Αποστολέας Θέμα: Περι αλλαγής κινητήρα...  (Αναγνώστηκε 20668 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 28, 2008, 20:27 »
Βοήθησέ με λίγο για να σε βοηθήσω:ποιό κινητήρα φοράς και σε ποιά περιοχή είσαι?

Επιγραμματικά, για την πρώτη σειρά κινητήρων (G13) με τα 80 άλογα δηλαδή , θα πρέπει να βρεις τον αντίστοιχο 1.6 (δηλαδή G16) με τιμή γύρω στα 800 ευρώ.Για την δεύτερη σειρά (Μ13) αντίστοιχα βρίσκεις τον (Μ16 που φοράει το Liana κτλ.) με τιμές γύρω στα 1000-1200.Εαν βρεις απο escudo μηχανή θα είσαι τυχερός γιατί πουλιέται φθηνότερα στους παλιατζήδες γιατί νομίζουν ότι δεν κάνει στα jimny. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστούν κάποιες μετατροπές στις βάσεις του κινητήρα και στο "κούμπωμα" του σασμάν, δεν είναι κάτι τραγικό αλλά σίγουρα αυτός που θα το κάνει πρέπει να κατέχει πέντε πράγματα.
 Για το 8ν ο μηχανικός μου έδωσε άκυρο, θα μπλέξεις. Επίσης δεν ήξερε τι γίνεται με το vvt αλλά υποθέτει ότι πας για 1.6 απο grand σε αυτή την περίπτωση.Αλλάζεις την εισαγωγή με αυτή του 1.3 και μετά οκ.
Τέλος για το ΚΤΕΟ τι αγχώνεσαι?Αφού ζεις στη χώρα του ...καφέ! Τι να πει και ο nasanto με αυτό που εφτιαξε?
Ασφαλώς μπορείς και να το δηλώσεις και να είσαι κύριος , αφού οι παραπάνω κινητήρες των 1.6 λίτρων έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Μια επιφύλαξη μόνο: επειδή η αλλαγή γίνεται μεν σε suzuki αλλά σε διαφορετικό μοντέλο νομίζω ότι υπάρχει ένα όριο στο ποσοστό της ιπποδύναμης που μπορείς να υπερβείς.
Αυτά για την ώρα , εαν ενδιαφερθείς πραγματικά μπορούμε να ψάξουμε περισσότερο.
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος cybertaz

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 286
  • Φύλο: Άντρας
  • σπίτι μου....ο βυθός!
    • Sea gate Club
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 28, 2008, 20:54 »
νομιζω για να περασει ΚΤΕΟ θε πρεπει το συγκεκριμενο μοντελο να το βγαζει η μαμα εταιρεια και με την αναλογη μηχανη.
Δηλαδη αν εχω ενα vitara 1.6 και το κανω 2.0 το δηλωνω γιατι η suzuki βγαζει το συγκεκριμενο και διλιτρο.
Στα δικα μας δεν παιζει κατι τετοιο μιας και βγαινει μονο 1.3
Αν κανω λαθος συνχωρεστε με αλλα ετσι εχω ακουσει οταν την ψιλο εψαχνα και γω......μαλλον η λυση ειναι τουρμπισμα!

Αποσυνδεδεμένος hkousoulos

  • Jimny
  • Μηνύματα: 13
  • Φύλο: Άντρας
  • JIMNY ΚΑΙ ΠΑΛΙ JIMNY....
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 29, 2008, 17:54 »
Βοήθησέ με λίγο για να σε βοηθήσω:ποιό κινητήρα φοράς και σε ποιά περιοχή είσαι?

Επιγραμματικά, για την πρώτη σειρά κινητήρων (G13) με τα 80 άλογα δηλαδή , θα πρέπει να βρεις τον αντίστοιχο 1.6 (δηλαδή G16) με τιμή γύρω στα 800 ευρώ.Για την δεύτερη σειρά (Μ13) αντίστοιχα βρίσκεις τον (Μ16 που φοράει το Liana κτλ.) με τιμές γύρω στα 1000-1200.Εαν βρεις απο escudo μηχανή θα είσαι τυχερός γιατί πουλιέται φθηνότερα στους παλιατζήδες γιατί νομίζουν ότι δεν κάνει στα jimny. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστούν κάποιες μετατροπές στις βάσεις του κινητήρα και στο "κούμπωμα" του σασμάν, δεν είναι κάτι τραγικό αλλά σίγουρα αυτός που θα το κάνει πρέπει να κατέχει πέντε πράγματα.
 Για το 8ν ο μηχανικός μου έδωσε άκυρο, θα μπλέξεις. Επίσης δεν ήξερε τι γίνεται με το vvt αλλά υποθέτει ότι πας για 1.6 απο grand σε αυτή την περίπτωση.Αλλάζεις την εισαγωγή με αυτή του 1.3 και μετά οκ.
Τέλος για το ΚΤΕΟ τι αγχώνεσαι?Αφού ζεις στη χώρα του ...καφέ! Τι να πει και ο nasanto με αυτό που εφτιαξε?
Ασφαλώς μπορείς και να το δηλώσεις και να είσαι κύριος , αφού οι παραπάνω κινητήρες των 1.6 λίτρων έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Μια επιφύλαξη μόνο: επειδή η αλλαγή γίνεται μεν σε suzuki αλλά σε διαφορετικό μοντέλο νομίζω ότι υπάρχει ένα όριο στο ποσοστό της ιπποδύναμης που μπορείς να υπερβείς.
Αυτά για την ώρα , εαν ενδιαφερθείς πραγματικά μπορούμε να ψάξουμε περισσότερο.

G13 ΜΕΛΙΣΣΙΑ ΑΘΗΝΑ....ΝΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΜΗΜΑ...[ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΜΙΛΑΩ]..ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣΤΟΡΟ...?

Αποσυνδεδεμένος nasanto

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 29, 2008, 18:32 »
Τέλος για το ΚΤΕΟ τι αγχώνεσαι?Αφού ζεις στη χώρα του ...καφέ! Τι να πει και ο nasanto με αυτό που εφτιαξε?

 ???δεν σε καταλαβαινω Δημητρη τι θες να πεις;   το μοτερ μου ειναι του jimny  >:D ;D

Αποσυνδεδεμένος Χάρης

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 4618
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 29, 2008, 18:44 »
Τέλος για το ΚΤΕΟ τι αγχώνεσαι?Αφού ζεις στη χώρα του ...καφέ! Τι να πει και ο nasanto με αυτό που εφτιαξε?

 ???δεν σε καταλαβαινω Δημητρη τι θες να πεις;   το μοτερ μου ειναι του jimny  >:D ;D

Νάσο, το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι Jimny ??  ha ha ha ha ha ha ha ha

Αποσυνδεδεμένος nasanto

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 29, 2008, 18:52 »
Νάσο, το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι Jimny ??  ha ha ha ha ha ha ha ha

 sfr sfr sfr

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 31, 2008, 16:12 »
To Σάββατο πήρα το Jimny μου αναζωογονημένο με κινητήρα από Baleno 1.6 και ολόκληρη εξάτμιση από χταπόδι μέχρι τελικό.
Παρα το οτι δεν είχα κανένα πρόβλημα με τον G13 είχα βαρεθει την αναιμικότητα του!

Η διαφορά τώρα είναι αρκετά αισθητή από το ρελαντί μέχρι τα βαθιά κόκκινα στο στροφόμετρο... roc2
Για το ΚΤΕΟ το πήρα απόφαση και δεν θα το δηλώσω...τόσοι και τόσοι το κάνουν...αν και υπάρχει τρόπος αν ασχοληθείς να το δηλώσεις.
Η μετατροπή είναι άψογη πολύ νοικοκυρεμένη κράτησε 5 μέρες και επιτέλους εχω γκάζι παντού j12
Ο ηχος της εξατμισης εγινε πιο αντρικός αλλα όχι ενοχλητικός
Την μετατροπή ανέλαβε ο Φ. Κουτσουμπός που με επεισε οτι δεν θα χάσω σε αξιοπιστία
και φυσικά οτι ξέρει τι κάνει αφού την συγκεκριμένη την εχει κάνει πολλάκις.
Την εξάτμιση εφτιαξε ο Νινο και εκει το αποτέλεσμα δείχνει πολύ καλό αν και κάπως αλμυρό

Θα επανέλθω μετά τα πρώτα 1000-1500χλμ.


Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 31, 2008, 16:35 »
Kωστή καλορίζικο j12

Ο Φώτης είναι καλός.
Νομίζω οτι μπαίνει και το μοτέρ του Baleno 1.8
Ο Νίνος έκανε την εξάτμιση της Totsugeki?
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 31, 2008, 16:42 »
Κωνσταντινε πόσο πηγε το μαλλι αν επιτρέπεται του μοτερ και τισ τοποθέτησης??
Ενημερωτικά ρωτάω γιατι σκέφτομαι σε κανα εξάμηνο να κάνω κατι απλά ακόμα δεν έχω καταλήξει στο τι θα είναι αυτο! roc2
Ευχαριστώ προκαταβολικά! j12

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 31, 2008, 17:23 »
Ευχαριστώ παιδιά

Ιronman
Μπορεί να μπαίνει και το 1,8 αλλα δεν ξέρω κατα πόσο συνεργάζεται με τον εγκέφαλο...
Για το Totsugeki δεν ξέρω, πάντως είναι πολύ καλή

Γιάννη
Κόστος υπολόγισε περίπου 2500e
Mοτερ+σερβις+τοποθέτηση+ολόκληρη εξάτμιση

Η εξάτμιση (χταπόδι+αγων. καταλύτης+σπιράλ+τελικό) πήγε 1000+

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 31, 2008, 17:26 από KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ »
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Over the hills and far away...
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #25 στις: Μάρτιος 31, 2008, 17:36 »
Φίλε hkousoulos έχεις p.m.

 :o ρε αυτό ενδιαφέρει και εμάς 87 yah


 lol lol lol
Αφού ξέρεις για ποιόν μιλάω.Έλα απο δω, κερνάμε ουζάκι και σου μαθαίνουμε και την πατέντα στον εκκεντροφόρο για ροπή χαμηλότερα  ;)
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζώή:Οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες,τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #26 στις: Μάρτιος 31, 2008, 17:52 »
Λες να μην ξέρω ότι το ξέρεις? ;D
Αφου κοινούς φίλους έχουμε lol lol lol

Ετοιμάζεται η βόλτα ;) θα σε πω lol
Γιάννης Δημητρέλης

Αποσυνδεδεμένος γιάννης

  • Jimny
  • Μηνύματα: 267
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #27 στις: Μάρτιος 31, 2008, 18:04 »
Δηλαδη μοτερ και τοποθετηση 1500 και ολοκληρη εξατμιση 100? ή 2500? μοτερ και τοποθετηση και άλλα 100? εξατμιση?
Στην Αθήνα είναι ο Κουτσουμπός αν δεν κάνω λάθος ε?
Αυτός σου βρήκε το μοτέρ ή είχες εσύ καμιά άκρη?
Βλέπεις ικανοποιητικές αλλαγές τώρα δηλαδή ροπές απο χαμηλά (μαλλον γενικότερα καλύτερες ροπές) κ.α.?
Σε ζαλισα ε?? lol lol lol

Γιαννη (Ironman) τι έγινε? Και εσύ το ριξες στην μετατροπή? roc2

Αποσυνδεδεμένος KΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

  • NewsLetter
  • Jimny
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #28 στις: Μάρτιος 31, 2008, 18:21 »
Λοιπόν σε μπέρδεψα...

Με 2500 χοντρικά κάνεις ολη την μετατροπή μοτερ - τοποθέτηση - εξάτμιση.
Δηλαδή 1500+ 1000(+)  εξάτμιση.
Μοτέρ εψαχνα και εγώ αλλα μου βρήκε ο μηχανικός...

Γιάννη οι διαφορές είναι αισθητες σε όλο το φάσμα των στροφών...
αν σκεφτεσαι να το κάνεις έλα να πάμε όποτε θέλεις με το δικό μου
μια βόλτα να πάρεις μια ιδέα από πρώτο χέρι cl

Ο Κουτσουμπός είναι στο Γέρακα και η δουλεία του είναι πάρα πολύ καλή και προσεγμένη.
Πάρε φόοοοραααα ρεεεε!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος IronΜan

  • Jimny
  • Μηνύματα: 3753
  • Φύλο: Άντρας
  • Πισσώνας
Απ: Περι αλλαγής κινητήρα...
« Απάντηση #29 στις: Μάρτιος 31, 2008, 18:44 »
Γιάννη (γιάννη) ;D να μην έχω παραγείλει και εγώ κάποια πράγματα, μιας και ο Jimnys μου αγκομαχάει ολίγον τι?? ::)  lol lol lol

Ο Φώτης έχει κάνει αρκετές μετατροπές, ίδίως σε μοτέρ αλλά και σε αναρτήσεις.
Η τιμή ήταν πολύ καλή νομίζω, ιδίως αν κρίνεις ότι κάποιοι κάπου έδωσαν 1200€ για να αλλάξουν καπάκι στο jimny πχ 8)
Γιάννης Δημητρέλης