Μιχάλη ψάχνοντας τις αποδείξεις μου βρήκα μόνο …αλλαγή σε.. Αντλία νερού , ιμάντα αντλίας νερού , μοτέρ ψυγείου κτλ…..τίποτα για συμπλέκτες και διμεταλλικά ελάσματα φαντάζομαι ψηλά γράμματα για αυτούς. θα δω αύριο τι μπορώ να κάνω.
Κάπου διάβασα για vitara τα εξής .Ισχύουν αυτά για εμάς (Το ένα κολάρο του ψυγείου, ξεκινά από επάνω αριστερά από το ψυγείο και καταλήγει στον θερμοστάτη. Εκεί έχει 2 ή τρείς βίδες, τις οποίες λύνεις, σηκώνεις το μεταλλικό καπάκι και μέσα έχει τον θερμοστάτη (κάπως σαν μπρούτζινος είναι) επάνω του έχει χαραγμένη τη θερμοκρασία στην οποία δουλεύει.
3ον. Το υδραργυρικό είναι στο κέντρο του ανεμιστήρα και λειτουργεί ως εξής: Όταν είναι κρύα η μηχανή το υδραργυρικό είναι χαλαρό και ακόμη και όταν περιστρέφεται ο ιμάντας, μπορείς με μικρή δύναμη να ακινητοποιήσεις τον ανεμιστήρα. Όταν όμως ζεσταθεί ο κινητήρας, το υδραργυρικό σφίγγει και δεν είναι εύκολο να σταματήσεις τον ανεμιστήρα. (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ). Ο καλύτερος τρόπος να δεις αν δουλεύει (χωρίς να ρισκάρεις δάκτυλο) είναι: Με τη μηχανή στο ρελαντί να δίνεις απότομες γκαζιές. Αν η μηχανή είναι ζεστή και δείς τον ανεμιστήρα να γκαζώνει όπως και η μηχανή είσαι οκ. Αν τον δεις ακόμη και σε μεγάλες στροφές να γυρνά αργά σαν να ήταν στο ρελαντί, έχει πρόβλημα.