορά κάνουμε και ιδιαίτερα σε ανταγωνιστικές τιμές). Μέχρι και σήμερα διατηρεί την πρωτοκαθεδρία σε ειδικό βάρος στον χώρο,  αν και ατυχείς χειρισμοί του τελευταίου έτους του έχουν στερήσει την παλιά αίγλη του με αποτέλεσμα να τείνει να μετεξελιχτεί στην χαρά των SUVαδων των γλυστριδοφάγων (αν δεν έχεις 5000 ποστ δεν φτουράς στον χώρο)και των επαγγελματιών από τον χώρο της μοτοσικλέτας (παιδιά όχι άλλο αίμα !).


tο4χ4.gr

Γνωστός κύριος στους παλιούς του χώρου ο οποίος δεν παρεξηγείται με τίποτα δια ασήμαντην αφορμή τα πήρε στο κρανίο με τους διαχειριστές του off-road.gr και ξεσήκωσε ικανό αριθμό μελών ώστε να μετοικήσουν στο νεόκοπο  to4x4.gr του συμπαθούς μέχρι τότε ιδρυτή και αποκλειστικού διαχειριστή o οποίος αν δεν με απατά η μνήμη μου δέχτηκε πιέσεις για την δημιουργία του εν λόγω forum. To εγχείρημα υπήρξε επιτυχημένο με αποτέλεσμα το forum να γίνει η φωνή των αγώνων του 4χ4 ανα την επικράτεια με αναγγελίες για αγώνες, κανονισμούς, προβληματισμούς, φαγωμάρες ανάμεσα σε αγωνιζομένους και κυπελλοληγούριδες (κύπελλο ναναι και με όποιο τρόπο νάναι) αλλά και η φωνή των λεσχών τόσο της πάλαι ποτέ Εκάλης όσο και των υπολοίπων. Κάποια στιγμή ο μέχρι τότε συμπαθής ιδρυτής- διαχειριστής έγινε αντιπαθής μιας και αυτή είναι η μαύρη μοίρα του εκάστοτε διαχειριστή με αποτέλεσμα άλλοι να αναχωρήσουν για εκεί από όπου ήρθαν (off-road) και άλλοι να καβαλήσουν την μπριζόλα  (λέγε με BRAT). Πάρα την κρίση που πέρασε πριν λίγα χρόνια το εν λόγω forum έχει παγιωθεί στον χώρο με σταθερό προσανατολισμό στους αγώνες και τους κανονισμούς τους καθώς και τις βελτιώσεις καθαρόαιμων οχημάτων (αν και εκείνη η ενότητα στα terios μου έρχεται κάπως).


Jimnyclub.gr

Ευφυής νέος μέλος και αυτός του off road και λάτρης του συμπαθούς τετρακίνητου έριξε την ιδέα και το σπόρο της δημιουργίας ενός ειδικευμένου χώρου  αλλά και συλλόγου αποκλειστικά και μόνο για τα Jimny.
 Η ιδέα του αποδείχτηκε λαμπρή μιας και έτυχε μεγάλη αποδοχής από τους ιδιοκτήτες του εν λόγω οχήματος. Δημιουργήθηκε σύλλογος με ικανοποιητικό αριθμό μελών αλλά και επιτυχημένο φορουμ.
Δυστυχώς όμως ο ευφυής αν  και έτυχε της πλήρους αναγνώρισης και αποδοχής των μελών του συλλόγου και του φορουμ τελικά αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων και της εμπιστοσύνης των μελών αφού σύμφωνα με τα μέλη ίππευσε υπερμεγέθη κάλαμο και φόρεσε το καπέλο του Ναπολέοντα ώστε να κλωτσήσει την καρδάρα με το γάλα.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η συντριπτική πλειοψηφία των μελών να λακίσει και να παραμείνουν μερικές γραφικές φιγούρες (σύμφωνα πάντα με τις κακίες γλώσσες), ενώ το φορουμ να μείνει μόνο ένα φάντασμα του εαυτού του.


Jimnyclub.com


Χα!  Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Τα αποχωρήσαντα μέλη του .gr
έφτιαξαν το .com βγαίνοντας την με κόκκινο στους προηγούμενους δικτατορίσκους και καταδικάζοντάς τους στον μαρασμό και την αφάνεια.
Το εγχείρημα πέτυχε με αποτέλεσμα το forum να αποτελεί πηγή αναφοράς για τους λάτρεις των Jimny
Αν και ο αθάνατος ¨Έλληνας έδειξε και εδώ την φύση του με μερικές φαγωμάρες τελικά επήλθε αυτόίαση ( με κάποιες αποχωρήσεις) και το forum διατηρεί ένα σοβαρό προφίλ (ως και υποδειγματικό όσων αφορά την καθαρότητα των ενοτήτων).



ΒRAT.gr


Εδώ είμαστε ! Κλάψε με μάνα κλάψε με μια νύχτα με φεγγάρι. Θυμάστε κάποιους άλλους που αποχώρησαν και αυτοί από το to4x4.gr ? Αυτοί αρχικά βρήκαν στέγη και κατανόηση  σε forum (το οποίο υφίσταται μόνο σαν διεύθυνση εδώ και χρόνια) ιστορικού τολμώ να πω μέλους του χώρου αλλά αφού αποχώρησαν και από εκεί αποφάσισαν την δημιουργία των Ιππέων της Μπριζόλας αφού κάθε φορά που συναντιόνταν οι ταβέρνες βάραγαν διάλυση και τα ζαχαροπλαστεία αναστέναζαν φτάνοντας σε υπερβολές του τύπου “σπάσιμο του φράγματος του λογαριασμού των 1000 €” , καμία σχέση με το 4χ4 αλλά κάπου εκεί ανακάλυψαν την διαφορετικότητα τους και αποφάσισαν να γίνουν όλοι πρόεδροι μια ομολογουμένως παγκόσμια πρωτοτυπία.
Η ιδέα άρεσε και λατρεύτηκε από πλήθος ανένταχτων κατόχων 4χ4, με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη παρέα να εντυπωσιάζει με τις εμφανίσεις  την δυναμική της αλλά και το πλήθος των μελών της.
Ότι αρχίζει ωραία όμως τελειώνει με δάκρυ που λέει και ο Παλιατζίδης  μιας και η προεδρευόμενη αναρχία  που υπήρξε και ο πόλος έλξης της εν λόγω παρέας- forum, υπήρξε και η καταστροφή της αφού σε τόσο μεγάλες και ετερόκλητες ομάδες η έλλειψη κανόνων λειτουργίας και συμπεριφοράς έφεραν την κατάρρευση με το μοίρασμα σε δυο αντιμαχόμενα στρατόπεδα (τους παλιούς και τους νέους) ως που ο κύκλος έκλεισε κάπου στις αρχές του καλοκαιριού ………………………………….

για να ξανανοίξει μόλις προχθές (ναι είναι γεγονός) έχοντας σαν εγγυητές τα ιδρυτικά στελέχη του και πλέον με κανόνες και όρους λειτουργίας φτιάχνοντας το BRAT II (the return) μιας και τους κάθισε ιδιαίτερα βαρύ η καπήλευση τις ιδέας και του ονόματος από τους αποχωρήσαντες οι οποίοι  μην μου πείτε ότι δεν το φανταστήκατε έφτιαξαν τους ………………………………..


BRATers.gr


Όχι θα κάτσουν να σκάσουν. Αφού η ενότητα διερράγη οριστικά ακολουθήθηκε η πεπατημένη των γνήσιων Ελλήνων. Η σπουδή του εγχειρήματος όμως τους έριξε στην παγίδα της αντιγραφής και ουχί της πρωτοτυπίας με αποτέλεσμα να αντιγράψουν ως και την δομή – ενότητες του σπιτιού που εγκατέλειψαν δείχνοντας ίσως ότι πρωτίστως  αναζητούσαν περισσότερο την γλυκιά εκδίκηση παρά ένα χώρο ελεύθερης έκφρασης.  Λάβαρο παρέμεινε η προεδρευόμενη αναρχία η οποία αποτελεί σχεδόν πάντα ωρολογιακή βόμβα με τις πρώτες εκρήξεις - διαγραφές να έχουν ήδη σημειωθεί ! Παιδιά όσοι αποχωρήσετε να φτιάξατε το BRATERS.com, εγώ μαζί σας.


Skartaekato.gr


¶λλη μια παρέα που ζήλεψε την δόξα των forum και έφτιαξε δικό της. Βασικοί συντελεστές κάτι παλικάρια από την Πάτρα που αποφάσισαν να γίνουν ο πόλος έλξης για τους κάτω από το αυλάκι. :Αν το καταφέρνουν θα σας γελάσω (χα χα σας γέλασα) διότι ενώ είμαι μέλος ελάχιστες φορές τους έχω επισκεφτεί και δεν έχω εμπεριστατωμένη άποψη για το τι παίζει.
Επισκεφτείτε τους, δείτε και πέστε και σε εμάς μην τα περιμένετε και όλα από εμένα !


Nivaclub.gr


¶λλη μια ομάδα που ξεκίνησε από το off-road. Και αυτούς τους έχω επισκεφτεί ελάχιστες φορές αλλά από ότι κατάλαβα  τα Niva είναι τα καλύτερα τετρακίνητα και όποιος διαφωνεί θα πυροβολείται. Υπάρχει σφιχτός εναγκαλισμός με την μαμά αντιπροσωπία η οποία εκτός από την προνομιακή μεταχείριση στα μέλη τους club (τιμές ανταλλακτικών κτλ) τους παραχωρεί μέχρι και τον χώρο συγκέντρωσης.
Οπότε όποιος πει κακό λόγο για την μαμά αντιπροσωπία θα πυροβολείται επίσης.


Samuraiforum


Αποτελεί παρακλάδι του to4x4.gr και ουσιαστικά είναι forum μέσα στο forum, δημιουργήθηκε από την ανάγκη των κουτουλημένων με τα samurai να τα δείχνουν να τα χαϊδεύουν να τα σκεπάζουν για ύπνο κτλ.
Μικρά στο μάτι μεγάλα στο κρεβάτι δεν το σήκωνε το φιλότιμο τους να μην υπάρχει και για αυτά αντίστοιχο forum, όχι παίζουμε…………..



gkc.gr (ΚΙA club)


Όχι άλλο κάρβουνοοοοοοοοοοοοο. Έλεος δεν αντέχω άλλα forum – club σε λίγο το μόνο που δεν θα υπάρχει θα είναι το Πατήνι club και το γούτσου γούτσου Club έλεος ρε παίδες είπαμε της γριάς να χ…ει εκάθησε και ……………….




Αν παρόλα αυτά δεν πείστηκες ότι τα παραπάνω forum είναι αρκετά φτιάξε και εσύ ένα forum μπορείς αρκεί με κάποιον να “τα πάρεις” και έτσι θα ανοιχτεί πεδίο δόξης λαμπρό άσχετα αν στο τέλος καταλήξουμε στο “δείξε μου το δικό σου για να δυο δείξω το δικό” τουτεστιν αν δεν επισκεφτείς το forum μου δεν θα επισκεφτώ το δικό σου.


Dr. τετρακινισιολογίας Blackchris


Το παραπάνω πόνημα αντικατοπτρίζει τις απόψεις μου και μόνο δεν ενδιαφέρομαι να αποδείξω τίποτα και σε κανένα πιθανών σε κάποια σημεία να έχω κενά η η ιστορική εξέλιξη να μην είναι ακριβώς έτσι, αλλά κάντε κάτι και εσείς ρίξτε κανα κουτσομπολιό κάνα κάρφωμα μην τα περιμένετε όλα από εμένα. ha

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 24, 2007, 08:18 »
 lol lol lol cl    roc2 >oreos<

Καλα ρε Μαυροχρηστε... ΔΕ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!   ΑΞΙΟΣ!!!  ΜΠΡΑΒΟ ρε παλιοφατσα!!!

>sostos< >plaka/ >egrapses< <pineis< ha3 _supr> 10806> >yes05 >yes05 >yes05 >WooHoo >WooHoo >h09 >h09 >h09
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 24, 2007, 11:32 »
Γιώργο ξέχασες τα Land Rover 87 lol lol lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Blackchris

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 23
  • www.jimnyclub.com
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 10:12 »
lol lol lol cl    roc2 >oreos<

Καλα ρε Μαυροχρηστε... ΔΕ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!   ΑΞΙΟΣ!!!  ΜΠΡΑΒΟ ρε παλιοφατσα!!!

>sostos< >plaka/ >egrapses< <pineis< ha3 _supr> 10806> >yes05 >yes05 >yes05 >WooHoo >WooHoo >h09 >h09 >h09

Θενκ γιου αλλά ετσι όπως πάω το ξύλο το έχω σίγουρο  0_21 t4 lol lol

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 11:13 »
Οχι ρε φιλε... Μην αγχωνεσαι...  Εδω ειμαστε (οχι για να μοιραστουμε το ξυλο βεβαια...)!!!   

Εξαλλου δεν εχεις γραψει και καποιο ψεμα...
:)
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 25, 2007, 11:56 »
lol ωραιος... lol
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος Nick

  • Jimny
  • Μηνύματα: 112
  • Φύλο: Άντρας
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 12, 2007, 21:44 »
blackchris, φοβερο το αρθρακι  roc2 roc2 roc2 a105 a105 a105 μπραβο!!!!!!!! πολυ σωστα τα λεγομενα σου
καλυψες μεγαλο μερος των αναπαντητων ερωτηματικων μου περι ελληνικων ''τετρακινητων forum''
και παλι μπραβο cl cl cl cl cl cl cl cl

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: 4x4 Forums ……… ότι λατρεύω να μισώ.[/
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 13, 2007, 01:01 »
Το καλύτερο του Μαυροχρήστου, είναι αλλο...
Περιγραφές τετρακινήτων lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Blackchris : Χαρακτηριστικά είδη τετρακίνητων.
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 13, 2007, 01:06 »
Aπο τον Δοκτωρ.....
Πηγή : www.4x4ekdromes.gr/master.html

Η μικρή μας κοινωνία της τετρακίνησης αποτελεί μια μικρογραφία της κακούργας ελληνικής κενονίας η οποία σε όποιο χώρο και αν μπλεχτούμε θα μας κυνηγάει σαν τους κορέους στην στενή, σαν το σκατό στο παπούτσι που έτσι και το πατήσεις δεν φεύγει με τίποτα.  Διαπίστωσα λοιπόν ότι χαρακτηριστικό της μικρής αυτής κοινωνίας είναι η πολυμορφία, η πολυποικιλότητα αν μου επιτρέπεται τον όρο αγαπητοί συνάδελφοι.

    Βοηθούμενος από τις πολυετείς σπουδές μου στο αντικείμενο της ανθρωπολογίας και παρανθροπολογίας, επιχειρώ μια κατάταξη του μυστηριώδους αυτού μικρόκοσμου ελπίζοντας να εγείρω μίση αλληλομαχαιρώματα, μαλλιοτραβήγματα, θαψίματα και λοιπές καθημερινές ασχολίες που είναι το αλατοπίπερο στην καθημερινή τετρακίνητη ζωής μας.

    Τα είδη των τετρακίνητων :

O φυσιολάτρης.

    Αγόρασε τετρακίνητο από την αγάπη του στη φύση και γι αυτόν είναι το μέσον (και οχι ο σκοπός) να πάει ακόμα μακρύτερα σε δύσβατα απομακρυσμένα μονοπάτια με ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες, για να απολαύσει τις διαφορετικές μορφές του τοπίου αναλόγως της εποχής.  Όπου νυχτώσει θα στήσει την σκηνή του και τον εξοπλισμό του χωρίς να τον ενδιαφέρουν καθόλου οι ανέσεις και η βολή του.

    Το αμάξι του είναι συνήθως ένα ταπεινό niva η vitara και ο εξοπλισμός του θα είναι μόνο για την επίτευξη του στόχου του και όχι για να βγάλει γκόμενα στην καφετέρια.

    Από την υπερβολική αγάπη του για την φύση μερικές φορές θα το παρακάνει με αποτέλεσμα η ΕΜΑΚ να διακόψει το τάβλι και να αρχίσει να ψάχνει τον μαλάκα που πήρε τα βουνά.  ¶λλες φορές θα παρατήσει το όχημα και θα το κόψει με τα πόδια για να γυρίσει να το πάρει την άνοιξη.

    Στα τετρακίνητα forum θα αναλωθεί περισσότερο σε συζητήσεις για το επίπεδο του ρουχισμού και για το ποιό ισοθερμικό σώβρακο είναι ευεργετικό για τις αιμορροΐδες, μιας και οι τεχνικές ανάλυσης για ψηλώματα και βελτιώσεις του φέρνουν φαγούρα μεταξύ αφαλού και γονάτων.

    Δεν θα τον δεις ποτέ θεατή σε αγώνες trial και τέζα το γκάζι.

 

Ο Κ@υλόγκαζος.

    Το όνειρο του είναι ένα Subaru impreza με 8 διπλές εξατμίσεις και βελτίωση απο τορπέτο που έφερε ο Μπάμπης ο μαντράς από Ιαπωνία και το αναβάθμισε απο την έκδοση «γάμα» στην έκδοση «τα».

    Αλλά μιας και προς το παρόν δεν του το επιτρέπουν τα οικονομικά του και το εργοστάσιο που δούλευε μετακόμισε στην Βουλγαρία, αγόρασε τετρακίνητο το χαμήλωσε, και του πλάνισε το καπάκι, και για να αυξήσει συμπίεση και για να ξεχωρίζει απο τα φιλαράκια του και για να βγάλει γκόμενα μιας και “καλή η μ@λακία αλλα με το γ@μήσι γνωρίζεις κόσμο”.

    Το χώμα για αυτόν περιορίζεται στον πίσω κήπο του «εξοχικού» στο χωριό όπου κατεβαίνει συχνά μήπως και ψήσει την Ματούλα και του κάτσει.

    Τον μικρό μοχλό δίπλα σε αυτόν των ταχυτήτων θα τον ξηλώσει για να κάνει χώρο για τον ενισχυτή για το SAABwoofer (ναι η SAAB βγάζει και ηχεία).

    Στα τετρακίνητα forum θα ασχοληθεί περισσότερο με το να πετάει θεωρητικές παπαριές χωρίς να έχει τις περισσότερες φορές ιδέα για το τι πράμα μιλάει, και με το να απαντάει πρώτος σε κάθε μαλάκα που έχει την έμπνευση να κάνει νέο login με γυναικείο όνομα για να σπάσει πλάκα.

 

Ο τουμπανιασμένος.

    Η μάρκα του τετρακίνητού του αναγνωρίζεται πλέον μόνο από τον αριθμό πλαισίου μιάς και οι απαραίτητες «βελτιώσεις» το καθιστούν πλέον μη αναγνωρίσιμο αφού το όχημα για να ικανοποιεί τις ανάγκες του διαθέτει πλέον:

Μπλοκέ και στον κοτσαδόρο
Εργάτη μπρος πίσω (εμπρός πακιστανό πίσω αλβανό)
Σνόρκελ (πέρυσι είχε πλημμυρίσει η πιλοτή του)
33άρια mud λάστιχα (τρώνε ένα δίσκο στα 100 χλμ αλλά κάνουν δουλειά)
Σχάρα οροφής ARB (αξίζει περισσότερο από το αμάξι αλλά είναι μουράτη)
Μπάρα με 2 πεντάδες προβολείς Ηella (γιατί ο μπαγάσας ο Μήτσος έχει 3 τετράδες) αλλά δεν του αντέχει η μπαταρία και δεν τους ανάβει ποτέ.
Και φυσικά όλα τα λοιπά παρελκόμενα Ηι Drift (η κάπως έτσι) κασμάδες, φτυάρια, ράγες άμμου κτλ κτλ τα οποία δίνουν στο όχημα περισσότερο την εμφάνιση οχήματος συνεργείου επισκευής βλαβών της ΕΥΔΑΠ.
    Οι τετρακίνητες εξορμήσεις τους περιορίζονται στο απέναντι οικόπεδο όπου θα μπεί για να τεστάρει την τελευταία του βελτίωση.

    Στα τετρακίνητα forum ασχολείται μόνιμα και μόνο με τις βελτιώσεις - τουμπανιάσματα και την κάθε είδους παπαριά που πουλάει ο τοπικός έμπορος (τον οποίο συνήθως κάνει κουμπάρο) και με τις μικρές αγγελίες αφού πουλάει το τάδε εξάρτημα αφού του ήρθε το καλύτερο από την Αμερική που είχε παραγγείλει εδώ και μήνες.

    Θα τον δεις πρώτη μούρη στα trial να δίνει οδηγίες για τα εμπόδια στους αγωνιζόμενους (χωρίς να τον ρωτήσουν) φωνάζοντας τους με το μικρό τους.

    Περιττό δε να αναφέρουμε ότι γνωρίζει όλους τους εμπόρους και μηχανικούς του χώρου καθώς και τα προσωπικά τους στοιχεία (αριθμό μητρώου ΙΚΑ, ΑΦΜ, ΕΣΣΟ κτλ κτλ.).

    Συνήθως μόλις τελειώσει το project «τούμπανο» θα πουλήσει το όχημα για να αγοράσει άλλο και να αρχίσει απο την αρχή.

    Η γυναίκα του συνήθως τον έχει χωρίσει από το πρώτο τούμπανο.

 

Ο συνειδητοποιημένος.

    Αγόρασε τετρακίνητο για να καλύψει πολύπλευρες συγκεκριμένες ανάγκες (εκδρομών, εξορμήσεων με φίλους, για να έλκει το σκάφος του και γιατί γουστάρει τα 4x4).

    Θα περιοριστεί στις απαραίτητες βελτιώσεις, δεν θα τρέξει να αγοράσει την κάθε μαλακία που θα του πασάρουν, και θα σταματήσει σε ένα λογικό επίπεδο βελτίωσης (συνήθως περιορίζεται στο τρίγωνο ανάρτηση - λάστιχα - ποδιές).

    Το αμάξι και θα το σεβαστεί αλλά και θα το χώσει όπου και αν χρειαστεί ποτέ όμως ανούσια και για επίδειξη στον Βαγγέλη και την Σουλάρα (γιατί καλό μ ..ι η Σουλάρα).

    Προτιμάει το ακριβό μεν αλλά τουλάχιστον ικανοποιητικό service της αντιπροσωπείας παρά τον “όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω” Βλάση που έγινε μηχανικός γιατί δεν έπαιρνε τα γράμματα. (καλό παιδί και έχει και δικιά του ανάρτηση που σκίζει και την Γκαλμίνι).

    Στα τετρακίνητα Forum είναι μέσα σε όλα αν και δείχνει μια προτίμηση στον χαβαλέ και την διασκέδαση.

    Συνήθως αλλάζει όχημα όταν το παλιό πάψει να ικανοποιεί τις ανάγκες του.

 

Ο αγωνιζόμενος.

    Από μικρός ήθελε να τρέχει στα ράλια αλλά ο μπαμπάς του δεν είχε λεφτά για να αναδειχτεί το ταλέντο του.  Οδηγεί με τον ίδιο τρόπο είτε στο Rally raid 4x4 με το αγωνιστικό φτιαγμένο Niva η Vitara, η με την Corolla της μαμάς στο δρόμο για το Σούπερ μάρκετ.

    Γνωρίζει όλα τα αποτελέσματα της Formula 1 και του WRC από τον δεύτερο Παγκόσμιο και μετά.

    Στα forum ασχολείται με τους κανονισμούς και τις διατάξεις της ΕΘΕΑ, και αναλώνεται σε τσακωμούς αν πρέπει να επιτρέπονται τα ανακλινόμενα μπάγκετ η όχι.

    Ξεκίνησε απο εκδρομές με την παρέα στο βουνό όπου και άναψε η σπίθα της διάκρισης μέσα του.

    Το όνειρό του είναι να βρει σπόνσορες και να ξεφύγει από τα όρια της Ελλαδίτσας που τρώει τα ταλέντα.  Ελληνικό ίνδαλμά του ο Τζίγκερ.

 

Ο σαβούρας.

    Αποτελεί από μόνος του ξεχωριστή σχολή και είναι το πολυπληθέστερο είδος.

    Δεν του αρέσει η φύση, δεν του αρέσουν τα βουνά.  Οι εξορμήσεις του περιορίζονται μόνο στον Αυλώνα και το Καπανδρίτι και αυτό σαν δικαιολογία να καταλήξει σε ταβέρνα όπου θα φάει την ¶ρτα με τα Γιάννενα.  Βρέθηκε σε ομάδα τετρακίνητων αλλά δεν μπορεί να καταλάβει τι τα χρειάζονται αφού για να σαβουριάσουν μπορούν και να πάνε και με TAXI.

    Αν ποτέ τον παρασύρουν σε εξόρμηση θα ψάξει εύσχημο τρόπο να την «κάνει» για το κοντινότερο χωριό.  Θα σκανδαλιστεί δε αν η ομάδα του πει να κάνουν 20 χλμ χώμα για να φτάσουν σε σημείο που έχει μοναδική θέα (που να τρέχουμε τώρα δεν έχουμε ξαναπάει ??), ενώ στον ξενώνα θα κοιμηθεί πρώτος και θα ξυπνήσει τελευταίος.

    Τον συγκινούν περισσότερο το ρέψιμο και το κλάσιμο, και για την τιμή τον όπλων ένα τουμπανισματάκι στο όχημα θα το κάνει.

    Στα forum περιορίζεται σε ηλίθια χαχανητά και σε κοκορομαχίες τύπου Μικρούτσικου.

 

Ο ανώριμος.

    Ο τύπος που θα στα πρήξει.  Στην εκδρομή θα κάνει ότι μαλακία του κατέβει στο κεφάλι για να το σπάσει ή να κολλήσει άσχημα και να χαθεί η μισή μέρα.

    Θα ανέβει όποιο βουναλάκι βρει για να κάτσει στην κοιλιά ή θα σκάσει σε βράχο και θα απαιτείται ρυμούλκηση με αποτέλεσμα να καταστραφεί η εκδρομή.

    Η ακόμα δεν θα φτιάξει το αυτοκίνητο του και θα έρθει μαζί για να βγει η βλάβη στο βουνό.

    Αν τον βαρέσει μεγάλη μαλακία θα επιχειρήσει να περάσει φουσκωμένο ποτάμι παρά τις αντίθετες παραινέσεις με αποτέλεσμα να πνιγεί αυτός και το αυτοκίνητο.  Στον ύψιστο βαθμό μαλακίας θα έχει μέσα και την οικογένεια του.

    Στα Forum θα σπεύσει να απαντήσει σε τεχνικές ερωτήσεις χωρίς να είναι βέβαιος για την ορθότητα αυτών που λέει λόγω ημιμάθειας, και για να κάνει τον καμπόσο.

 

Η Λουκία.

    Βασικά γουστάρει την κατάσταση στα τετρακίνητα forum και θέλει να είναι «in».

    Είναι μέσα σε όλα τα ποστ και έχει άποψη για όλα.  Σκληρός Off roader μέχρι να βρεθεί εκτός Forum.  Εκεί τα ξεχνάει όλα και αλλάζει 10 χρώματα στην πρώτη δυσκολία όπου την κάνει με ελαφριά πηδηματάκια (αφού θυμήθηκε ότι έχει το φαί στην φωτιά).  Φέρει στοιχεία από τον τουμπανιασμένο αφού έχει τουμπανιάσει το όχημα σε ικανό βαθμό.  Περισσότερο ασχολείται με το γυάλισμα και το κέρωμα και σπανίως το λασπώνει.  Στις συναντήσεις έρχεται για να μην τον κράξουν, μένει σε ξενώνα, αφού δεν αντέχει το κρύο και την κακουχία, ενώ όταν ξεκινάει η εξόρμηση στο βουνό την κάνει αφού δεν του πέτυχε η τελευταία βελτίωση, ή γιατί θυμήθηκε ότι έχει το παιδί άρρωστο.  Πάντα όμως υπόσχεται ότι στην επόμενη εξόρμηση θα δείξει την αξία του.  Ντύνεται συνήθως σαν κρεμμύδι γιατί “βουνό είναι αυτό μπορεί να την αρπάξεις”.

 

O άσχετος.

    Θα σκάσει μύτη στο βουνό με το τετρακίνητο της μάνας του η του μπατζανάκη του, ο οποίος του το έδωσε με τα χίλια ζόρια, και του υποσχέθηκε ότι άμα του το γρατζουνίσει θα του δείξει την χαρά του πάρα φύση έρωτα.  Αν είναι τύπος που δεν αντέχει τέτοιου είδους σεξουαλικές συγκινήσεις θα ξεμυτίσει με νοικιάρικο το οποίο είναι εφοδιασμένο με “ήμουν κάποτε all terrain λάστιχο”.  Συνήθως δεν έχει ξανακούσει για χωμάτινη εκδρομή στο βουνό, αλλά παρασύρθηκε από τις υπερβολικές ιστορίες για τέλειο Σ/Κ από τον κολλητό του στο γραφείο.

    Η αμφίεση του είναι συνήθως παλιό δερμάτινο σακάκι, τζιν πανταλόνι, και αθλητικό, ή φτηνιάρικο ορειβατικό παπουτσάκι απο το lidl.  Αν δεν βρίσκει χρόνο να αγοράσει, θα φορέσει τα παντοφλέ που είχε αγοράσει για να πάει στον γάμο του μπατζανάκη του (ναι αυτού του ερωτύλου).  Η γκόμενά του (την οποία απαραίτητα θα έχει μαζί για να της δείξει πόσο adventure αρσενικό είναι), θα σκάσει, με γόβα στιλέτο, εφαρμοστό τζιν με τριαντάφυλλα στο πλάι (για να δείξουμε πόσο trendy είμαστε) μπλουζάκι επώνυμου οίκου και φούξια νύχι με καρδούλες, αρκουδάκια, πεταλουδίτσες και άλλες γυναικείες παπαριές.

    Από το αυτοκίνητο δεν θα κατέβουν ούτε με σφαίρες αν δεν πρόκειται για το πάρκιν της ταβέρνας, και από το CB (αν υπάρχει) διαρκώς θα ζητούν συγνώμη για την καθυστέρηση του κομβόϋ και την ασχετοσύνη τους.  Το παραμικρό εμπόδιο θα τους φαίνεται κατόρθωμα με αποτέλεσμα η γκόμενα να πετάει μικρές πνιχτές τσιρίδες ενώ ο τύπος, από μέσα του, θα τάζει πίτες στον ¶γιο Φανούριο για να την βγάλουν καθαρή.  Στην υπόλοιπη παρέα συνήθως μεταδίδουν την ψυχολογία “προστατέψτε τους αναξιοπαθούντες” με αποτέλεσμα πολλοί συνεχώς να τους δίνουν θάρρος (λες και πάμε να πάρουμε την Πόλη), και διαρκώς να τους λένε πόσο καλά τα πηγαίνουν μέχρι τώρα παρά την γκαβομάρα τους (πρώτη φορά).

    Σπανίως θα επιχειρήσουν για δεύτερη φορά το απονενοημένο, ενώ την πρώτη τους αυτή φορά θα την διηγούνται για χρόνια, τονίζοντας πάντα πως από τότε δεν βρήκαν χρόνο να ξανάπανε.

 

O ιδρυματάκιας.

    Το όνομα προέρχεται απο την ασθένεια του “Ιδρυματισμού”.

    Τα άτομα που πάσχουν από αυτήν πρέπει να ανήκουν μόνο σε τετρακίνητες λέσχες, και δεν διανοούνται να εξορμήσουν αν η εκδρομή δεν είναι οργανωμένη από την λέσχη τους.  Αν και συγχρωτίζονται ενδολεσχιακώς πάντα με ετερόκλητα άτομα αυτό τους ικανοποιεί γιατί κάπου ανήκουν.  Τα καλοκαίρια και σε νεκρές περιόδους φτάνουν σε σημείο να πληρώσουν πανάκριβα εταιρίες για να συμμετάσχουν σε εκδρομές, (σε μέρη που έχουν ξαναπάει εκατό φορές) αφού μπορούν μόνο να ακολουθούν και η οποιαδήποτε πρωτοβουλία τους φέρνει πονοκέφαλο.

    Ο ιδρυματάκιας σε εκφυλισμένη μορφή και σε προχωρημένο στάδιο, θα αποσπαστεί επεισοδιακά από την μητέρα λέσχη (συνήθως μαζί με πέντε - έξι κολλητούς) , για να φτιάξει και αυτός δικιά του και να γίνει και αυτός πρόεδρος.

    Τυπικό είδος μιας τυπικής εποχής.

 

Ο εταιριάκιας.

    Συνήθως στέλεχος εταιρίας με πανάκριβο γυαλιστερό τετρακίνητο (ιδιοκτησία της εταιρίας πάντα) που θέλει να ξεδώσει από το πενθήμερο ξύσιμο με τσουγκράνα στο γραφείο.  Ξενέρωτος, ξινός, με την νοοτροπία γέρου (όσον αφορά το βουνό) που τα περιμένει όλα απο τον διοργανωτή, αφού πληρώνει και γ....εί.

    Συντηρητικός συνήθως στην οδήγηση αλλά που και που πετάει και καμία κωλιά για να διασκεδάσει την γραμματέα του που τον ακολουθεί στην “περιπέτεια” (σιγά μην έπαιρνε μαζί την φώκια του, δεν φτάνει που την τρώει στην μάπα συνέχεια στο σπίτι).

 

    Τα παραπάνω είναι τα συνηθέστερα και τα πολυπληθέστερα, θα ήταν παράλειψή μου όμως να μην αναφέρω και τα πιο ολιγάριθμα:

 

Ο γκαντέμης.

    Χωρίζεται σε δύο υποκατηγορίες:

Α. Του εαυτού του.

Βου. Της παρέας.

Α.    Δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει σε εκδρομή και να μην βγάλει βλάβη, να μην πάθει ζημιά στο ίσιωμα , ή να μην τον πάρουν τηλέφωνο εσπευσμένα να γυρίσει γιατί τίναξε τα πέταλα η γιαγιά του, ή γιατί έγινε μαλακία στη δουλειά και τον χρειάζονται επειγόντως.  Αν βγάλει όλο το Σ/Κ μαζί με την παρέα θα ανάψει κερί στην πρώτη εκκλησία που θα περάσει απ' έξω.

Βου.    Φτου φτου φτου μακριά απο μάς.

    Δείχνει (και συνήθως είναι) καλό παιδί αλλά έχει κάνει συμφωνία με τον έξω από εδώ.  Πρώτος θα ανακαλύψει την διαρροή από το ψυγείο σου, πρώτος θα δείξει το σπασμένο κάρτερ σου, και πρώτος θα φωνάξει “ μηηηή θα καείς” την στιγμή που σπάει το κολάρο του ψυγείου και σε τσουρουφλίζει σαν ψητό κοτόπουλο Μιμίκος.  Αυτός θα είναι δίπλα σου όταν το παράθυρο κολλήσει ανοικτό στην βροχή, και όταν το αμάξι σου μυστηριωδώς και για πρώτη φορά δεν παίρνει μπροστά.

    Αυτός είναι η αιτία που γίνεται μόδα το κρέμασμα σκόρδων στον καθρέφτη, και που οι ομάδες τετρακίνησης δεν ανακοινώνουν τις εξορμήσεις τους στα forum αλλά τις κανονίζουν μεταξύ τους με pm.  Όταν κάνει login στο forum συνήθως θα σου πέσει η σύνδεση ή θα σου κολλήσει το pc.

    Εκδρομή με τον Μητσοτάκη ?  Βεβαίως, να μαζευτούμε να πάτε.

 

Ο “κουλός”.

    Συμπαθές είδος και αναξιοπαθούν.  Ο κουλός πάντα προσπαθεί μετά μανίας να διακριθεί σε αγώνες, αλλά πάντα την τελευταία στιγμή θα σκάσει ατυχία και θα χάσει την διάκριση.  Διακρίνεται από επιμονή και υπομονή (αλλά και αρκετή τσαπατσουλιά και ανευθυνότητα) αφού δεν μπορεί να καταλάβει πως οι άλλοι μπορούν και αυτός “δεν”.

    Θα αλλάξει πολλά αμάξια μέχρι να βρει αυτό που ταιριάζει στο ταλέντο του ενώ θα περάσει από όλα τα είδη αγώνων από trial μέχρι rally 4x4 μέχρι να κερδίσει την πολυπόθητη διάκριση.

    Συνήθως και περισσότερο λόγω του νόμου των πιθανοτήτων μετά απο 400 συμμετοχές σε αγώνες θα κερδίσει κάποιο κυπελλάκι για να το βάλει πάνω από το τζάκι στο σαλόνι του.

    Τρέχει σε όλες τις συναντήσεις που αφορούν αγώνες, συζητήσεις κανονισμών μαλλιοτραβήγματα για Μ.Ω.Τ, ΛΩΤ, και Φ.Ω.Τ.

    Στα τετρακίνητα forum σπανίως συμμετέχει ενεργά μιας και σαν “επαγγελματίας οδηγός” κρατάει prestige αλλά πάντα διαβάζει μέχρι και τα άσχετα ποστ για ψάρεμα.

 

Ο διοργανωτής αγώνων.

    Είδος ιδιαίτερα ολιγάριθμο και υπό εξαφάνιση, το οποίo χρήζει ιδιαίτερης επιστημονικής μελέτης.

    ¶τομο πανεπιστημιακής συνήθως μόρφωσης, με μεγάλες δεξιότητες και με μεγάλη εμπειρία σε μη συμβατικά ταξίδια στο εξωτερικό.  Προέρχεται συνήθως από τον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ή του έντυπου μηχανοκίνητου τύπου.  Κύριο χαρακτηριστικό του, είναι ότι δεν είναι αγελαίο είδος και ότι δεν αντέχει τους ομοίους του. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι άμα συναντηθεί με ομοειδή του αμέσως λαμβάνει χώρα η παραδοσιακή τελετουργία της κουτουλομαχίας και σε ακραίες περιπτώσεις όταν αυτή δεν βγάλει νικητή (there must be only one), τότε λαμβάνει χώρα η τρομερή αναμέτρηση του “βγάλε την έξω να τις μετρήσουμε ποιός την έχει πιο μεγάλη”.

    Στα forum θα τους συναντήσετε και με τα υποκοριστικά “o κουκουλοφόρος με την φωτογραφική” και ο “εμποράκος με τα καθισματάκια”.

    Λυπηρά γεγονότα που όμως προσφέρουν απόλυτες στιγμές ηδονής στους κακεντρεχείς του χώρου οι οποίοι ρίχνουν λάδι στην φωτιά απο τον καναπέ τους, αγκαλιά με το laptop τους.

    Πληροφορίες που θέλουν τον Μικρούτσικο να τους παρακαλάει να εμφανιστούν στην εκπομπή του, τις καταγγέλλω ως ψευδείς και ανυπόστατες.

 

Ο κόπρος.

    Αποτελεί είδος μόνος του: ο φίλος μου ο Vagelis.  Όσοι τον γνωρίζουν καταλαβαίνουν τι εννοώ όσοι, δεν τον γνωρίζουν ας το επιδιώξουν, είναι εμπειρία.

 

 

OΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΥΧΑΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.

ΜΗΠΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ. ??

 

Μια ευγενική προσφορά του Blackchris
προς όλους τους "τετρακίνητους".

Γιάννης Δημητρέλης