Αποστολέας Θέμα: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!  (Αναγνώστηκε 13088 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #45 στις: Ιούνιος 08, 2007, 14:17 »
Έξι απο τα εννέα ήταν "δικά" μας και δεν έγραψε κανένας την γνώμη του.

Λογικό ήταν >:D >:D >:D >:D >:D

Λοιπόν άποψη κατα γενική ομολογία....
Ισως απο το αφιέρωμα να λείπει μια κουβέντα στο τέλος, μάλον σαν γενιοκή κατανόηση, μονολογος του Αθανασίου, με τίτλο...
Με ποιό ανέβηκα καλύτερα...
Απο την θέση του οδηγού, δεν μπορώ να πω την αίσηση μιας και το αυτοκίνητο μου το ξέρω, και φυσικά όλοι έχουμε την εικόνα ότι βλέποντας τον άλλο λέμε αμάν τούμπαρε, αλλά εμείς την κάνουμε την ταρζανιά και δεν το πέρνουμε και πρέφα....
Αν σούζαρα  και πόσο δεν κατάλαβα, στο μόνο διαγώνιο πάτημα( στην φωτό με το πίσω δεξί στο αέρα..) μέχρι να γίνει αλλάγή γωνίας(να περάσω απο το μπροστά αρειστερο στο πίσω δεξί στο αέρα) είχα την αίσθηση της τραμπάλας.
Μπορώ να πώ ότι απο έξω σαν παρατηρητή, με φόβισαν περισσότερο οι αντιδράσεις των αυτοκινήτων που ανέβηκαν με μπλοκέ(ιδίως του ΜΟΓΛΗ) μιας και τα έβλεπά να σουζάρουν πολύ...
Επίσης του Λάζαρου, λόγω βαρους και ψηλού κέντρο βάρους...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #46 στις: Ιούνιος 08, 2007, 14:58 »
Ναι, έπαιξαν ρόλο και τα πατήματα του καθενός για τι σούζες, δεν ανέβηκαν όλοι από τις ίδιες ροδιές για να είναι απόλυτα συγκρίσιμα τα μεγέθη, συμφωνώ για τον "επίλογο" που αναφέρεις Γιάννη...
Αν θα θέλαμε να είναι πιο "αντικειμενικό" το τεστ της διαδρομής θα έπρεπε να οδηγήσει ο Γιάννης όλα τα αυτοκίνητα ο ίδιος και να περάσει από τα ίδια πατήματα, αυτό όμως (όπως συζητήσαμε εκεί) είναι ανέφικτο γιατί ούτε θέλει και εμπιστεύεται ο καθένας μας τον άλλο στο τιμόνι του αυτοκινήτου του, ούτε από την άλλη θέλει το περιοδικό να έχει την ευθύνη για τυχόν ζημιές ή προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν σε κάθε όχημα.
Πάντως πιστεύω ότι ήταν μια πολύ ωραία και κατατοπιστική δοκιμή και μακάρι να γίνουν κι άλλες τέτοιες για άλλα οχήματα... 
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #47 στις: Ιούνιος 08, 2007, 15:12 »
Αντώνη αυτό που έχω σκεφτεί εγώ, είναι πέρα κάθε προσδοκίας, αν δηλαδή θα καταφέρναμε κάποια στιγμή να κάνουμε ιδιωτικά ένα τεστ για εμάς, με Video για να έχουμε μετά και μια άποψη για το θέμα....
Μπορεί να γίνει και με την βοήθεια της ράμπας, και εκτός δρόμου....
ε οεο??
Πως ακούγεται??
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Metalaxe

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2808
  • www.jimnyclub.com
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 08, 2007, 15:47 »
Μια χαρά μου ακούγεται, θα το συζητήσουμε σε κάποια φάση... ;) ;)
B.R.A.T. President
www.brat.gr

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #49 στις: Ιούνιος 08, 2007, 17:06 »
Και φυσικά κάνοντας τις μετρήσεις για όλα τα είδη των αναρτήσεων, και μετατροπών μπορούμε να στείλουμε το dvd σε όποιο παιδί ανα την Ελλάδα θέλει να δει....
Ε??

Θα αποφύγω τον φακο.... lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #50 στις: Ιούνιος 08, 2007, 21:33 »
Αντώνη αυτό που έχω σκεφτεί εγώ, είναι πέρα κάθε προσδοκίας, αν δηλαδή θα καταφέρναμε κάποια στιγμή να κάνουμε ιδιωτικά ένα τεστ για εμάς, με Video για να έχουμε μετά και μια άποψη για το θέμα....
Μπορεί να γίνει και με την βοήθεια της ράμπας, και εκτός δρόμου....
ε οεο??
Πως ακούγεται??


Πολύ καλή ιδεα  j12
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος filippos_kos

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 1273
  • Φύλο: Άντρας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #51 στις: Ιούνιος 09, 2007, 23:02 »
Παιδιά στην δοκιμασία της ράμπας όσοι είχαν locker το είχαν ενεργοποιημένο?


Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #52 στις: Ιούνιος 10, 2007, 00:42 »
Φιλιπε στην δοκιμασία της ράμπας, σταματάς μόλις σηκωθεί ο πίσω τροχός....
Τα παιδιά που ανέβηκαν δεν είχαν Locker , το μόνο κλείδωμα που δούλευε ήταν του kanados που φοράει lock right...
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος nektarios

  • Jimny
  • Μηνύματα: 8
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #53 στις: Ιούνιος 10, 2007, 07:54 »
τελικα  εγω  εχω  απορια  για της  ομε   ειναι   καλητερες  απο μαμα  η  οχι  για  δεν κρεμανε  τελικα  παρα  το +4cm  ?

Αποσυνδεδεμένος gc

  • Ομάδα Διαχείρισης.
  • Jimny
  • Μηνύματα: 2177
  • Φύλο: Άντρας
  • .Εκεί που πάει.
    • Suzuki Jimny Funs and Owners worldwide
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #54 στις: Ιούνιος 10, 2007, 11:45 »
νεκταριε, εξαρταται ως προς τι κριτηρια ρωτας αν ειναι καλυτερες απο της μαμας...
 
 - κρατηματα στο δρομο * οχι *
 - καλυτερα κρεμασματα εκτος δρομου * ναι *, εδω τωρα αν ρωτησεις τι γινεται με τα εγκαρσια περασματα, θελει προσοχη... ;)
 - ανεση εντος και εκτος * ναι *
 - δυνατοτητα για ελαφρώς μεγαλυτερα διαστασεων λαστιχα * ναι *
 - επιπλεον αλλαγες στη γεωμετρια του αυτοκινητου... * οχι απαραιτητα *
www.erc.edu
www.ecosep.eu
www.phtls.org

If you want my attention, try bleeding...

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 10, 2007, 12:54 »
Σωστός ο gc j12
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος tetrakinisimag

  • Jimny
  • Μηνύματα: 259
  • www.tetrakinisimag.gr
    • Περιοδικό Τετρακίνηση
Απ: TetrakinisiMag....Jimny MegaTest!!!
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 09, 2007, 10:43 »
Λίγα λόγια, έστω και καθυστερημένα!!!

Όσον αφορά τον επίλογο, δεν θα επαναληφθεί!!! Έχετε δίκιο...

Τώρα για τις μετρήσεις στη ράμπα. Τα τρία αυτοκίνητα που φόραγαν ΟΜΕ είχαν τελείως διαφορετικό set up. Το ένα είχε προεκτασεις στους τροχούς, άρα ήταν πίο "μαλακό". Το άλλο πολύ βάρος ψηλά, άρα και μεγαλύτερες κλίσεις. Οπότε τα διαφορετικά αποτελέσματα ήταν αναμενώμενα. Η άνοδος στη ράμπα, δευτερεύουσα μέτρηση για εμάς αφου οι διαδρομές μετρούν περισσότερο, έχει να κάνει και με άλλους παράγοντες, όπως η διάμετρος των ελαστικών, η κατανομή του βάρους κλπ.

Ευχαριστούμε τους "συμμετέχοντες" για το ότι δέχτηκαν να... ρισκάρουν τα γιμνυ τους για τη δοκιμή. Στο επανιδείν!!!
Κάποιοι θεωρούν τις "κοντές" μειονέκτημα.
Οι υπόλοιποι διαβάζουν Τετρακίνηση Mag.
www.tetrakinisimag.gr
Το ελληνικό περιοδικό για το 4Χ4