0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σαφώς ο ποιοτικός έλεγχος του Ισπανού υπολείπεται του Ιάπωνα κατά πολύ σε σημείο που να μην δικαιολογείται για όχημα με την συγκεκριμένη τιμή.Γείτονάς μου έχει Cabrio 1.3 16V OHC G13BB κινητήρα. Τα πίσω πλαστικά κάτω απότα μικρά παράθυρα έχουν ραγίσει σε διάφορα σημεία χωρίς να χτυπηθούν. Ο μηχανισμός στην ζώνη ασφαλείας συνοδηγού αλλάχθηκε στα 10.000χλμ εφόσον κόλλησε.Τα μπροστινά αμορτισέρ αλλάχθηκαν στα 6000χλμ διότι “πέταξαν” λάδια.. Το ταμπλό τρίζει αφάνταστα σε διάφορα σημεία. . Επίσης ακούγονται διάφοροι τριγμοί από την ανάρτηση. Οι ταχύτητες μετά τα 20.000χλμ άρχισαν να κουμπώνουν πολύ δύσκολα χωρίς προφανή λόγο εφόσον στα service δεν μπορεί να βρεθεί κάποιο πρόβλημα.. Δεν έχει πατήσει χώμα ποτέ.
Παράθεση από: Michalis στις Ιούνιος 20, 2007, 14:57Σαφώς ο ποιοτικός έλεγχος του Ισπανού υπολείπεται του Ιάπωνα κατά πολύ σε σημείο που να μην δικαιολογείται για όχημα με την συγκεκριμένη τιμή.Γείτονάς μου έχει Cabrio 1.3 16V OHC G13BB κινητήρα. Τα πίσω πλαστικά κάτω απότα μικρά παράθυρα έχουν ραγίσει σε διάφορα σημεία χωρίς να χτυπηθούν. Ο μηχανισμός στην ζώνη ασφαλείας συνοδηγού αλλάχθηκε στα 10.000χλμ εφόσον κόλλησε.Τα μπροστινά αμορτισέρ αλλάχθηκαν στα 6000χλμ διότι “πέταξαν” λάδια.. Το ταμπλό τρίζει αφάνταστα σε διάφορα σημεία. . Επίσης ακούγονται διάφοροι τριγμοί από την ανάρτηση. Οι ταχύτητες μετά τα 20.000χλμ άρχισαν να κουμπώνουν πολύ δύσκολα χωρίς προφανή λόγο εφόσον στα service δεν μπορεί να βρεθεί κάποιο πρόβλημα.. Δεν έχει πατήσει χώμα ποτέ.δλδ να παμε να αυτοκτονησουμε οσοι εχουμε jimny made in spain?