Εγώ στην πόλη, δεν ξεπερνώ τα 9-9,2 λίτρα/100 χλμ. Μόνο με τη χρήση του κλιματιστικού μπορεί να φτάσω τα 9,5 λίτρα. Το περισσότερο που έχω κάψει είναι 9,8 λίτρα.
Στην Εθνική με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 120 χλμ/ώρα, καίω από 7,4 μέχρι 8,2 λίτρα/100 χλμ. με το ελάχιστο που έχω κάψει να είναι τα 6,7 λίτρα. Με παρατεταμένη οδήγηση πάνω από τις 4.000 στροφές, η κατανάλωση φτάνει ή και ξεπερνά την κατανάλωση της πόλης.
Σε επαρχιακό δίκτυο με οδήγηση γύρω στις 2.000 στροφές, η κατανάλωσή μου είναι γύρω στα 7,2 λίτρα/100 χλμ.
Εκεί που η διαφορά στην κατανάλωση είναι πραγματικά εντυπωσιακή, είναι κατά τη διάρκεια μποτιλιαρίσματος. Προσπαθώ να διατηρώ την ταχύτητα στο κιβώτιο, όσο το δυνατόν περισσότερο. Η μεγαλύτερη κατανάλωση γίνεται όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται στο ρελαντί και η μικρότερη στις χαμηλές στροφές. Άρα ο συνδυασμός «γκαζώνω με πολλές στροφές – φρενάρω – περιμένω στο ρελαντι» έχει πολύ περισσότερη κατανάλωση από το «κινούμαι πολύ αργά μέχρι τις 2.000 στροφές και μέχρι να φτάσω το προπορευόμενο αυτοκίνητο αυτό έχει ξεκινήσει πάλι». Με αυτόν τον τρόπο οδηγώ όσο το δυνατόν περισσότερο με χαμηλές στροφές, και αφήνω όσο το δυνατόν λιγότερο το αυτοκίνητο στο ρελαντί.
Αισθητή διαφορά παρατήρησα και όταν εγκατέλειψα στην πόλη την κακιά μου συνήθεια να βγάζω την ταχύτητα πολύ πριν σταματήσω στο φανάρι, και να φρενάρω αρκετά μέτρα στο ρελαντί. Όσο περισσότερο μείνει η ταχύτητα στο κιβώτιο τόσο το καλύτερο, και όσον αφορά στην κατανάλωση και όσον αφορά στην ασφάλεια.