Αποστολέας Θέμα: Περι αλλαγής κινητήρα...  (Αναγνώστηκε 20676 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος blacklimit

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Άντρας
  • ORESTIADA EVROS
Περι αλλαγής κινητήρα...
« στις: Ιούνιος 25, 2007, 15:26 »
καλησπερα σε ολους
λοιπον το προβλημα.
μετα απο ενα ταξιδακι με το γιμνυ ειδα οτι ειναι ασηφορο στα καυσιμα σε μεγαλες αποστασεις και μετα απο καποια ταχυτητα
ετσι λοιπον και επειδη απο τον Οκτωβρη και μετα θα φοραει 31'' simex θα εχω μεγαλο προβλημα με την καταναλωση
αποφασισα να αλλαξω τον κινητηρα με εναν αλλο κινητηρα αλλα turbo diesel και αν υπαρχει βεβαια και μπορει να μπει στο γιμνυ

περημενω να ακουσω τις προστασεις σας και τα φωτα σας και οτι σχετικη πληροφορια


ευχαριστω
drink on bed!!!

drive on road!!!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 25, 2007, 15:54 »
Στείλε ενα pm στον Donald2 κάτι είχε κάνει με μηχανή απο VW ...19TD ΑΠΟ Passat αν θυμάμε καλά....
Αν βρώ τηλ θα σου το στείλω
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 25, 2007, 15:55 »
αααα


Υπάρχει φυσικά και η λύση του 1.5 DDIS  άλλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα....
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 25, 2007, 18:18 »
Υπάρχει φυσικά και η λύση του 1.5 DDIS  άλλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα....

Φοβερό αυτο το μοτερ το 1.5 DDIS... αν δεν ζούσα Αθήνα αυριο το πρωϊ θα το αγόραζα

Το 2004 βγήκε το πρώτο Jimny Diesel αλλα σερνόταν

Στο τέλος του 2005 πρεπει να το έκαναν Turbo Diesel και εχουμε 86 αλογάκια στις 3750σ.α.λ απο τα 65 του προηγούμενο
και ροπή 2000Nm  ::) ::) ::) στις 1750σ.α.λ   ::) ::) ::) είπατε τίποτα ??? ??? ???

Μήπως θέλετε κατανάλωση 7/100χλμ. εντός - 5,6/100χλμ. εκτός - 6/100χλμ. μεικτή

Το μοτερακι αυτό ταιριάζει γάντι στο Jimnaki χαμηλόροπο οικονομικό αξιόπιστο...

Τι κριμα να μην έρχεται στην Ελλαδίτσα...

Ενώ στην διπλανή Ιταλία (www.suzuki.it) παιζει κανονικότατα....

Eκει οπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν ρυπαίνουν τα Diesel...οπως εδώ στην Ελλάδα bhe bhe bhe
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος JiNi

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Άντρας
  • Asterix - Ελάτη Κεντρικού Ζαγορίου
    • livefreetime.blogspot.gr
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 25, 2007, 18:57 »
Η ιδανικότερη περίπτωση για Ελλάδα το συγκεκριμένο Jimny Κωνσταντίνε, φανταστικό.
Σε μερικούς μήνες θα το φέρει κάποιος φίλος μου απο Γερμανία  ;)
Και φυσικά εργοστασιακό, όχι μετατροπή  ;)
livefreetime.blogspot.gr
- Όταν πάμε στο βουνό δεν παίρνουμε τίποτα μαζί παρά μόνο φωτογραφίες και δεν αφήνουμε τίποτα παρά μόνο τις πατημασιές μας.
-Ο άτολμος φοβάται πριν από την εμφάνιση του κινδύνου,ο δειλός κατά τη διάρκειά του και ο θαρραλέος μετά

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 25, 2007, 20:01 »
Επειδεί με τρώει............. lol lol lol lol lol



Να κάναμε μια ομαδική ?? lol lol lol lol lol lol lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 25, 2007, 20:05 »
Suzuki Jimny 1.3 16v                                        
                                                                       

62,5 kW (85CV) 6.000 σ.α.λ
110 Nm 4.500 σ.α.λ ροπή

3.665 mm μήκος
1.600 mm πλάτος
1.705 mm ύψος

1.420 kg μικτό βάρος

σχέσεις μετάδοσης
1η 4,425
2η 2,304
3η 1,674
4η 1,190
5η 1,000
όπισθεν 5,151
σχέση διαφορικού 3.416

Suzuki Jimny 1.5 DDiS


63 kW (85,7CV) 3.750 σ.α.λ
200 Nm 1.750 σ.α.λ ροπή !!

3.775 mm μήκος
1.645 mm πλάτος
1.705 mm ύψος

1.500 kg μικτό βάρος

σχέσεις μετάδοσης
1η 4,246
2η 2,357
3η 1,695
4η 1,242
5η 1,000
όπισθεν 4,436
σχέση διαφορικού 3.416
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος blacklimit

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Άντρας
  • ORESTIADA EVROS
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 25, 2007, 23:34 »
θα πρεπει να ψαξω μαλλον στην Γερμανια για αυτον τον κινητηρα
και αυτο ειναι κατι δυσκολο
drink on bed!!!

drive on road!!!

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 26, 2007, 12:07 »
θα πρεπει να ψαξω μαλλον στην Γερμανια για αυτον τον κινητηρα
και αυτο ειναι κατι δυσκολο

Κινητήρα με εγκέφαλο και πλεξούδες...το σασμάν θα ταιριάξει?
Μήπως έχεις κανενα θέμα με τεπόζιτο?
Καλά την τρύπα στο καπό την κάνεις και μόνος σου yah

Μάλλον κανενα τροπετο βλέπω να αξίζει να φέρεις

Καλά η διαφορά μήκους και πλάτους μεταξύ vvt και DDIS πως προκύπτει ???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2007, 12:10 από KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ »
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 26, 2007, 15:27 »
Tουλάχιστον του μήκους είναι σεβαστή....
Για κάτσε να ψάξω και άλλο :(
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος kapos2000

  • Jimny
  • Μηνύματα: 1
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 17, 2008, 13:59 »
paidia geia sas.
exo mia erotish gia to thema poy milate.
apo tin stigmh poy o kinitiras einai venzinh se ayto to montelo ginete na valeis diesel kai na to diloseis kanonika??
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 17, 2008, 17:20 »
paidia geia sas.
exo mia erotish gia to thema poy milate.
apo tin stigmh poy o kinitiras einai venzinh se ayto to montelo ginete na valeis diesel kai na to diloseis kanonika??
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Υπάρχουν μηχανολογικές μελέτες στο Υπουργείο Συγκοινωνιών που αναφέρουν αναλυτικά μάρκα,μοντέλο καθώς και ποιά μοτέρ μπορείς να αντικαταστήσεις με ποιά και πως θα τα δηλώσεις. Τα Jimny δεν τα αναφέρει ο πίνακας πουθενά αρα χλωμό το βλέπω. Πρέπει να κάνει κάποιος την αρχή κατόπιν μελέτης μηχανολόγου και αν εγκριθεί απο το υπουργείο τότε θ'ακολουθήσουν και άλλοι....
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος macedonas

  • Jimny
  • Μηνύματα: 59
  • ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ - ΚΙΛΚΙΣ
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 17, 2008, 21:42 »
Απο ντίζελ σε βενζίνη ξέρω οτι είναι νόμιμη η μετετροπή.
Για το αντίθετο δεν είμαι σίγουρος........................ ???

Αποσυνδεδεμένος Michalis

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 620
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 18, 2008, 09:25 »
Απο ντίζελ σε βενζίνη ξέρω οτι είναι νόμιμη η μετετροπή.
Για το αντίθετο δεν είμαι σίγουρος........................ ???

Αν δεν υπάρχει μελέτη με κωδικό έγκρισης στο υπουργείο δεν γίνεται δεκτή καμία απολύτως μετατροπή και ρισκάρουμε να πετάξουμε τα λεφτά μας!...θα είμαστε και παράνομοι.
Respect a man's car and he will respect you

Αποσυνδεδεμένος hkousoulos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 13
  • Φύλο: Άντρας
  • JIMNY ΚΑΙ ΠΑΛΙ JIMNY....
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 28, 2008, 18:02 »
ΝΑΙ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΙΔΕΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΑΠΑΝΩ..ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ VITARA 16V?NOMIKA TI KANΩ..?ΣΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΙ ΘΕΛΩ.?ΠΟΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΗΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΧΕΙ?ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ?ΜΕ ΚΤΕΟ ΤΙ ΚΑΝΩ?ΑΠΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ...ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΔΕΚΤΗ... bhe