Να 'σαι καλά, όπως μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω, ευχαρίστησή μου είναι, για να σου απαντήσω τώρα:
1. Ο μόνος θόρυβος/τρίξιμο/βουητό που ακούγεται από την ανάρτηση είναι ένα "κλανγκ" που κάνει το ελατήριο μερικές φορές (λίγες είναι η αλήθεια) όταν συμπιέζεται πολύ γιατί μάλλον η κάτω λάμα δεν το κρατάει 100% ακίνητο κατά την πλήρη αποσυμπίεση (όπως είπα ξεκουμπώνει λίγο), δεν είναι πάντως τίποτα το ενοχλητικό.
2. Έχει πάρει 9 πόντους πίσω και 8 μπροστά (ήταν δική μου επιλογή η διαφορά ύψους) από την ανάρτηση και περίπου 1,5 εκ. από τα ελαστικά (είναι περίπου 3 εκ. μεγαλύτερα σε διάμετρο).
3. Οι κλίσεις στο δρόμο είναι αρκετές χωρίς να τρομάζουν όμως και χωρίς αίσθηση ανασφάλειας (το προτιμώ μαλακό, προσωπική επιλογή), εκτός δρόμου είναι ελάχιστες λόγω του συμμετρικού κρεμάσματος μπροστά-πίσω.
4. Το Jimny είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο, δεν παρουσιάζει κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε στην καθημερινή κίνηση ούτε στα ταξίδια, ίσα-ίσα που είναι πιο σταθερό λόγω της βελτιωμένης ανάρτησης. Βεβαίως λόγω ύψους και ελαστικών η ταχύτητα ταξιδιού περιορίζεται αν θέλουμε να είμαστε και να αισθανόμαστε περισσότερο ασφαλείς.
5. Ναι, είναι πολύ καλό, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος δεδομένου ότι όπως σου είπα είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο και θέλω μια καλή συμπεριφορά σε κάθε είδους οδόστρωμα και συνθήκες.
6. Είναι το ίδιο πράγμα, απλά άλλοι λένε ότι το σηκώνουν 6 εκ. και άλλοι 6,5 εκ., δεν ξέρω ποιό από τα δύο ισχύει (ούτως ή άλλως η διαφορά είναι αμελητέα).
7. Έχεις π.μ.
8. Σωστά, εκτός βέβαια αν θέλεις να κάνεις και την πίσω ρυθμιζόμενη.
9. Εγώ τις έφτιαξα στον Φώτη (Κουτσουμπός), είναι απαραίτητο να μπουν γιατί αλλιώς α) θα τερματίζουν σχεδόν σίγουρα τα αμορτισέρ στο κείσιμο και β) θα ξεκουμπώνουν τα ελατήρια και θα πρέπει να κάνεις κώνους συγκράτησης, λάμες κλπ.
10. Εγώ εκεί το πηγαίνω, αν σε βολεύει η απόσταση είναι πιστεύω η καλύτερη επιλογή στα βόρεια προάστεια.
Τα λέμε...