Αποστολέας Θέμα: Rancho 5000...  (Αναγνώστηκε 10682 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 12:40 »
Για να σας βοηθησω λιγο υπαρχει και η λυση πιο οικονομικη..των Gabriel μονης ενεργειας πισω απο L-300 τα πισινα για πισω...και για μπροστα απο το toyota Rav toy 95(το παλιο δηλ.....) για σηκωματα απο 4-10 ποντους....και εδω με δεμενα τα ελατηρια παντα.........εννοιται αλαζετε και σωλινακια φρενων...(μακρια απο αεροπορικου τυπου,αλλο θεμα αυτο...και ολα τα παρελκομενα....)
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 13:27 »
Σκληρα...τα Rancho 5000 ??? ??? ???...Τιποτα δεν φευγει απο την θεση τους.....αμα κουμπωθουν τα ελατηρια...πανω κατω με καθετη λαμα κοντρα...στιν τελευταια στιρα του ελατηριου και πανω και κατω.....αλλα σκληρα τα Rancho.... ??? ??? ???Aφου ειναι μονης ενεργειας......αλλα τι ξερω και εγω?????? ετσι απλα για να λεω.......
Νίκο το ότι είναι μονής ενέργειας δε σημαίνει αυτομάτως ότι είναι και πιο μαλακά, για παράδειγμα τα ProComp 1000 (μονής) είναι κούτσουρο, ενώ τα ΟΜΕ (διπλής) είναι μαλακά και προοδευτικά.
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 13:48 »
Καλα..εξαρταται...και ο καθενας πως προσδιωριζει...το σκληρο...να μην ξεχναμε οτι δεν ειναι επιβατικο ι.χ. ειναι 4χ4.....αλλα υπαρχει Jimny με mad 4ποντα ελατηρια και rancho 5000 που κυκλοφορει αναμεσα σας...και ειναι τελειο..για το υψος του......αλλωστε οσο δουλευουν τοσο καλυτερα γινονται τα  rancho 5000 ... αυτα απο δικη μου εμπειρια...τωρα ο καθε ενας αν δεν οδηγησει αυτο που θελει...με λογια δεν μπορεις να το καταλαβεις......
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 13:50 »
Αλλη μια φορά 8)...το αν είναι μονής ή διπλής ενέργειας δεν έχει σχέση με την σκληρότητα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Αν βάλουμε ένα αμορτισέρ για πολύ μεγαλύτερο βάρος θα είναι εκ των πραγμάτων σκληρότερο...δεν υπάρχουν Rancho για το Jimny αλλά για οχήματα που με μεικτό βάρος ξεπερνούν τα 2000 - 2300 KG
Αρα τα Rancho 5000 στο Ford pickup F150 (2100Kg) είναι μαλακά στο Jimny όχι. Αυτό ναί μεν συνεπάγεται διαδρομή αλλά και τραγική απόσβεση.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 14:15 »
Καλα..εξαρταται...και ο καθενας πως προσδιωριζει...το σκληρο...
Ναι, σίγουρα αυτό που φαίνεται σκληρό για κάποιον μπορεί να είναι μαλακό για κάποιον άλλο. Όπως λέει και ο Μιχάλης τα Rancho είναι για πιο βαριά αυτοκίνητα και είναι λογικό να είναι πιο σφιχτά. Από την άλλη  τα ΟΜΕ που φοράω είναι για L200 (τα πίσω) και παρ' όλα αυτά είναι αρκετά μαλακά (και είναι και διπλής ενέργειας).
Σίγουρα παίζει ρόλο και το ελατήριο, αλλά πάνω απ' όλα το τι θέλει ο οδηγός, για παράδειγμα το κιτ 2" της ProComp που είχα ήταν κατ΄εμένα κούτσουρο ενώ άλλοι που το φόρεσαν το βρήκαν καταπληκτικό...!!! :) :) :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2007, 14:26 από Metalaxe »
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 14:22 »
...δεν υπάρχουν Rancho για το Jimny αλλά για οχήματα που με μεικτό βάρος ξεπερνούν τα 2000 - 2300 KG
...Ναι θεωρητικά δεν υπάρχουν λόγω του οτι δεν εφτασε ποτέ το Jimny στο Αμέρικα...
αλλα μπορείς να βάλεις αυτά που υπάρχουν για το Sami που εχει περιπου το ίδιο βάρος και τα ιδια κουμπώματα (θηλιά-θηλιά κλπ)
Κατα τα άλλα αυτα που λέει ο Mιχάλης...για τα 5000
Τα 9000 είναι σίγουρα καλύτερα οχι τέλεια...τέλεια γίνονται κατα εμε όταν φορτωσω 50-100kgr (σε εκδρομές κυρίως) το Jimny
εκει τα νοιώθω ακούραστα και πολύ προοδευτικότερα...αυτά
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 14:28 »
Παιδες επειδη μπερδευτηκα τωρα....
Εγω που θελω να τα φορεσω με μια τετραδα mad στους +6 τα 5000 θα ειναι οκ?ή θα ξεκουμπωνουν τα ελατηρια?
κ δευτερον σε σχεση με τα OME ποσο πιο σκληρα ειναι?σαν τα procomp ή χειροτερα?κ απο αρθρωση? t4 t4 t4

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 07, 2007, 15:17 »
Παιδες επειδη μπερδευτηκα τωρα....
Εγω που θελω να τα φορεσω με μια τετραδα mad στους +6 τα 5000 θα ειναι οκ?ή θα ξεκουμπωνουν τα ελατηρια?
κ δευτερον σε σχεση με τα OME ποσο πιο σκληρα ειναι?σαν τα procomp ή χειροτερα?κ απο αρθρωση? t4 t4 t4

Τα Rancho 5000 για Ford F150/Wrangler είναι σίγουρα 40 - 50% πιο σκληρά απο τα OME που υπάρχουν ειδικά για το Jimny. Τα Rancho δεν τερματίζουν στα ανοίγματα. Εχουν μεγάλη διαδρομή. Για τα υπόλοιπα θα σου απαντήσουν όσοι τα έχουν δοκιμάσει.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος efthimis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 869
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 08, 2007, 10:12 »
Ευχαριστω πολυ Μιχαλη!Σαν λυση γενικα ειναι αξιοπιστα ή οχι?

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 10, 2007, 10:20 »
Καπου με μπερδεψατε τωρα...και εμενα...το βαρος του αυτοκινητου...δεν στερεωνετε στα αμορτισερ,αλλα στα ελατηρια η σουστες..αναλογα τι εχει το καθε αμαξι,γιαυτο και τα ελατηρια κυκλοφορουν με limpres,και οι σουστες με ποσα φυλλα βαζεις...στα αμορτισερ τωρα ειναι η σκληροτητα που θες...τα Rancho 5000 ειναι μια χαρα για Jimny....ουτε μαλακα ουτε σκληρα.....για ρωτηστε και την Vassiliki που τα φοραει....και ειναι και κοπελα......αν στερεωνες βαρος στα αμοριτερ...ΔΕΝ υπηρχε τροπος να τα πατησεις κατω μονο με το βαρος του σωματος σου....απλος εχουν διαφορετικο τροπο αποσβεσης της πιεσης που τρωνε....(μπορει ομως να τα λεω και λαθος... ::) ::) ::))
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 10, 2007, 10:48 »
Καπου με μπερδεψατε τωρα...και εμενα...το βαρος του αυτοκινητου...δεν στερεωνετε στα αμορτισερ,αλλα στα ελατηρια η σουστες..αναλογα τι εχει το καθε αμαξι,γιαυτο και τα ελατηρια κυκλοφορουν με limpres,και οι σουστες με ποσα φυλλα βαζεις...
Η δύναμη απόσβεσης είναι ανάλογη του βάρους βρε Νίκο...
Οσο βαρύτερο είναι ενα αυτοκίνητο τόσο πιο σκληρό είναι το αμορτισέρ του έαν τοποθετηθεί σε ένα ελαφρύτερο μοντέλο..

στα αμορτισερ τωρα ειναι η σκληροτητα που θες...τα Rancho 5000 ειναι μια χαρα για Jimny....ουτε μαλακα ουτε σκληρα.....για ρωτηστε και την Vassiliki που τα φοραει....και ειναι και κοπελα......αν στερεωνες βαρος στα αμοριτερ...ΔΕΝ υπηρχε τροπος να τα πατησεις κατω μονο με το βαρος του σωματος σου....απλος εχουν διαφορετικο τροπο αποσβεσης της πιεσης που τρωνε....(μπορει ομως να τα λεω και λαθος... ::) ::) ::))

Η σκληρότητα ή όχι τον αμορτισέρ είναι αντίστροφα ανάλογη με την σκληρότητα των ελατηρίων.
Η αίσθηση είναι προσωπική εκτίμηση, και το πάντρεμα δύσκολο....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 10, 2007, 14:34 »
Καπου με μπερδεψατε τωρα...και εμενα...το βαρος του αυτοκινητου...δεν στερεωνετε στα αμορτισερ,αλλα στα ελατηρια η σουστες..αναλογα τι εχει το καθε αμαξι,γιαυτο και τα ελατηρια κυκλοφορουν με limpres,και οι σουστες με ποσα φυλλα βαζεις...στα αμορτισερ τωρα ειναι η σκληροτητα που θες...τα Rancho 5000 ειναι μια χαρα για Jimny....ουτε μαλακα ουτε σκληρα.....για ρωτηστε και την Vassiliki που τα φοραει....και ειναι και κοπελα......αν στερεωνες βαρος στα αμοριτερ...ΔΕΝ υπηρχε τροπος να τα πατησεις κατω μονο με το βαρος του σωματος σου....απλος εχουν διαφορετικο τροπο αποσβεσης της πιεσης που τρωνε....(μπορει ομως να τα λεω και λαθος... ::) ::) ::))

Το βάρος του αυτοκινήτου σαφώς και διαμοιράζεται και στα αμορτισέρ και τα ελατήρια.
1. Το ελατήριο υπολογίζεται βάσει του μέγιστου μεικτού βάρους αλλά και της χρήσης του του οχήματος (σπόρ, καθημερινή, επαγγελματική κ.τ.λ.)
Απορροφά τους μόνο κραδασμούς από τις ανωμαλίες του δρόμου με τον ανάλογο αριθμό ταλαντώσεων.
2. Το αμορτισέρ ορίζει μόνο την επαναφορά δηλ. πόσες φορές θα ταλαντωθεί το ελατήριο μέχρι να σταματήσει . Αν δεν είχαμε αμορτισέρ τότε το αυτοκίνητο θα πήγαινε “πάνω – κάτω” συνεχόμενα με επιτάχυνση μέχρι να εκτοξευτεί από τον δρόμο!! Το αμορτισέρ “φρενάρει τις ταλαντώσεις”
Πρέπει να συμβαδίζει με το βάρος του οχήματος διότι αν είναι πολύ μαλακό είναι σαν να μην υπάρχει δηλ. το όχημα θα ταλαντώνεται συνέχεια ενώ αν είναι πολύ σκληρό δεν θ’ αφήνει το ελατήριο να συμπιεστεί οπότε δεν θα έχουμε απορρόφηση και κατά συνέπεια καθόλου άνεση.
Ο συνδυασμός  πρέπει να είναι μελετημένος για το κάθε όχημα. Οι μύθοι του τύπου μαλακό ελατήριο με σκληρό αμορτισέρ ή το αντίθετο είναι επικίνδυνες μπακαλίστικες νοοτροπίες που μπορεί ν’ αποβούν μοιραίες . Αυτά δεν γίνονται με το μάτι ούτε με το στυλ του “ρώτα και τον φίλο μου που τα έχει” ή “ μάστορας μου είπε ότι τα αμορτισέρ αυτά πάνε με τα τάδε ελατήρια”.
Οι εταιρείες ή οι αξιόπιστοι βελτιωτές που ξοδεύουν χρόνο και χρήμα μόνο μπορούν να μας προσφέρουν ασφαλή ΚΙΤ για την χρήση που θέλουμε να έχουμε.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος NickSi

  • Jimny
  • Μηνύματα: 5603
  • Φύλο: Άντρας
  • jimny*.* = jimnyclub.com !!! Με τις υγειες σας!!!
    • Η πανελλήνια παρέα με τα jimny !
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 08:19 »
...
Ο συνδυασμός  πρέπει να είναι μελετημένος για το κάθε όχημα. Οι μύθοι του τύπου μαλακό ελατήριο με σκληρό αμορτισέρ ή το αντίθετο είναι επικίνδυνες μπακαλίστικες νοοτροπίες που μπορεί νΆ αποβούν μοιραίες . Αυτά δεν γίνονται με το μάτι ούτε με το στυλ του “ρώτα και τον φίλο μου που τα έχει” ή “ μάστορας μου είπε ότι τα αμορτισέρ αυτά πάνε με τα τάδε ελατήρια”.
Οι εταιρείες ή οι αξιόπιστοι βελτιωτές που ξοδεύουν χρόνο και χρήμα μόνο μπορούν να μας προσφέρουν ασφαλή ΚΙΤ για την χρήση που θέλουμε να έχουμε.

 ;) >sostos< >egrapses< _supr> 10806>
Kουραστηκα και αηδιασα με καποιους "δηθεν"...   Πλεον, ΔΕΝ...       

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 11, 2007, 12:42 »
Οι εταιρείες ή οι αξιόπιστοι βελτιωτές που ξοδεύουν χρόνο και χρήμα μόνο μπορούν να μας προσφέρουν ασφαλή ΚΙΤ για την χρήση που θέλουμε να έχουμε.

Mιχάλη δυστηχώς, αλλά δεν ισχύει πάντα....
Μέσα στο forum υπάρχουν αρκετά παραδειγματα είτε απο οίκους των οποίων το ΚΙΤ δεν ήταν ασφαλές΄ή ελειπές(ξεπερνούσε τα όρια του επικύνδινου..), είτε απο βελτιωτές των οποίων το ΚΙΤ ή δεν δούλεψε ποτέ σωστά ή οι τοποθετήσεις τους δεν ήταν καλές ή τα βελτιωτικά που έβαζαν για jimny..απλά δεν ήταν για jimny , και τα λεφτά των κατόχων πήγεναν σχεδόν στον βρόντο.

Φυσικά δεν "καίγονται" όλοι, αλλά μόνο και μόνο που υπάρχουν αρκετά παραδείγματα σαν μελανά σειμία, αυτό δεν αποτελεί μονόδρομο....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος nastyzuki

  • Jimny
  • Μηνύματα: 34
Απ: Rancho 5000...
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 13, 2007, 13:09 »
Χωρις να θελω να ειμαι κακος.....οι εταιριες σου δινουν κατι...σαν φασον....δεν ενδικνεται για τις περιπτωσεις της δικες μας, ξεκηνησα με αναρτησητης rocky-road την 3inch spua....στον μηνα την πεταξα...(ασχετα αν γελασα με αυτα που μου εδωσαν και για το αντικρισμα των χρηματων).....πηγα σε 5inch spua δικιας μου κατασκευης...δεν μου εκανε...εκανα spoa δικο μου 5inch...και μετα απο την χρηση που του εκανα και ειδα τι ελειπε,εκανα και τις καταλληλες αλλαγες.....και εχω καταλληξει εδω που ειμαι για αυτα που θελω να κανω με το σιγκεριμενο αυτοκηνητο....συμπερασμα....αναλογα τι θες να κανεις και πως δουλευεις το αμαξι,φτιαχνεις...τα ετοιμα για εμενα ειναι...μεσες λυσεις(αντε και για ανθρωπους που δεν πιανουν τα χερια τους,η βαριουνται να ασχοληθουν...χανουν και το νοημα του να το φτιαξουν μονοι τους και να παρουν την ικανοποηση,και να βαλουν το μυαλο τους να δουλεψει, μην παρεξηγηθει κανεις,γενικα το λεω).....πολυ παραπονοιυνται και για τα lock-right....φενεται απλο ..αλλα η μαγκια ειναι στην τοποθετηση,μου αρεσε τοσο να φανταστητε το οδηγαει και η γυναικα μου...και δεν καταλαβενει κανεις οτι το φοραει το αυτοκινητο...που εβαλα...και μπροστα...μονο που μπροστα το εβαλα ακομα πιο σφιχτο,λογο του οτι εχω πνημνες...μπορω να σας το δωσω για τεστ το αμαξι αν θελετε....γιατι απο τιν θεωρια και τα χαρτια....μεχρι την πραξη,ειναι αρκετα πραγματα που αλλαζουν....αυτα.... και πιστευω να μην εγινα κακος,σε κανεναν.....και οι εταιριες οι βελτιωτηκες...απο τρελλα και εφευρεσεις απλων τρελλων πατεντιαριδων ασχολουμενων με αυτο το σπορ....κλεβουν τις ιδεες και μην μου πειτε οχι...λιγο χρωμα και καλυτερες κολλησεις που εχουν τα εργαλεια κανουν και σου κολλανε μια ταμπελλα πανω....εχω αδικο??????? Προσοχη..δεν μιλαω για εμπορους...αυτοι την δουλεια τους κανουν και καλα κανουν....Υπαρχει ενα ρητο....ρωτοντας λενε...πας στην πολη.....καβαλας διαφορα αυτοκινητα δοξα τον θεο υπαρχουν βελτισεις διαφορες και πολλες και οπου νομιζει ο καθε ενας καταληγει....αλλα απλος οποιος εχει μικροβιο βελτιωσεις...δεν μενει σε στανταρ.....
poke me...and i'll become a nastier nastyzuki......Bratotrellos certificated