Αποστολέας Θέμα: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  (Αναγνώστηκε 7787 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baba

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 547
  • Φύλο: Άντρας
  • "quis custodiet ipsos custodes ?
    • http://brat.gr
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 03, 2007, 11:10 »
Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συνδυασμό των ελατηρίων mad + 6 cm με τα ισπανικής προελεύσεως αμορτισέρ SELEX (από Πειραιά μεριά) τα οποία είναι ρυθμιζόμενα και πλήρως επισκευαζόμενα. Δεν ανήκουν στην κατηγορία των "μαλακών" αμορτισέρ. Η ποιότητά τους, λένε, ότι είναι πολύ καλή και η τιμή τους κάτι παραπάνω από τα αντίστοιχα της ΟΜΕ (τα πιο μακριά, όχι αυτά για το σετ των + 4cm) και αρκετά ψηλότερη από τα MONROE.
Έχει κανείς κάποια γνώμη ?
Ευχαριστώ
 a105



Να υποθέσω ότι δεν υπάρχουν γνώμες γι΄ αυτό το σετ?
Απ΄ ότι μου είπαν τα έχουν φορέσει πολλά αυτοκίνητα.

αδελφέ ome +4 και mud αλλοιώς

κοίτα το post του αντώνη ( metalaxe )

ή πάρε την δικιά μου ή με ελατήρια της calmini στους +10

( όμως τα έξοδα θα ανέβουν χονδρικά στα +/- 2600 εουρα  bhe bhe bhe )


brat c.o.b
"Chairman of the ... Bored"


γιάννης παπασταματίου ... κατά κόσμο ... baba ...
... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος FOLOS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 04, 2007, 15:43 »
Εχω διαβάσει για το στήσιμο του αυτοκινήτου του METALAXE και στο off road magazine που παρουσίασε τα 9 Jimny.
Ελατήρια mad +6 cm / Αμορτισέρ ΟΜΕ με τους συγκεκριμένους κωδικούς (διαφορετικούς για μπροστά και πίσω).
Θα μπορούσα ίσως να έχω πληροφορίες για το πλήρες πακέτο επεμβάσεων στο σύστημα αναρτήσεων του συγκεκριμένου οχήματος?  ???
Απ΄ ότι έχω συμπεράνει είναι μία προτεινόμενη και πολύ καλή λύση.
Τοποθετώντας αυτό το πακέτο ελατηρίων / αμορτισέρ τι άλλες μετατροπές θα πρέπει να κάνω?  ??? ??? για να είναι το JIMNάκι ... "αξιόπλοο" και ασφαλές (εννοώ για αμορτισέρ τιμονιού / πανάρ / αντιστρεπτική / προσθήκες ????? και για ποιο λόγο ? / μπράτσα ??? / silent block / pumpstops. Εχω την πρόθεση να θυσιάσω κάποια χρήματα για να απολαμβάνω το χόμπυ μου αλλά θα προσπαθήσω να το κάνω σωστά και πάνω απ΄ όλα δοκιμασμένα. Η εμπειρία όλων είναι πολύτιμη για την τελική απόφαση.
Ας γίνουμε καλύτεροι ...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 09:09 »
Φίλε FOLOS αν θέλεις να έχεις μια σφαιρική άποψη επί του θέματος (και δε βαριέσαι να διαβάζεις) κοίτα εδώ http://www.jimnyclub.com/forum/index.php/topic,584.0.html

Σε γενικές γραμμές οι επεμβάσεις στο σύστημα αναρτήσεων είναι οι εξής:

1. Μπράτσα DGTuning για διόρθωση της κάστερ
2. Ελατήρια MAD (+6,5 εκ) με προσθήκες από τεφλόν 2,5 εκ. (Amorteam)
3. Αμορτισέρ OME (τους κωδικούς τους ξέρεις) (nicksi)
4. Αμορτισέρ τιμονιού Pro Comp 2000 (www.4wheeldrive.gr)
5. Σωληνάκια αεροπορικού τύπου 12 εκ. μακρύτερα μπροστά-πίσω (nicksi)
6. Αποσυνδεόμενη αντιστρεπτική (www.xmc.gr)
7. Ρυθμιζόμενη πανάρ DGTuning μπροστά (www.x-treme.gr)
8. Βάση πίσω πανάρ (www.xmc.gr)
9. Κώνοι από τεφλόν στο πίσω πάνω πιατέλο για να γλυστράει το ελατήριο όταν ξεκουμπώνει (οριακά) και να μη φεύγει (Κουτσουμπός)
10. Βιδωτές λάμες στο πίσω κάτω πιατέλο για να κρατάνε το ελατήριο στη θέση του όταν ξεκουμπώνει στο πλήρες άνοιγμα των αμορτισέρ (www.xmc.gr)
11. Ενισχυμένες (κολλημένες) λάμες στο κάτω μέρος των βάσεων των αμορτισέρ (www.xmc.gr)

Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες ή απορίες ευχαρίστως να σου απαντήσω... :) :) :)

ΥΓ. Θεωρώ ότι τα μπράτσα του Αντρέα (www.xmc.gr) είναι καλύτερα από τα DGTuning, επίσης οι ρυθμιζόμενες πανάρ της DGTuning είναι απαράδεκτα ακριβές, μπορείς να φτιάξεις τη δική σου ρυθμιζόμενη (θέλει καλή και προσεκτική δουλειά όμως).
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2007, 09:15 από Metalaxe »
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος FOLOS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 12:40 »
Φίλε Αντώνη / Metalaxe,
Σ΄ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου και για το χρόνο που διαθέτεις.
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα επιπλέον:
1. Η όλη μετατροπή σου παρουσιάζει θορύβους - τριγμούς ή άλλα ανησυχητικά βουίσματα?
2. Τι συνολικό ύψος έχει πάρει το αυτοκίνητο από την εργοστασιακή θέση του? Πόσο από την ανάρτηση και πόσο από τα ελαστικά? Αν δεν κάνω λάθος φοράς 195-80-15.
3. Οι κλίσεις σε τι επίπεδο βρίσκονται?
4. Δημιουργούν πρόβλημα οι επεμβάσεις αυτές στην καθημερινή σου κίνηση? Το αυτοκίνητο που θα πάρω θα είναι brand new και θα το χρησιμοποιώ και σαν δεύτερο οικογενειακό - θα βάζω μέσα και τα παιδιά μου φυσικά. Πως είναι στο ταξίδι το αυτοκίνητο?
5. Φαντάζομαι ότι εκτός δρόμου θα παρουσιάζει πολύ καλές επιδόσεις.
6. Τα ελατήρια mad + 6,5 cm που αναφέρεις φαντάζομαι είναι αυτά των 6 cm που αναφέρονται από όλους μας στην αλληλογραφία και στα μηνύματα - ή υπάρχουν άλλα των 6 και άλλα των 6,5?
7. Που θα φτιάξω την πανάρ ρυθμιζόμενη και με ποιο τρόπο? Υπάρχει αξιόπιστη επέμβαση? Μπορώ να έχω τη σύστασή σου?
8. Ρυθμιζόμενη πανάρ μόνο για εμπρός. Οχι πίσω αφού υπάρχει βάση πανάρ από xmc. Σωστά?
9. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Οι προσθήκες τεφλόν στα ελατήρια πρέπει να μπουν? Σε τι εξυπηρετούν? Αυτές ποιος τις φτιάχνει?
10. Για μηχανικό σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το Φώτη Κουτσουμπό τον οποίο θα συναντήσω μετά τις εκλογές για να συνεννοηθούμε. Πιστεύω είναι καλή επιλογή.

Και πάλι σ'  ευχαριστώ!

Ας γίνουμε καλύτεροι ...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 14:22 »
Να 'σαι καλά, όπως μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω, ευχαρίστησή μου είναι, για να σου απαντήσω τώρα:

1. Ο μόνος θόρυβος/τρίξιμο/βουητό που ακούγεται από την ανάρτηση είναι ένα "κλανγκ" που κάνει το ελατήριο μερικές φορές (λίγες είναι η αλήθεια) όταν συμπιέζεται πολύ γιατί μάλλον η κάτω λάμα δεν το κρατάει 100% ακίνητο κατά την πλήρη αποσυμπίεση (όπως είπα ξεκουμπώνει λίγο), δεν είναι πάντως τίποτα το ενοχλητικό.
2. Έχει πάρει 9 πόντους πίσω και 8 μπροστά (ήταν δική μου επιλογή η διαφορά ύψους) από την ανάρτηση και περίπου 1,5 εκ. από τα ελαστικά (είναι περίπου 3 εκ. μεγαλύτερα σε διάμετρο).
3. Οι κλίσεις στο δρόμο είναι αρκετές χωρίς να τρομάζουν όμως και χωρίς αίσθηση ανασφάλειας (το προτιμώ μαλακό, προσωπική επιλογή), εκτός δρόμου είναι ελάχιστες λόγω του συμμετρικού κρεμάσματος μπροστά-πίσω.
4. Το Jimny είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο, δεν παρουσιάζει κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε στην καθημερινή κίνηση ούτε στα ταξίδια, ίσα-ίσα που είναι πιο σταθερό λόγω της βελτιωμένης ανάρτησης. Βεβαίως λόγω ύψους και ελαστικών η ταχύτητα ταξιδιού περιορίζεται αν θέλουμε να είμαστε και να αισθανόμαστε περισσότερο ασφαλείς.
5. Ναι, είναι πολύ καλό, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος δεδομένου ότι όπως σου είπα είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο και θέλω μια καλή συμπεριφορά σε κάθε είδους οδόστρωμα και συνθήκες.
6. Είναι το ίδιο πράγμα, απλά άλλοι λένε ότι το σηκώνουν 6 εκ. και άλλοι 6,5 εκ., δεν ξέρω ποιό από τα δύο ισχύει (ούτως ή άλλως η διαφορά είναι αμελητέα).
7. Έχεις π.μ.
8. Σωστά, εκτός βέβαια αν θέλεις να κάνεις και την πίσω ρυθμιζόμενη.
9. Εγώ τις έφτιαξα στον Φώτη (Κουτσουμπός), είναι απαραίτητο να μπουν γιατί αλλιώς α) θα τερματίζουν σχεδόν σίγουρα τα αμορτισέρ στο κείσιμο και β) θα ξεκουμπώνουν τα ελατήρια και θα πρέπει να κάνεις κώνους συγκράτησης, λάμες κλπ.
10. Εγώ εκεί το πηγαίνω, αν σε βολεύει η απόσταση είναι πιστεύω η καλύτερη επιλογή στα βόρεια προάστεια.

Τα λέμε... :) :)
   
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος FOLOS

  • Jimny
  • Μηνύματα: 15
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 15:01 »
Είσαι κατατοπιστικότατος! Και αναλυτικότατος και σαφής!
Θα ήθελα να ξέρω εαν μπορώ να δω από κοντά το αυτοκίνητό σου κάποια στιγμή και να με ... κουβαλήσεις σε μία μικρή βόλτα.
Ελπίζω να μην δημιουργώ πρόβλημα ...
Για μηχανικό θα χρησιμοποιήσω οπωσδήποτε τον Κουτσουμπό.
Ας γίνουμε καλύτεροι ...

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 05, 2007, 15:16 »
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όποτε βρεθούμε (ελπίζω σύντομα) θα χαρώ να τα πούμε από κοντά και να δοκιμάσεις το αυτοκίνητο... :) :) :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 12:22 »
Καλημέρα σε όλους,

να κάνω κι εγά μια ερωτηση για τις αναρτήσεις (μην ανοίγω καινούριο τοπικ τζάμπα) και όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

Διάβασα κάπου τον IRON MAN (αν θυμάμαι καλά) να προτείνει +4 ΟΜΕ, βοδι και λάστιχα, για κάποιον που δεν θέλει να κάνει trial.
Εγώ προς το παρόν φοράω την ΟΜΕ +4 και σκέφτομαι τα επόμενα βήματα.

α) πόσο βόδι να βάλω??? (3'' είναι καλά??)
β) θα χρειαστώ caster correction??? και αν ναι, μπράστα ή σινεμπλόκ, μπρός πίσω ή μόνο εμπρός???
γ) σε λάστιχα μέχρι τι διάσταση μπορώ να πάω για 15'' ζάντα??
δ) επειδή δεν θέλω αποστάτες, σε αυτό το ύψος τι όφσετ χρειάζεται???
ε) τι άλλες πιθανές μετατροπές θα χρειαστεί να κάνω??

Παρακαλώ ας με βοηθήσει όποιος γνωρίζει μην πετάξω τα χρήματα μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος manolito

  • Jimny
  • Μηνύματα: 102
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 13:17 »
Το κάθε κιτ βοδι λιφτ αναγράφει ότι είναι αποκλειστικά για off road χρήση...

α) ανάλογα τα λάστιχα που θα βάλεις
β) δεν θα χρειαστείς τίποτα (το βοδι λιφτ δεν σχετίζεται με την ανάρτηση)
γ) για να βάλεις μεγάλα λάστιχα δεν σε περιορίζει το ύψος, αλλά το μεγαλύτερο βήμα που θα έχεις μετά την αλλαγή (θα πρέπει δλδ να κοντύνεις)
δ) τα ίδια μειονεκτήματα-φθορές θα έχεις είτε με αποστάτες είτε με όφσετ
ε) ... ψάξου

Αν κάνω κάτι λάθος παρακαλώ διορθώστε με...
brat . . .

... ένας από τους ... άλλους

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 14:37 »
Βασικά φίλε luca πρέπει πρώτα να ρωτήσεις τον εαυτό σου αν πράγματι θέλεις να βάλεις τόσο μεγάλα λάστιχα για να χρειαστείς body lift, προσωπικά πιστεύω ότι είσαι καλυμμένος μέχρι 205R15 χωρίς να πειράξεις τίποτα άλλο με δεδομένη την ανάρτηση που φοράς η οποία είναι μια χαρά.
Δε νομίζω ότι με τη συγκεκριμένη ανάρτηση ότι πρέπει να δώσεις χρήματα για body lift (μεγαλύτερα λάστιχα άρα και άλλα κορωνοπήνια ή transfer), caster correction kit, αποστάτες (πρόωρες φθορές στα ρουλεμάν των τροχών) ή οτιδήποτε άλλο. Αν σε κάποια φάση νιώσεις την ανάγκη για κάτι καλύτερο θα πρέπει (κατά τη γνώμη μου) να ξεκινήσεις από μια καλή ανάρτηση η οποία θα συνοδεύεται από αρκετά έως πολλά παρελκόμενα (και έξοδα βεβαίως), μέχρι τότε μην πειράξεις τίποτα, μια χαρά είναι έτσι το Jimny... :) :) :)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος luca

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 11:29 »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Μου αλλάξατε λίγο βέβαια τα πλάνα, bhe αλλά θα εμπιστευτώ τη γνώμη σας.  j12

Υ.Γ. Πάλι "κοντός" θα μείνω ρε γμτ???

Ανδρέας
THESSALONIKI mou megali Jimno...mana

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 12, 2007, 12:05 »
Υ.Γ. Πάλι "κοντός" θα μείνω ρε γμτ???

Φίλε μου...δεν είναι το ύψος που μετράει ;)
Οσο για το body lift+λάστιχα...θες να αλάξεις και το βήμα μετά...
Γιάννης Δημητρέλης